Nenän tuotokset oli jo sen värisiä, että valkosolut taistelevat taudinaiheuttajia vastaan. Tokkopa inluenssaa vastaan voi taistella?
Kohta varmaan kuumetta ja lihakset kipeänä. Se hyvä puoli että paino varmaan putoaa. :D
Kipeäksi tulossa
21
238
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kiirettä pukkaa
- Anonyymi00003
Sait taas palstaäijän avauksesta assosiaation omaan ajankäyttöön viitaten viivaa pöydällä
- Anonyymi00002
ap: Korvat tuottavat vaikkua enemmän, ja tuntuu oudolta, samoin nenä ja kurkku tuntuu oudolta.
- Anonyymi00004UUSI
Sitä on nyt liikkeellä vähän joka toisella Jos jollain ei vielä ole niin ei kannata olla varma ettei tule.
Paljon lämmintä juomaa ja lepoa sinulle toivottavasti sinulla on jotain lääkettä siinä kuume voi nousta tosi korkeaksi.- Anonyymi00005UUSI
Tuskin tämä influenssa on. Sen pitäis alkaa korkealla kuumeella, joka alkaa yht äkkiä. Ehkä fasting auttaa valkosolujen taistelussa, lisäksi 20 000iu D3 vitamiinia. -ap-
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tuskin tämä influenssa on. Sen pitäis alkaa korkealla kuumeella, joka alkaa yht äkkiä. Ehkä fasting auttaa valkosolujen taistelussa, lisäksi 20 000iu D3 vitamiinia. -ap-
Ootko sä se mun tuleva kirurgi? Pidä nyt huolta itsestäsi. Inkivääriä naamaa.
- Anonyymi00006UUSI
Olihan kyllä lentsu, kun justiinsa PERJANTAI iski päälle.
Alkoholisti juoma-kaupasta tietenkin kävit ostamassa RESEPTI VAPAATA TROPPIA, niin pärjäät viikonlopun.
Maantaina voi mennä lääkäriin ja voi olla vähän muitakin vaivoja lisäksi joiden itsehoito epäonnistui KOKO VARTALOPUUDUTUKSESTA HUOLIMATTA.- Anonyymi00007UUSI
En käytä.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
En käytä.
Hyvä, koska minulle kävi aikoinaan niin, että minä sain kerran 6 viikkoa sairaslomaa ja syy oli se, että minä en ollut muistanut lääkitä itseäni ALKOHOLISTI JUOMILLA.
- Anonyymi00008UUSI
Minä sairastin tuon influenssan. Tai niin oletan että oli se. Korkea kuume monta päivää. Tuntui, että keho lähti puhdistamaan itseään. Vieläkin vähän toipilas olo, mutta jokin pysäytys oli kai tarpeen. Muistan ne fiilikset, ennen kuin sairastuin. Kun ei ole tasapainossa, niin sitten tulee kaikkea.
- Anonyymi00009UUSI
Mitkö oireet oli ennen kuumetta?
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mitkö oireet oli ennen kuumetta?
Alkoi paleltamaan ja kurkkuun sattui vähän. Lihaskipuja. Sitten tuli se korkea kuume ja sain nukuttua.
- Anonyymi00012UUSI
😷🧄
🥼 🤌
🥃- Anonyymi00018UUSI
Valkosipulilla voi olla allerginen,se maistuu hyvälle mutta lisää sitkeän liman eritystä.Sitkeä lima hakkaa taudinaiheuttajia muttei oll ole ihana.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Valkosipulilla voi olla allerginen,se maistuu hyvälle mutta lisää sitkeän liman eritystä.Sitkeä lima hakkaa taudinaiheuttajia muttei oll ole ihana.
Maito tekee saman.Sipulimaito voikin olla huono asia.
- Anonyymi00013UUSI
Aina lomien päälle viikko sairaslomaa.
- Anonyymi00015UUSI
lähtökohtaisesti ite ei tuu tuota harrastettua.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
lähtökohtaisesti ite ei tuu tuota harrastettua.
ja moni sairastaa LOMALLA
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
ja moni sairastaa LOMALLA
Joo. ap:lla on vasta ensi viikolla talviloma.
- Anonyymi00017UUSI
Ei ole tullut kuumetta... ainakaan vielä. Voiskohan tää johtua kuivasta huoneilmasta? Mutta se ei selitä kyllä keltasenvihreää räkää nenässä, eikä kai vaikkua puskevia korvia.
Enkä ole mikään tuleva kirurgi, vaan ihan toisen alan ihminen, vaikka terveysasit onkin yksi suurimmista kiinnostuksen kohteista. n - Anonyymi00021UUSI
Suihkussa käynti vähän kostutti limakalvoja, niin olo helpottui.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky74805Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot434672Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va1733810Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty363572Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1123560Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm523023Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo121090Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten63877- 93802
- 40745