Kipeäksi tulossa

Anonyymi-ap

Nenän tuotokset oli jo sen värisiä, että valkosolut taistelevat taudinaiheuttajia vastaan. Tokkopa inluenssaa vastaan voi taistella?
Kohta varmaan kuumetta ja lihakset kipeänä. Se hyvä puoli että paino varmaan putoaa. :D

21

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kiirettä pukkaa

• Anonyymi00003

Sait taas palstaäijän avauksesta assosiaation omaan ajankäyttöön viitaten viivaa pöydällä

• Anonyymi00002

ap: Korvat tuottavat vaikkua enemmän, ja tuntuu oudolta, samoin nenä ja kurkku tuntuu oudolta.

• Anonyymi00004
      UUSI

Sitä on nyt liikkeellä vähän joka toisella Jos jollain ei vielä ole niin ei kannata olla varma ettei tule.
      Paljon lämmintä juomaa ja lepoa sinulle toivottavasti sinulla on jotain lääkettä siinä kuume voi nousta tosi korkeaksi.

• Anonyymi00005
        UUSI

Tuskin tämä influenssa on. Sen pitäis alkaa korkealla kuumeella, joka alkaa yht äkkiä. Ehkä fasting auttaa valkosolujen taistelussa, lisäksi 20 000iu D3 vitamiinia. -ap-

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Tuskin tämä influenssa on. Sen pitäis alkaa korkealla kuumeella, joka alkaa yht äkkiä. Ehkä fasting auttaa valkosolujen taistelussa, lisäksi 20 000iu D3 vitamiinia. -ap-

Ootko sä se mun tuleva kirurgi? Pidä nyt huolta itsestäsi. Inkivääriä naamaa.

• Anonyymi00006
      UUSI

Olihan kyllä lentsu, kun justiinsa PERJANTAI iski päälle.
      Alkoholisti juoma-kaupasta tietenkin kävit ostamassa RESEPTI VAPAATA TROPPIA, niin pärjäät viikonlopun.
      Maantaina voi mennä lääkäriin ja voi olla vähän muitakin vaivoja lisäksi joiden itsehoito epäonnistui KOKO VARTALOPUUDUTUKSESTA HUOLIMATTA.

• Anonyymi00007
        UUSI

En käytä.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

En käytä.

Hyvä, koska minulle kävi aikoinaan niin, että minä sain kerran 6 viikkoa sairaslomaa ja syy oli se, että minä en ollut muistanut lääkitä itseäni ALKOHOLISTI JUOMILLA.

• Anonyymi00008
      UUSI

Minä sairastin tuon influenssan. Tai niin oletan että oli se. Korkea kuume monta päivää. Tuntui, että keho lähti puhdistamaan itseään. Vieläkin vähän toipilas olo, mutta jokin pysäytys oli kai tarpeen. Muistan ne fiilikset, ennen kuin sairastuin. Kun ei ole tasapainossa, niin sitten tulee kaikkea.

• Anonyymi00009
        UUSI

Mitkö oireet oli ennen kuumetta?

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mitkö oireet oli ennen kuumetta?

Alkoi paleltamaan ja kurkkuun sattui vähän. Lihaskipuja. Sitten tuli se korkea kuume ja sain nukuttua.

• Anonyymi00012
      UUSI

😷🧄
      🥼 🤌
      🥃

• Anonyymi00018
        UUSI

Valkosipulilla voi olla allerginen,se maistuu hyvälle mutta lisää sitkeän liman eritystä.Sitkeä lima hakkaa taudinaiheuttajia muttei oll ole ihana.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Valkosipulilla voi olla allerginen,se maistuu hyvälle mutta lisää sitkeän liman eritystä.Sitkeä lima hakkaa taudinaiheuttajia muttei oll ole ihana.

Maito tekee saman.Sipulimaito voikin olla huono asia.

• Anonyymi00013
      UUSI

Aina lomien päälle viikko sairaslomaa.

• Anonyymi00015
        UUSI

lähtökohtaisesti ite ei tuu tuota harrastettua.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

lähtökohtaisesti ite ei tuu tuota harrastettua.

ja moni sairastaa LOMALLA

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

ja moni sairastaa LOMALLA

Joo. ap:lla on vasta ensi viikolla talviloma.

• Anonyymi00017
      UUSI

Ei ole tullut kuumetta... ainakaan vielä. Voiskohan tää johtua kuivasta huoneilmasta? Mutta se ei selitä kyllä keltasenvihreää räkää nenässä, eikä kai vaikkua puskevia korvia.

Enkä ole mikään tuleva kirurgi, vaan ihan toisen alan ihminen, vaikka terveysasit onkin yksi suurimmista kiinnostuksen kohteista. n

• Anonyymi00021
      UUSI

Suihkussa käynti vähän kostutti limakalvoja, niin olo helpottui.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Persut ja Tall poppy -syndrooma

Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky
      Maailman menoa
      7
      4805
    2. Oot mahtava tyyppi

En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot
      Ikävä
      43
      4672
    3. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      173
      3810
    4. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      36
      3572
    5. Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?

He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun
      Maailman menoa
      112
      3560
    6. Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti

– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm
      Maailman menoa
      52
      3023
    7. Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys

Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo
      Ikävä
      12
      1090
    8. Elämäni rakkaus

Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten
      Ikävä
      63
      877
    9. Millainen mulle

Sitten sopisi?
      Ikävä
      93
      802
    10. Mielessä olet mies

Voi kun nähtäis jossain muualla niin uskaltais edes katsoa...
      Ikävä
      40
      745
    Aihe