Osaavatko naiset ajatella loogisesti vai onko heillä kaikilla jonkinlainen persoonallisuushäiriö?Filosofian tunneilla sain helposti kymppejä numeroksi koska ajattelen loogisesti ja osaan perustella mielipiteeni .Kaikki naiset alkavat heti haukkua minua kun saavat tietää että olen köyhä ja sairas.Heillä on iso vaatimuslista kohtaani mutta en yllä heidän vaatimuksiinsa.Eli naamani on kuin petolinnun perse,olen likainen ja paskainen,masentunut,itsetuntoa minulla ei ole,en katso peiliin.Olen o.k hyvä vain henkisissä,filosofisissa ja musiikki asioissa,muuten olen täys paska.Olkaa hyvä arvon leidit,haukkukaa minut taas täysin alas,mutta siinä ette onnistu koska jopa omasta mielestäni olen paska joten tämän alemmaksi ei ihminen enää vajoa.
Naisen logiikka
4
90
Vastaukset
- Anonyymi00001
Etkö voi tehdä ulkoiselle olemukselle mitään? Miehet siis viihtyy seurassasi vaikka olet likainen ja paskainen. Viihtyisitkö sinä naisen seurassa joka ei huolehdi itsestään. Mikset sinä sitten ole samanlaisten naisten kanssa eli joka on likainen ja paskainen. Ei voi sitten ulkoiseen olemukseen vedota kun olette samankaltaisia.
- Anonyymi00002
Jos tuollaisia sinua haukkuvia naisia on enemmänkin, niin kuin annat ymmärtää, niin eiköpähän heidän haukkimissaan ole ainakin siemen totuuttakin.
- Anonyymi00003
Haha kuka vaan saa filosofian tunneilla yseja ja kymppejä helposti.Jopa perusopinnot gilosofiassa yliopistolla voi olla helppoja.Siitä eteen päin vaikeutuu että perusfilosofian äo on 130 luokkaa että väität olevasi samaa fyysikkiainesta? Niin vissiin kyllähän se näkyy ihmis3n menestymisessa.Tekstisi oli niin huonoa, etten usko sinun pärjäävän edes filosofiassa Siinä ei ollut mitään loogista
- Anonyymi00004
Sinä itse haukut itseäsi niin tossa ei ole mitään logiikkaa. minä en tule sinun kanssa suihkuun . joten jos et osaa peseytyä niin soita vaikka johonkin kotipalveluun .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750