Miksi ikinä luulin niin

Anonyymi-ap

Miksi minä kuvittelin, että kelpaisin sinulle. Ei minussa ole mitään sellaista, mitä et saisi jo muualta.
Minua masentaa. Miksi minä aina ihastun vääriin miehiin. Et sinä minua kauaa katselisi. Se olisi vain kerta kokeilu ja heittäisit menemään, kun olen niin surkea.
Parempi olisi, jos ei enää edes nähtäisi.

31

538

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tuo on niin tuttu tunne.

• Anonyymi00008

Joo, sama juttu täällä. Euforiaa seuraa väistämättä mahalasku.

• Anonyymi00002

Jos olisit tässä niin et epäilisi.

• Anonyymi00005

En ole, enkä tule ikinä olemaan.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mitä sitten siellä länkytät.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

No hyvä hohto on kadonnu, oo mikä oot et kummemmpi kun muut.

• Anonyymi00003

Et sinä ole surkea. Sinä näet vaan kauneuden ihmisissä. Älä vähättele itseäsi, sehän on lahja. Hinta on se, että sattuu usein. Mutta älä kyynisty, ei sinussa mitään vikaa ole <3

• Anonyymi00011

Ei sillä ole mitään merkitystä.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ei sillä ole mitään merkitystä.

Kyllä sillä on.

• Anonyymi00004

Ensinnäkin, ihminen hurmaa persoonallisuudellaan tai sitten ei, koska persoonallisuus erottaa ihmiset toisistaan, ei ulkonäkö. Sisäinen kauneus on kaikkein tärkeintä, avoin, aito ja rehellinen.

• Anonyymi00010

Aina noin vaikeita juttuja, "avoin, aito, rehellinen". :(((

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Aina noin vaikeita juttuja, "avoin, aito, rehellinen". :(((

Minusta tuo on ihan perusolemista, omalta kannalta tressittömin vaihtoehto.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Minusta tuo on ihan perusolemista, omalta kannalta tressittömin vaihtoehto.

Mä en taida olla mitään noista. :( Tolkuton tarinankeksijä vain.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Mä en taida olla mitään noista. :( Tolkuton tarinankeksijä vain.

Sellaiseen olen törmännyt ja kieltämättä se hämmästytti minua suuresti.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Sellaiseen olen törmännyt ja kieltämättä se hämmästytti minua suuresti.

Ymmärrän hyvin. Mä ainakin välillä yllätän ihan itsekin, että mitä kaikkea tulee pihalle, jos suun tai nettipalstan avaa. Ja etenkin että mitä kaikkea tulee ihan vahingossa paljastaneeksi. 🫣🤐

• Anonyymi00019
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ymmärrän hyvin. Mä ainakin välillä yllätän ihan itsekin, että mitä kaikkea tulee pihalle, jos suun tai nettipalstan avaa. Ja etenkin että mitä kaikkea tulee ihan vahingossa paljastaneeksi. 🫣🤐

Tarkoitan hiukan vähemmän anonyymia yhteyttä. Itse kun olen sellainen, että muistan yksityiskohtaisesti kaiken ja osaan yhdistellä asioita vaikka kuinka kaukaa. Sitten jos joku kirjoittaa tai puhuu tarinoita, minulta loksahtaa suu auki jos huomaan tarinassa epäloogisuutta heti ja tietenkin sanon huomioni suoraan. Sitten jos hän vieläkin väittää puhuvansa totta - no minulla tulee vaan mieleen, miten pahasti hän aliarvioi minua.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Tarkoitan hiukan vähemmän anonyymia yhteyttä. Itse kun olen sellainen, että muistan yksityiskohtaisesti kaiken ja osaan yhdistellä asioita vaikka kuinka kaukaa. Sitten jos joku kirjoittaa tai puhuu tarinoita, minulta loksahtaa suu auki jos huomaan tarinassa epäloogisuutta heti ja tietenkin sanon huomioni suoraan. Sitten jos hän vieläkin väittää puhuvansa totta - no minulla tulee vaan mieleen, miten pahasti hän aliarvioi minua.

Kannattaa huomata, että ihmiset ovat hyvin, hyvin epäluotettavia todistajia, myös omien kokemustensa tai tekemistensä suhteen. Muistot muuttuvat tai katoavat, tai saavat uusia sisäisiä selityksiä. Se että elämän narratiivi muuttuu, se ei ole epärehellisyyttä tai tarkoitettu aliarvioinniksi kuulijalle.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kannattaa huomata, että ihmiset ovat hyvin, hyvin epäluotettavia todistajia, myös omien kokemustensa tai tekemistensä suhteen. Muistot muuttuvat tai katoavat, tai saavat uusia sisäisiä selityksiä. Se että elämän narratiivi muuttuu, se ei ole epärehellisyyttä tai tarkoitettu aliarvioinniksi kuulijalle.

Mitä ihminen näkee omin silmin, siihen on luottaminen. Mitkään teoriat eivät muuta sitä realismia.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Mitä ihminen näkee omin silmin, siihen on luottaminen. Mitkään teoriat eivät muuta sitä realismia.

Ja sitten kun kysyt, mitä ihmiset ovat nähneet, saat ihan erilaisia vastauksia. :/

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Ja sitten kun kysyt, mitä ihmiset ovat nähneet, saat ihan erilaisia vastauksia. :/

Olennaista mikä itselle on todellisuutta. Kyse on minun elämästä ja mitä päätöksiä tulevaisuuteen nähden teen.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Olennaista mikä itselle on todellisuutta. Kyse on minun elämästä ja mitä päätöksiä tulevaisuuteen nähden teen.

Tottakai, ymmärrän kyllä, noin tietysti. Se oma totuus ei vain välttämättä ole aina yhteismitallinen muiden totuuksien kanssa.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Tottakai, ymmärrän kyllä, noin tietysti. Se oma totuus ei vain välttämättä ole aina yhteismitallinen muiden totuuksien kanssa.

En sellaista haekaan. Olen omasta mielestä umpirehellinen ja oikeudenmukainen ja siksi näen erityisen selkeästi esim. epärehellisyyden tai epäreiluuden, silloin ei tarvitse mittailla esim. rehellisyyttä toisten tasoon kun sitä ei voi ylittää.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

En sellaista haekaan. Olen omasta mielestä umpirehellinen ja oikeudenmukainen ja siksi näen erityisen selkeästi esim. epärehellisyyden tai epäreiluuden, silloin ei tarvitse mittailla esim. rehellisyyttä toisten tasoon kun sitä ei voi ylittää.

Miten vain. Minusta kuulostat rajoittuneelta.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Miten vain. Minusta kuulostat rajoittuneelta.

Ymmärrän. Rehellinen ihminen on tiukka, siksi hän on rehellinen. Epärehellinen voi ajatella, voin pikkasen valehdella jumalan nimeen, sehän on vain hauskaa eli hän on henkisesti laiska ja välinpitämätön.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Ymmärrän. Rehellinen ihminen on tiukka, siksi hän on rehellinen. Epärehellinen voi ajatella, voin pikkasen valehdella jumalan nimeen, sehän on vain hauskaa eli hän on henkisesti laiska ja välinpitämätön.

Sinä taidat ymmärtää ihmisiä, todellisuutta ja jumalaasi yhtä vähän. Tuollainen ei ole mitään valaistuneisuutta, vaan omassa kuplassaan kellumista.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Sinä taidat ymmärtää ihmisiä, todellisuutta ja jumalaasi yhtä vähän. Tuollainen ei ole mitään valaistuneisuutta, vaan omassa kuplassaan kellumista.

Menee piiloon omia virheitään. luulee rassukka että jumala armahtaa ruman käytöksen muita kohtaan. Jumalan ja uskonnon raamatunntaakse piiloutuu vain narri.

• Anonyymi00009

Siksi pitääkin olla tarkka miesten suhteen.

• Anonyymi00016

Minä en ole koskaan halunnut olla missään tekemisissä yhdenkään paljon nuoremman kanssa!! Pysy kaukana minusta, tai saat minulta henkisesti turpaan!

• Anonyymi00018

Pidän vain ja ainoastaan vähintään ikäisistäni, tai jonkin verran vanhemmista miehistä ystävyyden merkeissä!

• Anonyymi00029

Olisit kyllä mut iteppähän rupesit pelleilemään kanssani tai no m8net kerrat olis sun pitäny miettiä ettei kannattaisi pelleillä itseäsi voit syyttää

• Anonyymi00030

Mä en sitten mies ole sulle valehdellut mistään.
      Jotain olen jättänyt sanomatta, tai ollut epävarma miten asioita tulkita ja ollut ehkä ympäripyöreää.
      Sanon vain tämän kun tiedän, että arvostat rehellisyyttä, niin se on itsellenikin tosi tärkeää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe