Voi kun olisit

Anonyymi-ap

voinut auttaa, mutta joudun yksin taistelemaan kaikessa. 🥺

27

473

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minä kyllä toivoisin että jos hän tarvitsee apua niin hän sitä myös pyytää, sillä ajatuksia en osaa lukea vaikka joskus jotain vaistoankin..
      En tietääkseni ole mitenkään pelottava ja minua on myöskin helppo lähestyä, niin kuin hän varmaan on huomannut?!
      ihan voi laittaa vaikka viestiä vaikkei meillä pitkä välimatka olekaan.. sitä vartenhan olen sen numeron tavallaan antanut, että sen avulla kommunikoisimme. 🙂
      En silti halua häiritä itse laittelemalla viestiä milloin mistäkin syystä ennen kuin saan varmuuden että se ei häntä todellakaan häiritsisi.
      Mutta todella laita mies viestiä jos siltä tuntuu että haluaisit vaikka apua jossain asiassa. Tiedän että se voi olla vaikeaa sillä mehän ei oikeastaan tunneta sillä tavalla kuin ihmiset toisensa tuntevat vaikka tiedänkin sinusta enemmän kuin sinä minusta.
      Mutta juuri se ehkä estääkin sinua.
      Eikä apuni velvoita sinua mihinkään vastapalvelukseen 😉
      Tuntomerkeiksi riittää että tänään nähtiin aamupäivällä pikaisesti siellä missä aina, minä olin jo lähdössä kun sinä vasta tulit sinne.
      Oli kiva nähdä pitkästä aikaa 😊 toivottavasti sinulla on ihan oikeasti kaikki ok ja olet pysynyt terveenä jne.
      Joskus olen kyllä hieman huolissani 🥺

• Anonyymi00002

En ole nähnyt häntä vuosiin. 🥺 *Ap.

• Anonyymi00003

Et taida olla ainut joka joutuu yksin taistelee.
      Olis ollut oikein kiva saada apua kyllä.
      Tai edes tukea ja seuraakin.

• Anonyymi00004

En jaksa. Joutuu selvittelemään raskaita ja vaikeita asioita. Haluaisin pois.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

En jaksa. Joutuu selvittelemään raskaita ja vaikeita asioita. Haluaisin pois.

Ai niinkö?
        Tietäisitpä vaan kuin vaikeita asioita täällä on.
        Aika vtun vakavia, vaikeita ja rankkoja.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ai niinkö?
        Tietäisitpä vaan kuin vaikeita asioita täällä on.
        Aika vtun vakavia, vaikeita ja rankkoja.

En kilpaile "rankkuuksien" kanssa. He, jotka tuntevat, tietävät. Muista ei niin väliä.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

En kilpaile "rankkuuksien" kanssa. He, jotka tuntevat, tietävät. Muista ei niin väliä.

En kuule koittanut ees kilpailla mitään.
        Mut ei sen väliä, tai minkään muunkaan kuin sen et sulla on rankkaa.
        Aloituksessa sanot et voi ku joku olis voinut auttaa.
        Mä mainitsin kommentissa et niin mäkin olisin kaivannut tukea ja seuraa.
        Ymmärrän joo että et jaksa kun on vaikeeta ja rankkaa, ite olisin vaik pää kainalossa auttamassa ja tukemassa mulle tärkeetä jos tarvii tai pyytää. Vaikka oikeesti ei olis ees voimia niin väkisin teen aina niin. Saamatta ite ikinä mitään apua tai tukea edes takasin.
        Sanot että sä haluut pois, mä en halua pois, mä pelkään et niin tapahtuu pian tällee.
        Mut en sen enempää oo häiriöksi tai vaivaksi sulle, kuten sanoit et ei muilla väliä.
        Itelleni on ikävä kyllä väliä jopa tuntemattomilla, joille ei mulla ole väliä.
        Jopa sä olet sellanen jolla on väliä.

• Anonyymi00007

Sua olis kuuleppa ihana auttaa.

• Anonyymi00008

Juu niin autan sanot vaan.

• Anonyymi00009

En halua auttaa sellaista ihmistä, jonka takia menetin elämäni tärkeimmän vakituisen työpaikan ja sen lisäksi elämääni häirittiin aivan liian kauan! Asumisrauhan menetys ei ole todellakaan vähäinen asia!!

• Anonyymi00019
        UUSI

Osaako joku selittää miksi muutamalla palaa päreet tämän aloittajaäijän vakiokerronnan suhteen ja onko se normaalia ei?

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Osaako joku selittää miksi muutamalla palaa päreet tämän aloittajaäijän vakiokerronnan suhteen ja onko se normaalia ei?

Terveisin vttuileva parturi yrittäjä hengessä

• Anonyymi00010

Jotenkin kolahti tää aloitus..tiedän että tahdot pois....jostain..mutta mitä voin tehdä?

• Anonyymi00016
        UUSI

Ei sun tarvitse...Kyllä pärjään. Olen onneksi sitkeä. Kysyn neuvoa ammattilaiselta.
        *Ap.

• Anonyymi00011
      UUSI

Ajatteletko minua vain kun tarvitset apua?

• Anonyymi00015
        UUSI

En ajattele häntä vain silloin, kun tarvitsen apua. Yleensä pärjään, vaikka olisi kuinka vaikea tilanne. Don't worry, pärjään nytkin.

• Anonyymi00023
        UUSI

Ei kilin piiiiip. Sivusta arvaas keneltä.

• Anonyymi00012
      UUSI

En.

• Anonyymi00013
      UUSI

Taistelen minkä voin.

• Anonyymi00014
        UUSI

Samoin. Minä en tänne Kannelmäkipaskaan suostu asettumaan enkä huoli maahanmuuttajaa enää koskaan työnantajaksi.

• Anonyymi00018
      UUSI

Mitä tukia olisit palstaäijä vailla- siltarakennetukia, energeettistä valokaarisuojausta, muuta mitä? T naiselta

• Anonyymi00020
      UUSI

Minä valitsin yksinäisyyden, kun oli vaikeata. En halunut kaataa kaikkea hänen niskaansa ja hyvä niin.

• Anonyymi00022
      UUSI

Olen aina häntä varten.

• Anonyymi00025
        UUSI

Tiedän. Kiitti 😘

• Anonyymi00024
      UUSI
      • Anonyymi00026
        UUSI

Tää on hyvä.

• Anonyymi00027
      UUSI

Itseppähän pöllö ja tyhmä olit en voi mitään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut ja Tall poppy -syndrooma

Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky
      Maailman menoa
      68
      5194
    2. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      261
      4269
    3. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      97
      3903
    4. Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta

ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,
      Maailman menoa
      139
      2227
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      28
      1607
    6. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      65
      1311
    7. Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!

Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk
      Tv-sarjat
      6
      969
    8. Ajattelen sinua

Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii
      Ikävä
      35
      907
    9. Millainen mulle

Sitten sopisi?
      Ikävä
      94
      889
    10. entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin

että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä
      Sinkut
      137
      857
    Aihe