Et ole ainut

Anonyymi-ap

Et ole ensimmäinen, etkä ainut mies, joka sieltä lasin takaa katselee.
En minä osaa sellaista kiinnostuksesi tulkita.
Haluaisin kerrankin sellaisen miehen, joka minut haluaisi niin, että olisi sen eteen valmis myös tekemään jotakin.

25

481

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Uli uli uli.

• Anonyymi00004

Kerrotko hieman lisää siitä, että mitä ajatuksia juuri sinulle tuli mieleen tästä äijän tyhjänpäiväisestä aloituksesta, melankolinen trubaduuri? T naiselta

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kerrotko hieman lisää siitä, että mitä ajatuksia juuri sinulle tuli mieleen tästä äijän tyhjänpäiväisestä aloituksesta, melankolinen trubaduuri? T naiselta

Susta ei oo kukaan koskaan ollu kiinnostunut, nii etpä voi sillon ymmärtää. Vitun Pasi

• Anonyymi00002

🤣🤣🤣

• Anonyymi00003

Onko pikkuritsalla taas muka sellainen olo tässä trollaavan äijän alkeellisessa provossa, että illan istunto on jotenkin onnistunut? Tuskinpa vaan vas tiksen narri. TT

• Anonyymi00006

-Haluaisin kerrankin sellaisen naisen, joka minut haluaisi niin, että olisi sen eteen valmis myös tekemään jotakin.-

Korjasin tuon sinulta itseäni varten.
      Naiset ei laita tikkua ristiin asioiden eteen, mutta miehet pitää aloittaa juttelu, olla yhteyksissä, keksiä sanomiset ensin, sitten arvioida kiinnostaisiko naista, voiko tehdä aloitetta ympäristöstä johtuen ettei nolaa itseään tai naista, lähestyä, tehdä aloite, sopia treffit, keksiä treffipaikka, sovitella aikataulut, vastailla viesteihin riittävän nopeasti odotellen että ehkä nainen vastaa eikä vain ghostaa yhtäkkiä, keksiä tekemiset, vielä varmistella että onnistuu kaikki, ottaa palaute vastaan, tehdä omat suunnitelmat silti, varautua että jokin menee pieleen, odotella ettei nainen vain viime tingassa peru, tulla ajoissa paikalle, odotella naista, aloittaa tapaaminen oikein, maksaa juomat ja juomat, kysellä, ei kysellä liikaa, vastailla, mutta jättää hieman mysteeriä jotta jää seuraavalle kerralle jotain, luoda fyysistä läheisyyttä, ei luoda intiimiyttä, suudella, ei suudella jos nainen ei halua, lukea naisen mieltä haluaako hän suudella, saattaa nainen minne hän ikinä on menossakaan, luoda turvaa ja suojaa, jälkikäteen kysellä miten meni, ei kysellä liian aikaisin miten meni.

Jatkanko vai ymmärrätkö?
      Mitäs nainen tekee?

Ei mitään, odottelee palveluksia.

• Anonyymi00007

Ja tuo kaikki jonkun kämäsen suomitussun takia joka ei oo edes varmaan naisellisen näköinen ja ruoan laitto taidot on saarioisen makaroonimikron lämmitys luokkaa /sivusta

• Anonyymi00008

Ja siitä huolimatta itse olen naisena joutunut ne aloitteet aina tekemään.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ja siitä huolimatta itse olen naisena joutunut ne aloitteet aina tekemään.

Oletko tehnyt nuo kaikki muut kohdat vai vain sen ai kauhia, aloitteen?

Turpa kiinni sitten.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Oletko tehnyt nuo kaikki muut kohdat vai vain sen ai kauhia, aloitteen?

Turpa kiinni sitten.

Kyllä. Ihan kaiken.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kyllä. Ihan kaiken.

No, kysympä nyt miehenä sitten että miksi alennut moiseen?
        Itse miehenä tajunnut että en ala enää tuohon naisen kanssa eli naisen aktiivisuus asiassa ratkaiseen kiinnostaako vai ei.

Ihminen ihmiselle, sama koskien tietysti mm. renttuja tai pelimiehiä että älä ihmeessä käytä aikaasi noihin miehiin enää.

• Anonyymi00010

Yksi asia on varma. Yhtään nitisevää ja natisevaa naisen kuvatusta ei tähän talouteen tule.
      Kukaan ei ole niin etuoikeutettu kuin suomalaiset naiset feminismin myötä ja ainut mitä he osaavat on kitistä.

• Anonyymi00012

Ja sinä itse teet mitä? Roikut tuntemattomien palstalla?

• Anonyymi00013

Pelottava ja ilkeä hanuria jakava kana.

• Anonyymi00015

Tuu pois siältä baarista siä niitä lasin takaa katsojia riittää.

• Anonyymi00016

Ei se noin oo, haluat vain että on rahaa, jis kuvaisin onlyfansseja olis tosi vaikeaa, siis jos oltais fyysisesti yhdessä. Ymmärrän toki tämän asian toiseltakin kantilta.

• Anonyymi00018

(tiät varmaan millä nämä sormukset on maksettu) *tekee pantomiimin*

• Anonyymi00017

ei sua kukaan halua

• Anonyymi00019

Sellainen olet mahdoton tapaus...

• Anonyymi00020

Sovitaan näin moi.

• Anonyymi00021

Ei se helppoa koskaan olekaan, silloin kun kiinnostutaan vastakkaisesta sukupuolesta, alkaa kiemurtelu, väistely, katselu ja turhat höpöttelyt ym. epämääräinen. Kiinnostunut ihminen on kuin odottaisi hetkeä, jolloin kohde on heikoimmillaan ja auttavat kädet tai muunlainen kosketus tulisi mahdolliseksi, se saa olon autuaaksi ja rakkaudelle hymyilevä sydän on iloinen. Sellaisia miehiä ja naisia löytyy maailmasta, se vaatii vain oikean hetken ja valaistuksen, silloin sileä muuttuu kauniisti ihmisvartaloksi ja silmissä oleva valo taittuu ihastukseksi.

https://www.youtube.com/watch?v=2EghKgBbFlA&list=RD2EghKgBbFlA&start_radio=1

• Anonyymi00025

Ihanasti kerroit tuosta!

• Anonyymi00022

"Haluaisin kerrankin sellaisen miehen, joka minut haluaisi niin, että olisi sen eteen valmis myös tekemään jotakin."

Jepjep.
      Mitäs kun niitä on sitten 7 kappaletta. Ei jonossa vaan rivissä yhtä innokkaina ja todistaa haluaan.

Miten valitset sen yhden vai pidätkö koko joukkueen ?

• Anonyymi00024

En valitse ainakaan sellasta joka ajattelee noin.
        -joku

• Anonyymi00023

ruudun takaa... 🎶🎵

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      85
      16057
    2. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      20
      15404
    3. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      56
      4802
    4. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      24
      4477
    5. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      23
      4393
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      36
      4190
    7. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      57
      4079
    8. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      44
      3930
    9. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      3673
    10. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      3315
    Aihe