koskaan olemaan edes yhtä hyvää sanaa sanottavana stalkkerille! On todella käsittämätöntä etteivät projektille luvan antaneet poista häirikköä projektista, minkä olisi pitänyt tapahtua jo monia vuosia sitten! Miksi mahdollistatte yhä sitä, että hän kiusaa itseään paljon vanhempaa henkilöä! Olette yhtä pahoja kuin hän, kun annatte sen kaiken esityksen yhä jatkua! Hän on vastenmielisin ihminen jonka olen kohdannut ja tulen sen sanomaan hänelle kasvotusten, jos näen hänet jossain!
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Joka ikinen hänen tyyppisensä henkilö pituudeltaan ja painoltaan saa minut melkein oksentamaan. Olen henkisesti ja fyysisesti aivan loppu kaikkeen siihen mikä liittyy häneen!! Ettekö todellakaan ymmärrä sitä kuinka pahalta se kaikki on minusta tuntunut jo siitä lähtien, kun muutin tähän taloon asumaan! Hyi, kuinka pahoja ihmisiä voikaan olla olemassa!
- Anonyymi00002
Kuka sinua stalkkaa ? mikset vie asiaa eteenpäin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1412189Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois235937Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.152914- 78893
- 64881
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!38856- 108826
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47767Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä70715- 71581