Naisen logiikka

Anonyymi-ap

Osaavatko naiset ajatella loogisesti vai onko heillä kaikilla jonkinlainen persoonallisuushäiriö?Filosofian tunneilla sain helposti kymppejä numeroksi koska ajattelen loogisesti ja osaan perustella mielipiteeni .Kaikki naiset alkavat heti haukkua minua kun saavat tietää että olen köyhä ja sairas.Heillä on iso vaatimuslista kohtaani mutta en yllä heidän vaatimuksiinsa.Eli naamani on kuin petolinnun perse,olen likainen ja paskainen,masentunut,itsetuntoa minulla ei ole,en katso peiliin.Olen o.k hyvä vain henkisissä,filosofisissa ja musiikki asioissa,muuten olen täys paska.Olkaa hyvä arvon leidit,haukkukaa minut taas täysin alas,mutta siinä ette onnistu koska jopa omasta mielestäni olen paska joten tämän alemmaksi ei ihminen enää vajoa.

10

421

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Etkö voi tehdä ulkoiselle olemukselle mitään? Miehet siis viihtyy seurassasi vaikka olet likainen ja paskainen. Viihtyisitkö sinä naisen seurassa joka ei huolehdi itsestään. Mikset sinä sitten ole samanlaisten naisten kanssa eli joka on likainen ja paskainen. Ei voi sitten ulkoiseen olemukseen vedota kun olette samankaltaisia.

• Anonyymi00002

Jos tuollaisia sinua haukkuvia naisia on enemmänkin, niin kuin annat ymmärtää, niin eiköpähän heidän haukkimissaan ole ainakin siemen totuuttakin.

• Anonyymi00003

Haha kuka vaan saa filosofian tunneilla yseja ja kymppejä helposti.Jopa perusopinnot gilosofiassa yliopistolla voi olla helppoja.Siitä eteen päin vaikeutuu että perusfilosofian äo on 130 luokkaa että väität olevasi samaa fyysikkiainesta? Niin vissiin kyllähän se näkyy ihmis3n menestymisessa.Tekstisi oli niin huonoa, etten usko sinun pärjäävän edes filosofiassa Siinä ei ollut mitään loogista

• Anonyymi00004

Sinä itse haukut itseäsi niin tossa ei ole mitään logiikkaa. minä en tule sinun kanssa suihkuun . joten jos et osaa peseytyä niin soita vaikka johonkin kotipalveluun .

• Anonyymi00005

Sanna Marin voitti kaikki miehet.

• Anonyymi00006

Eiköhän me siististi peseytyvät ja pukeutuvat ihmiset tykätä siisteydestä sen verran, että me odotamme sitä myös puolisoltakin.

• Anonyymi00007

Suomalaiset miehet on 🐒🐒🐒

• Anonyymi00008

Loogisuus on yksi viehättävyyttä lisäävä tekijä, ei ainoa. Vain ilkimykset haukkuu, ja deittailussa on tietysti enemmän narsisteja kulloinkin liikkeellä, kun saavat ihan pelkästä muiden huonosta kohtelemisesta hyvää oloa itselleen. Mun mielipide aina, jos joku mies ei saa naisystävãä on salille, salille, salille! Kuntosalille. Metsästäjäkeräilijän evoluutiossa naiset on tottuneet, että miehessä on sen verran lihasta, että saa jotain aina keihästettyä lounaaksi. Eli kriteerit on 1) Ootko sen verran hyvännäköinen, että nainen haluaa sänkyyn kanssasi (saavutetaan lähinna treenaamalla) 2) Kohteletko kyseistä naista niin hyvin, että hän luottaa sinuun. Ja naiset saattaa testata tätä, eli olla hieman vaikeita välillä tahallaan, ja testata, miten reagoit. Perusteleminen, että nainen on ihan väärässä ja epälooginen ja hänen pitäisi olla samaa mieltä kanssasi, tuottaa yleensä ei jatkoon tuloksen näistä testeistä. Koska testin pointti on olla tahallaan hieman ärsyttävä ja katsoa saako mies raivarin vai pysyykö rauhallisena vai mitä siltä väliltä. Pointti on tarkistaa todennäköisyys joutua nyrkin ja hellan väliin.

• Anonyymi00009

Olen ollut joskus huomaavinani, että ihan kaikki miehet eivät suvaitse sitä jos nainen osaakin ajatella "loogisemmin" kuin mies, ja pitää siinä sivussa vielä huolta siisteydestään.

• Anonyymi00010

Olemme kaikki erilaisia, on kyseessä sitten nainen, mies tai joku muu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      185
      2719
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      164
      2539
    3. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      2227
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      61
      2084
    5. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      3
      1739
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1454
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      205
      1440
    8. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      226
      1173
    9. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1148
    10. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      370
      1073
    Aihe