Oletko juopotellessa introvertti vai ekstrovertti?

Anonyymi-ap

Itse olen voimakkaasti introvertti enkä kaipaa mitään seuraa tai välitä edes olla ihmisten ilmoilla kun ryyppään. Käytännössä olen tuurijuoppo, putket kuitenkin varsin maltillisia, maks. 4-6 päivää alasajoineen. Putken ajan pysyn tiiviisti kotona, paitsi joskus harvoin joutuu käymään lähikaupassa.

13

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mitä pakenet olemalla humalassa yksinäsi ? Pakenetko jotain ikäviä ajatuksia, ahdistusta, tms. ?

• Anonyymi00005

Onko seurassa juopottelu jotenkin hyväksyttävämpää tai normaalimpaa? Minusta ei. Ja jos ihminen on introvertti niin kai se näkyy juopottelussakin. Olen itsekin nykyään introvertimpi kuin ennen. Ei kiinnosta kapakoissa istuminen ja juoppojen lässytysten kuuntelu.

• Anonyymi00002

Sontailoittelu vaan lumoaa niin paljon. Hauska paskarrella yksikseen varallisuusrajoitteisessa korsussa.

Asd

• Anonyymi00004

Tiedän kokemuksesta, että alkoholiongelmassa ei ole mitään hauskaa.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Tiedän kokemuksesta, että alkoholiongelmassa ei ole mitään hauskaa.

Entä jos olenkin fistausriippuvainen, höystettynä alkoholin kohtuu käytöllä?

Asd

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Entä jos olenkin fistausriippuvainen, höystettynä alkoholin kohtuu käytöllä?

Asd

Saat toki olla ihan mitä olet, se ei kuulu muille.
        Olet jo kauan laittanut palstoille niin monenlaista tekstiä kommenteissasi, että se kohtuukäyttösi taitaa olla runsaamman puoleista, mutta sekin toki on sinun oma asiasi.
        Miksi et kirjoittaisi jotain kirjaa, kun tykkäät kirjoitella niin paljon ? Ja pakko myöntää, että joskus juttusi ovat hauskojakin. Vaikka joskus myös tylsiä ja älyttömiä, sekavia.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Saat toki olla ihan mitä olet, se ei kuulu muille.
        Olet jo kauan laittanut palstoille niin monenlaista tekstiä kommenteissasi, että se kohtuukäyttösi taitaa olla runsaamman puoleista, mutta sekin toki on sinun oma asiasi.
        Miksi et kirjoittaisi jotain kirjaa, kun tykkäät kirjoitella niin paljon ? Ja pakko myöntää, että joskus juttusi ovat hauskojakin. Vaikka joskus myös tylsiä ja älyttömiä, sekavia.

Mielenkiintoinen idea. Olen aina mieltänyt itseni suureksi kirjailijaksi, hiomaton timantti ! Jospa sitä ryhtyisi tekemään mestariteoksia?

Asd

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mielenkiintoinen idea. Olen aina mieltänyt itseni suureksi kirjailijaksi, hiomaton timantti ! Jospa sitä ryhtyisi tekemään mestariteoksia?

Asd

Toivotan onnea, kannattaa ainakin yrittää.
        Olisihan sinullakin edes jotain fiksuakin tekemistä.
        Ja toisaalta, jos tulisi hyväkin tekele (kirja), sillä voisi lyödä myös rahoiksi.

• Anonyymi00003

No eipä tule juopoteltua niin en omalta kohdaltani tiedä.

• Anonyymi00008

Ainakin kylmäkäsi on introvertti. Suorastaan kammoksuu kotioven taakse tulevia ihmisiä. Toisaalta ainakin ennen jakoi kontenttia, joten jotakin huomiota kerjää, vaikka tuntuukin vihaavan ihmisiä.

• Anonyymi00011

Totta, mutta täällä internetissä voivat olla todella sosiaalisia. Eivät kestä sitä IRL, mutta netissä.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Totta, mutta täällä internetissä voivat olla todella sosiaalisia. Eivät kestä sitä IRL, mutta netissä.

Taitaa nykyään aika monilla, valitettavan monilla, se "sosiaalinen" elämä tapahtua netissä, eikä IRL.

• Anonyymi00013

Nuorempana olin ekstrovertti. Tuli istuttua kapakoissa ja oikeestaan vain harvoin ryyppäsin kotona, paitsi joskus muutama juoma ennen baariin lähtöä. Mutta näin vanhempana (>50) baarit ei enää kiinnosta eikä seuraelämäkään. Kotona juopottelen ja viihdyn hyvin yksikseni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      342
      4332
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      142
      2428
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2056
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1571
    5. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      26
      1107
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      42
      1094
    7. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      22
      1005
    8. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      140
      999
    9. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      989
    10. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      931
    Aihe