Naisen logiikka

Anonyymi-ap

Osaavatko naiset ajatella loogisesti vai onko heillä kaikilla jonkinlainen persoonallisuushäiriö?Filosofian tunneilla sain helposti kymppejä numeroksi koska ajattelen loogisesti ja osaan perustella mielipiteeni .Kaikki naiset alkavat heti haukkua minua kun saavat tietää että olen köyhä ja sairas.Heillä on iso vaatimuslista kohtaani mutta en yllä heidän vaatimuksiinsa.Eli naamani on kuin petolinnun perse,olen likainen ja paskainen,masentunut,itsetuntoa minulla ei ole,en katso peiliin.Olen o.k hyvä vain henkisissä,filosofisissa ja musiikki asioissa,muuten olen täys paska.Olkaa hyvä arvon leidit,haukkukaa minut taas täysin alas,mutta siinä ette onnistu koska jopa omasta mielestäni olen paska joten tämän alemmaksi ei ihminen enää vajoa.

8

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Etkö voi tehdä ulkoiselle olemukselle mitään? Miehet siis viihtyy seurassasi vaikka olet likainen ja paskainen. Viihtyisitkö sinä naisen seurassa joka ei huolehdi itsestään. Mikset sinä sitten ole samanlaisten naisten kanssa eli joka on likainen ja paskainen. Ei voi sitten ulkoiseen olemukseen vedota kun olette samankaltaisia.

• Anonyymi00002

Jos tuollaisia sinua haukkuvia naisia on enemmänkin, niin kuin annat ymmärtää, niin eiköpähän heidän haukkimissaan ole ainakin siemen totuuttakin.

• Anonyymi00003

Haha kuka vaan saa filosofian tunneilla yseja ja kymppejä helposti.Jopa perusopinnot gilosofiassa yliopistolla voi olla helppoja.Siitä eteen päin vaikeutuu että perusfilosofian äo on 130 luokkaa että väität olevasi samaa fyysikkiainesta? Niin vissiin kyllähän se näkyy ihmis3n menestymisessa.Tekstisi oli niin huonoa, etten usko sinun pärjäävän edes filosofiassa Siinä ei ollut mitään loogista

• Anonyymi00004

Sinä itse haukut itseäsi niin tossa ei ole mitään logiikkaa. minä en tule sinun kanssa suihkuun . joten jos et osaa peseytyä niin soita vaikka johonkin kotipalveluun .

• Anonyymi00005

Sanna Marin voitti kaikki miehet.

• Anonyymi00006

Eiköhän me siististi peseytyvät ja pukeutuvat ihmiset tykätä siisteydestä sen verran, että me odotamme sitä myös puolisoltakin.

• Anonyymi00007

Suomalaiset miehet on 🐒🐒🐒

• Anonyymi00008
      UUSI

Loogisuus on yksi viehättävyyttä lisäävä tekijä, ei ainoa. Vain ilkimykset haukkuu, ja deittailussa on tietysti enemmän narsisteja kulloinkin liikkeellä, kun saavat ihan pelkästä muiden huonosta kohtelemisesta hyvää oloa itselleen. Mun mielipide aina, jos joku mies ei saa naisystävãä on salille, salille, salille! Kuntosalille. Metsästäjäkeräilijän evoluutiossa naiset on tottuneet, että miehessä on sen verran lihasta, että saa jotain aina keihästettyä lounaaksi. Eli kriteerit on 1) Ootko sen verran hyvännäköinen, että nainen haluaa sänkyyn kanssasi (saavutetaan lähinna treenaamalla) 2) Kohteletko kyseistä naista niin hyvin, että hän luottaa sinuun. Ja naiset saattaa testata tätä, eli olla hieman vaikeita välillä tahallaan, ja testata, miten reagoit. Perusteleminen, että nainen on ihan väärässä ja epälooginen ja hänen pitäisi olla samaa mieltä kanssasi, tuottaa yleensä ei jatkoon tuloksen näistä testeistä. Koska testin pointti on olla tahallaan hieman ärsyttävä ja katsoa saako mies raivarin vai pysyykö rauhallisena vai mitä siltä väliltä. Pointti on tarkistaa todennäköisyys joutua nyrkin ja hellan väliin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      59
      7474
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2906
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1746
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1639
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1448
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1384
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      129
      1116
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      73
      817
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      51
      707
    Aihe