Älykkäänä? Minkä suhteen jos pidät ja minkä suhteen et?
Pidätkö oikeasti
13
298
Vastaukset
- Anonyymi00001
No sinua en pidä, rasittavana lähinnä.
- Anonyymi00002
Jaa vai niin
- Anonyymi00003
minä pidän sua raskaana.
- Anonyymi00006
En oo raskaana??
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
En oo raskaana??
luultavasti tulet olemaan vielä koska en usko että teillä yhteen jää. ja kyllä olet jäänyt jo kiinni.
- Anonyymi00005
Onko sinulla omaisia? Eivätkö ole huolissaan? Vai saammeko lukea sairaalloisen mustasukkaisuuden yhtä ilmentymää? Apua tarvitset joka tapauksessa. Tai sitten olet älykäs botti. Terapia tekisi hyvää sinulle. Olet raskasta luettavaa ja pilaat palstan. Häirikkö!
- Anonyymi00008
JÄTÄ RAUHAAN
- Anonyymi00010
En tunne, niin en tiedä
- Anonyymi00013
jos kerran haluaisin piristää ja niin voisi olle ehkä ajankohtaistakin, niin aurinkolasien polaroidien valinnassa, kannattaa valita, kokeilemalla erilaisia esim. joku normi Fladen huono.
Siis se polaroidin taso riippuu eräästä tietystä jutusta.. aallonpituus ja sen suodatus että millä tavoin, noin arvioimalla voisin sanoa että mitä paksumpi polaroid-linssi, sitä tehokkaampi polaroid on... - Anonyymi00014
En. Älykäs ihminen osaa luoda oman elämänsä, eikä tule tyhjäpääksi vaikka hänen vanhempansa ovat sellaisia.
- Anonyymi00015
Monenkin asian suhteen pitänyt älykkäinä, joitain harvoja miehiä esimerkiksi tiedon analysointikyvyllä mutta nykyään sanakirjaan synonyymiksi sille nostaisin nimen Ville❤️
Olen erittäin vaikuttunut.
Olen puhunut
UGH!
Naiselta terveiset😊 - Anonyymi00016
Et osaa kirjoittaa rakkautta.
- Anonyymi00017
Oot sä älykäs. Ei mua tyhmät oo osannut hurmata.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32691Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062461Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42209Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441835- 311396
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141393- 1761125
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden961089Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201023Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?79893