Onko sinun ja hänen luonteessa jotain samankaltaisuuksia?
Onko se ollut yllättävää?
Samankaltaisuutta
32
490
Vastaukset
- Anonyymi00001
En täysin osaa sanoa. Ehkä. Hän on sosiaalisesti taitavampi… itse olen melko ehdoton välillä…
- Anonyymi00005
Minäkin olen pikku tyttönä hyvin ehdoton joissain asioissa. Ehkä.
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minäkin olen pikku tyttönä hyvin ehdoton joissain asioissa. Ehkä.
On palstaäijä varsin vastenmielinen yksinkeskustelu. Saatoin vahingossa haukkua puoli maata reiksi samalla, mutta elämä on arpapeliä ja riskejä on otettava, vai mitä leijailevat lumihiutaleet?
- Anonyymi00018
Anonyymi00009 kirjoitti:
On palstaäijä varsin vastenmielinen yksinkeskustelu. Saatoin vahingossa haukkua puoli maata reiksi samalla, mutta elämä on arpapeliä ja riskejä on otettava, vai mitä leijailevat lumihiutaleet?
Siis puoli maata on reikiä. Kyse on miten usein ovat avoinna ja mihin aikaan.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Siis puoli maata on reikiä. Kyse on miten usein ovat avoinna ja mihin aikaan.
ja millä ehdoilla.
- Anonyymi00032
Anonyymi00009 kirjoitti:
Muutut vain koko ajan sekavammaksi. Onko sulla läheisiä, jotka katsoo vähän sun perään?
- Anonyymi00002
En osaa sanoa, en tunne häntä niin hyvin, että voisin arvioida.
Jostain syystä tästä aloituksesta tuli ihan hirveä ikävänpuuska. Kunpa tuntisinkin hänet paremmin. 💔 - Anonyymi00003
Kyllä ja kyllä. 🙂
- Anonyymi00007
Kerro!
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kerro!
No hänen ajatusmaailmansa tuntuu jotenkin tutulta. Eleet ja ilmeet myös. Hän on rohkeampi kylläkin olemaan oikeassa paikassa oikeean aikaan, mutta minä olen vähän sosiaalisempi, eli saan suuni auki tarvittaessa, kun hän taas välttämättä ei. Olemme introverttejä kummatkin.
- Anonyymi00004
No kyllä sitäkin. Mut ajattelen et mies on pikkuisen ulospäin suuntautuneempi
- Anonyymi00006
Kotihiiriä ollaan kai😄☺️🍀🏡
- Anonyymi00013
Rottaseni 💓
- Anonyymi00008
Jotain täytyy olla, kun molemmat eksyttiin Suomi24: n Ikävä- palstalle 😁 Tulin tänne kirjoittelemaan just siksi että ajattelin että hän ei _ikinä_ voisi olla täällä.
Naiselta- Anonyymi00034
Jep jep. Eiköhän kolmas ihminen ole sen sinulle kertonut joten turha esittää erityistä yhteyttä.
- Anonyymi00011
Ei paljoakaan, mutta pidän sitä rikkautena. Arvostan ja ihailen hänen luonnettaan, ajattelen että sellaisen luonteen omaavan ihmisen kanssa elämästä ei tulisi koskaan tylsää eikä riidat ja mökötykset kuuluisi ikinä elämään. Olisi hyvä laatuista elämää. avointa ja tykkäävää.
https://www.youtube.com/watch?v=QXwUGfTqcDQ&list=RDjZnrP39ZnJQ&index=32 - Anonyymi00014
Molemmat ylpeitä ja periksiantamattomia.
- Anonyymi00015
Onko noin?
Mä luulin, että muhun sattui ja sattuu oikeasti ja tunnen itseni siinä mihin pystyn ja mihin en. Myös sen minkälaista käytöstä en pysty toiselta hyväksymään. - Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Onko noin?
Mä luulin, että muhun sattui ja sattuu oikeasti ja tunnen itseni siinä mihin pystyn ja mihin en. Myös sen minkälaista käytöstä en pysty toiselta hyväksymään.Tuo on kyllä mielenkiintoista. Onko kyse miehestä?
Tavannut monta naista, jotka hyväksyvät kaikenliasen paskaisen käytöksen rentuilta joita panevat, mutta sitten suhteessa mukavampaan miehen eivät hyväksy yhtään mitään tai pienintäkään eri mielisyyttä.
Aika hassua, eikö totta. - Anonyymi00023
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tuo on kyllä mielenkiintoista. Onko kyse miehestä?
Tavannut monta naista, jotka hyväksyvät kaikenliasen paskaisen käytöksen rentuilta joita panevat, mutta sitten suhteessa mukavampaan miehen eivät hyväksy yhtään mitään tai pienintäkään eri mielisyyttä.
Aika hassua, eikö totta.Ensinnäkin, en pane, n*ssi, jyystä tai muutakaan, vasn mulle se on rakastelua tai korkeintaan seksiä kahden rakastuneen ihmisen välillä.
Toiseksi, eb ole myöskään pannut hänen kanssaan, jos se ei edellisestä käynyt ilmi.
Se, että sinä olet törmännyt naisiin, jotka sallivat mitä vaan ei tarkoita, että kaikki sallisivat. Toki tästäkin on oppirahat maksettu.
Mulle on tärkeää toisen arvostus, kunnioitus, lojaalisuus ja kyky puhua ja sopia asioista. En hyväksy mitään myrkyllistä käytöstä, koska se on aina peliä ja kontrolointia. Jos ei oma itsetunto kestä sanoa, mikä häiritsee, niin parempi jättää tavoittelemasta sellaista ihmistä.
- Anonyymi00016
En tunne häntä kauhean hyvin, mutta vaikuttaa siltä, että olemme molemmat yhtä isoja introverttejä. Epäilen myös, että kiinnostuksen kohteet (esim harrastukset ja leffamaku) on aika samanlaisia.
- Anonyymi00021
👍
- Anonyymi00022
Mitä harrastuksia ja leffoja?
- Anonyymi00024
Ollaan varmaan aika samanlaisia... 🤔 Tykätään vissiin samoista jutuistakin. Mutta hän on huomattavasti fiksumpi ku mä.
- Anonyymi00025
Miten se fiksuus ilmenee?
- Anonyymi00026
Kiitos 😊
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kiitos 😊
😄🤓😂
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
😄🤓😂
😉😉😉
- Anonyymi00029
Anonyymi00025 kirjoitti:
Miten se fiksuus ilmenee?
Hän voi fiksumpana vastata kysymyksiin 😃
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Haista suunsoittoa 👃
- Anonyymi00033
Anonyymi00029 kirjoitti:
En kommentoi 😌
- Anonyymi00035
Kai me jotain sukulaiseläimiä ollaan. Ehkä rottia?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1195089Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303628No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241484- 211307
- 141282
- 271188
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221107