Miksi pidät sen kanssa yhtä irl muttet halua unohtaa minua?
Kerro edes et
36
375
Vastaukset
- Anonyymi00002
Onko jotenkin vaikea sanoa? Ärsyttää välttelyt
- Anonyymi00003
Siksi kun se osoittaa että haluaa olla kaveri ja tekemisissä. Sinä et.
- Anonyymi00004
Et vastannut siihen että miksi sä et halua sitten unohtaa
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Et vastannut siihen että miksi sä et halua sitten unohtaa
Kuka on sanonut etten halua?
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kuka on sanonut etten halua?
Kysyin miksi et halua
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kysyin miksi et halua
Haluan unohtaa.
- Anonyymi00005
Keneen muka pidän yhteyttä?
- Anonyymi00007
Kuka kenen ja kenen pitäisi unohtaa ja kuka mä jäin joskus kauan sitte jo miettimään kuinkako olla unohtumaton yksinkertaista on oma itsensä maailmassa jossa joka ainoaa yritetään tunkea johonkin muottiin
- Anonyymi00008
😉 olen satavarma että kukaan ei tahdo olla sen kanssa missään
- Anonyymi00013
No niin, keskity vaikka siihen koko ajatustesi voimin ja mene tähän sisäisen hyvinvoinnin keskukseesi palstaäijän aloituksen syleilyssä, kyllä elämä vielä voittaa
- Anonyymi00035UUSI
Millainen on ihminen, joka ajattelee pystyvänsä vaikuttamaan muiden kun itsensä elämään ja mielipiteisiin - ilmeisesti huono kalastaja, jolla menee omatkin siimat sekaisin.
- Anonyymi00011
Ne on asioita joista pitäisi jutella kasvotusten.
Jonkun persoona voi olla oikeasti ihan erilainen, mitä näkyy muille.- Anonyymi00012
Komppaan tätä. Kaikki ei ole kultia mitkä kimaltaa
- Anonyymi00015
Et yhtään osaa ikäänkuin soveltaa tätä ajatusta tähän palstaäijän euron täky - aloitukseen?
- Anonyymi00014
Mistä sinä tiedät, että edes ajattelee sinua? :/ Kuvittelet vain, että joku kaipaa
- Anonyymi00016
Älä nyt aloittajaäijä ihan joka maneeria saman aloituksen alle lykkää vrt tuo kenohymiö, mikä ei sekään monologin kulun osalta kertonut näsäviisaille ja/tai hieman sekaville ns yhtää mitään. T
- Anonyymi00017UUSI
Miksi ei saisi olla ystävää?
Etenkään jos et itse ole tekemisissä etkä välitä edes niin mitä se sua kiinnostaa mitä teen?
Enkä vielä ole yhtä kenenkään kanssa vaik olisin yhteydessä jonkun kanssa.- Anonyymi00018UUSI
Mitä jos se ystäväsi haluaa enemmän
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mitäs sillä on merkitystä jollekin muulle joka ei halua mitään. Olla edes ystävä?
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mitäs sillä on merkitystä jollekin muulle joka ei halua mitään. Olla edes ystävä?
Ehkä sillä on juuri merkitystä ja siksi ei halua mitään!
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ehkä sillä on juuri merkitystä ja siksi ei halua mitään!
Ai miksi siksi?
Siinä tapauksessa hän vois ehkäpä miettiä
ihan itse mitä ja miksi..
Kannattais ehkä myös selvitellä totuuksia.
Eikä päätellä asioitten olevan jotenkin miten ne eivät edes ole pelkästään palstan perusteella. - Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mihin muuten tuollainen vaikuttaa?
Eiköhän tärkeämpää ole mitä mä itse haluan? - Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Mihin muuten tuollainen vaikuttaa?
Eiköhän tärkeämpää ole mitä mä itse haluan?Tietysti on, mutta kyllä se antaa sen kuvan, että muu/hän ei kiinnosta sinua.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Tietysti on, mutta kyllä se antaa sen kuvan, että muu/hän ei kiinnosta sinua.
Ai mikä? Se että juttelen jonkun kanssa irl joskus kun "hän" ei vaivaudu missään juttelemaan.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Tietysti on, mutta kyllä se antaa sen kuvan, että muu/hän ei kiinnosta sinua.
Sitä paitsi "hänen" takia mä täällä olen.
- Anonyymi00019UUSI
Tatkistitko sen jutun🤧😂
- Anonyymi00021UUSI
Minkähän jutun? Kerro rohkeasti vaan kun aloititkin.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Minkähän jutun? Kerro rohkeasti vaan kun aloititkin.
Varmaan aloittajaäijä miettii kuumeisesti että kuinka moni huuhaakommentti itää lukijoiden päässä yhtäaikaisesti
- Anonyymi00026UUSI
Yritän viimeiseen saakka saada irti jotain inhimillisyyttä.
- Anonyymi00027UUSI
mikä sitten on niin laskelmoitua. ja mikä ei. 🤣
- Anonyymi00030UUSI
Ei hyvä😃
- Anonyymi00028UUSI
eli no teen mitä teen
- Anonyymi00029UUSI
esim harvemmin mä täälläkään keskustelen puran vain päätäni. ajatusten virtaa!
- Anonyymi00031UUSI
Ehkä tuohon ei juuri osaa sanoa hyvää vastausta.
Asiat vaatii aikaa ymmärtää. - Anonyymi00032UUSI
Voihan sekin olla, että asiat ei ole ihan noin, mutta kaikki ei ole ihan helppoa.
- Anonyymi00034UUSI
Täytyy myöntää et miesten maine on heikentynyt ihan hitosti, mutta minkäs mahdat todellisuudelle olematta homo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky74805Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot434672Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va1733810Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty363572Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1123560Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm523023Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo121090Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten63877- 93802
- 40745