Että kun sinulle on tarjontaa sen ja muun suhteen niin haluat vain jonkun tunteen hakea minusta
Tulin siihen tulokseen
17
320
Vastaukset
- Anonyymi00001
en hae mitään sitä syvempää niistä.
- Anonyymi00002
Ihan sama. Mene n*ssimaan n*ekereitä. Niistä sä oikeasti tykkäät.
- Anonyymi00007
Onhan niillä isompi kun sulla ja kestävämpiäkin
- Anonyymi00003
Mikä vttu sun ongelma on?
Mitä ite haet?
Jotain lelua jonka voit rikkoa? - Anonyymi00004
En halua sinusta mitään tunnetta. Anna olla ja mene eteenpäin elämässäsi!
- Anonyymi00005
Ai olet nyt näin kylmä
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ai olet nyt näin kylmä
Useinkin olen. Et vaan tunne minua ollenkaan. "Virallisissa" yhteyksissä osaan esittää mukavaa ja pirteää.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ai olet nyt näin kylmä
Kuka se haluaa vain sitä yhtä asiaa
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Useinkin olen. Et vaan tunne minua ollenkaan. "Virallisissa" yhteyksissä osaan esittää mukavaa ja pirteää.
Sen tiedän ja siksi pelkään sinua enkä uskalla enempää juuri tämän vuoksi
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sen tiedän ja siksi pelkään sinua enkä uskalla enempää juuri tämän vuoksi
Mitä enempää?
- Anonyymi00010
Ei se ole noin ja kyllä sä oikeasti tiedät mun luonteenkin kun luotat siihen mitä näet.
- Anonyymi00011
Et tiedä miten myrkytät jokaisen sun läheisen raahaamal ne mukaa sun kaikkiin typerii ideoihin kuten, itsellesi valehteluun, uskottelemalla valheilla läheisillesi omasta oikeutuksestasi, jolla saat ne tuhlaamaan aikaansa johonkin millä he luulevat olevan hyvä tarkoitus.
SIX SIX SIX - OG Ulla-Maija x Nyrkki-Kyllikki x 219osok - Anonyymi00012
Pahin virheeni oli se kun vastasin sinulle tietämättä yhtään kuka siellä kirjoittaa.
- Anonyymi00013
No voi anteeksi!
Koitan pysyä poissa tieltäsi. 🥺
Olen jotain sellaista aavistellutkin, siksi tämä hiljaisuus ja näkymättömyys viime aikoina.
- nainen jostain.. - Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
No voi anteeksi!
Koitan pysyä poissa tieltäsi. 🥺
Olen jotain sellaista aavistellutkin, siksi tämä hiljaisuus ja näkymättömyys viime aikoina.
- nainen jostain..Älä omi itsellesi kaikkea mitä jotkut kirjoittaa, ei ole sinulle. Ei, ne ole sinulle. Koita vähän järkeillä asioita, jos olet hän. Hän joka sinua oikeasti rakastaa, ei koskaan kirjoita mitään negatiivistä sinulle. Hiljaisuus ja näkymättömyys voi olla merkki jostain ihan muusta. Ihan vaan se että nämä kirjoitukset on ihan älyttömiä.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Älä omi itsellesi kaikkea mitä jotkut kirjoittaa, ei ole sinulle. Ei, ne ole sinulle. Koita vähän järkeillä asioita, jos olet hän. Hän joka sinua oikeasti rakastaa, ei koskaan kirjoita mitään negatiivistä sinulle. Hiljaisuus ja näkymättömyys voi olla merkki jostain ihan muusta. Ihan vaan se että nämä kirjoitukset on ihan älyttömiä.
Tähän haluan sivusta sanoa, että muista sinä samoin.
Hän kyllä ymmärtää, että hiljaisuuteen on syynsä.
En mitään ikävää kirjoita hänestä koskaan ja pidän hänestä aina.
- Anonyymi00015
Minä haluan rakkauden, mutta se ei halua minua.
"S-nainen"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872