mistä olet ylpeä ?
Mitä sellaista olet tehnyt viime aikoina,
17
208
Vastaukset
- Anonyymi00001
Katselin avoimesti tuntemattomia.
- Anonyymi00002
Ei oikein sovi tuo ylpeä-sana eli en mitään. Sen sijaan kiitollinen olen että minulla on voimia
- olla apuna henkilölle joka tarvitsee
- olla mukana ryhmässä yhtenä osana tekemään siitä sellaisen että me kaikki viihdytään
- hoitaa kuntoani, jonka vuoksi kulutan hyvin vähän yhteiskunnan resursseja
- maksaa aika hyvin veroja
- eli olla yhtä hyödyllinen kuin lehmä tilalla- Anonyymi00012
Ammuu, hienoa!
- Anonyymi00003
Ylpeys käy lankeemuksen edellä, sanotaan. On parasta pitää matalaa profiilia tekemisistään, ettei sattuisi ylpistymään.
- Anonyymi00015
Joo, murjotetaan koska elämähän on pelkkää kurjuutta...
- Anonyymi00004
Suomalainen ei kehtaa olla ylpeä itsestään. Meihin iskostetaan jo lapsena,
että pitää olla nöyrä ja vaatimaton.
Nykyisiä lapsia ei ehkä alisteta siihen ajatukseen.
Saa olla terve itsetunto ja olla terveesti ylpeä itsestään.
Vanhemmat polvet voivat olla korkeintaan tyytyväisiä.
Jos erehtyy olemaan ylpeä itsestään heti tulee pelko,
että nyt varmaan kaatuu kivitalo päälle.- Anonyymi00005
Alamainen kansanluonne, historian peruja.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sitä se lienee ainakin osin.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ruotsin kasaari vale jews alistaneet .,
- Anonyymi00007
Kustansin ystäväni ensi kertaa oopperaan, siis hän oli oopperassa ensi kertaa, ja meillä oli kiva ilta. Taksilla mennen tullen niin ei tarvinnut bussipysäkillä palella.
- Anonyymi00009
Ylpeä sana on vaikea. Se ei oikein sovi tähän aiheeseen.
Olen jaksanut tehdä kotitöitäni vaikka usea vika ja sairaus tekee elämän hankalaksi. K Ruoka kotiinkuljetus pitää hengissä. - Anonyymi00010
En minäkään ole ylpeä, mutta autoin entisiä työkavereitani, vaikka asia ei enää minulle kuulunut. Muuan 30 vuotta sitten tehty homma oli unohdettu, ja siksi tunarointi oli uutisissa asti, joissakin lehdissä. Tapahtuman kulku silloin 90-luvulla ei ollut enää selvillä, ja kerroin miten homma meni.
- Anonyymi00011
Puolustan tasapuolisuutta.
- Anonyymi00013
Ihminen voi olla, ja saa olla ylpeä itsestään mutta se ei tarkoita ylimielistä tai entisaikojen "leuhkaa", mitä sillä sitten on tarkoitettukaan.
- Anonyymi00014
Ei Suomessa tarvitse kuin olla itsevarma, niin haukutaan ylpeäksi ja vaikka miksi.
- Anonyymi00016
Sotilasvalaa olin katsomassa, jälkipolvea siellä oli.
- Anonyymi00017
Minä,minä ,pyllistelen naapureille ja kiellän heidän kulkemisen maillani ja niittyteilläni kun jälkiksvunsa kanssa rälläävät minun tielläni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2843525Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell221958Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.431615- 841461
- 1431149
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.811144- 811054
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.93947Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.210821Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61747