Miksi minä kuvittelin, että kelpaisin sinulle. Ei minussa ole mitään sellaista, mitä et saisi jo muualta.
Minua masentaa. Miksi minä aina ihastun vääriin miehiin. Et sinä minua kauaa katselisi. Se olisi vain kerta kokeilu ja heittäisit menemään, kun olen niin surkea.
Parempi olisi, jos ei enää edes nähtäisi.
Miksi ikinä luulin niin
31
538
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuo on niin tuttu tunne.
- Anonyymi00008
Joo, sama juttu täällä. Euforiaa seuraa väistämättä mahalasku.
- Anonyymi00002
Jos olisit tässä niin et epäilisi.
- Anonyymi00005
En ole, enkä tule ikinä olemaan.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mitä sitten siellä länkytät.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
No hyvä hohto on kadonnu, oo mikä oot et kummemmpi kun muut.
- Anonyymi00003
Et sinä ole surkea. Sinä näet vaan kauneuden ihmisissä. Älä vähättele itseäsi, sehän on lahja. Hinta on se, että sattuu usein. Mutta älä kyynisty, ei sinussa mitään vikaa ole <3
- Anonyymi00011
Ei sillä ole mitään merkitystä.
- Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei sillä ole mitään merkitystä.
Kyllä sillä on.
- Anonyymi00004
Ensinnäkin, ihminen hurmaa persoonallisuudellaan tai sitten ei, koska persoonallisuus erottaa ihmiset toisistaan, ei ulkonäkö. Sisäinen kauneus on kaikkein tärkeintä, avoin, aito ja rehellinen.
- Anonyymi00010
Aina noin vaikeita juttuja, "avoin, aito, rehellinen". :(((
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Aina noin vaikeita juttuja, "avoin, aito, rehellinen". :(((
Minusta tuo on ihan perusolemista, omalta kannalta tressittömin vaihtoehto.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Minusta tuo on ihan perusolemista, omalta kannalta tressittömin vaihtoehto.
Mä en taida olla mitään noista. :( Tolkuton tarinankeksijä vain.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mä en taida olla mitään noista. :( Tolkuton tarinankeksijä vain.
Sellaiseen olen törmännyt ja kieltämättä se hämmästytti minua suuresti.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sellaiseen olen törmännyt ja kieltämättä se hämmästytti minua suuresti.
Ymmärrän hyvin. Mä ainakin välillä yllätän ihan itsekin, että mitä kaikkea tulee pihalle, jos suun tai nettipalstan avaa. Ja etenkin että mitä kaikkea tulee ihan vahingossa paljastaneeksi. 🫣🤐
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ymmärrän hyvin. Mä ainakin välillä yllätän ihan itsekin, että mitä kaikkea tulee pihalle, jos suun tai nettipalstan avaa. Ja etenkin että mitä kaikkea tulee ihan vahingossa paljastaneeksi. 🫣🤐
Tarkoitan hiukan vähemmän anonyymia yhteyttä. Itse kun olen sellainen, että muistan yksityiskohtaisesti kaiken ja osaan yhdistellä asioita vaikka kuinka kaukaa. Sitten jos joku kirjoittaa tai puhuu tarinoita, minulta loksahtaa suu auki jos huomaan tarinassa epäloogisuutta heti ja tietenkin sanon huomioni suoraan. Sitten jos hän vieläkin väittää puhuvansa totta - no minulla tulee vaan mieleen, miten pahasti hän aliarvioi minua.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tarkoitan hiukan vähemmän anonyymia yhteyttä. Itse kun olen sellainen, että muistan yksityiskohtaisesti kaiken ja osaan yhdistellä asioita vaikka kuinka kaukaa. Sitten jos joku kirjoittaa tai puhuu tarinoita, minulta loksahtaa suu auki jos huomaan tarinassa epäloogisuutta heti ja tietenkin sanon huomioni suoraan. Sitten jos hän vieläkin väittää puhuvansa totta - no minulla tulee vaan mieleen, miten pahasti hän aliarvioi minua.
Kannattaa huomata, että ihmiset ovat hyvin, hyvin epäluotettavia todistajia, myös omien kokemustensa tai tekemistensä suhteen. Muistot muuttuvat tai katoavat, tai saavat uusia sisäisiä selityksiä. Se että elämän narratiivi muuttuu, se ei ole epärehellisyyttä tai tarkoitettu aliarvioinniksi kuulijalle.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kannattaa huomata, että ihmiset ovat hyvin, hyvin epäluotettavia todistajia, myös omien kokemustensa tai tekemistensä suhteen. Muistot muuttuvat tai katoavat, tai saavat uusia sisäisiä selityksiä. Se että elämän narratiivi muuttuu, se ei ole epärehellisyyttä tai tarkoitettu aliarvioinniksi kuulijalle.
Mitä ihminen näkee omin silmin, siihen on luottaminen. Mitkään teoriat eivät muuta sitä realismia.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mitä ihminen näkee omin silmin, siihen on luottaminen. Mitkään teoriat eivät muuta sitä realismia.
Ja sitten kun kysyt, mitä ihmiset ovat nähneet, saat ihan erilaisia vastauksia. :/
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ja sitten kun kysyt, mitä ihmiset ovat nähneet, saat ihan erilaisia vastauksia. :/
Olennaista mikä itselle on todellisuutta. Kyse on minun elämästä ja mitä päätöksiä tulevaisuuteen nähden teen.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Olennaista mikä itselle on todellisuutta. Kyse on minun elämästä ja mitä päätöksiä tulevaisuuteen nähden teen.
Tottakai, ymmärrän kyllä, noin tietysti. Se oma totuus ei vain välttämättä ole aina yhteismitallinen muiden totuuksien kanssa.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Tottakai, ymmärrän kyllä, noin tietysti. Se oma totuus ei vain välttämättä ole aina yhteismitallinen muiden totuuksien kanssa.
En sellaista haekaan. Olen omasta mielestä umpirehellinen ja oikeudenmukainen ja siksi näen erityisen selkeästi esim. epärehellisyyden tai epäreiluuden, silloin ei tarvitse mittailla esim. rehellisyyttä toisten tasoon kun sitä ei voi ylittää.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
En sellaista haekaan. Olen omasta mielestä umpirehellinen ja oikeudenmukainen ja siksi näen erityisen selkeästi esim. epärehellisyyden tai epäreiluuden, silloin ei tarvitse mittailla esim. rehellisyyttä toisten tasoon kun sitä ei voi ylittää.
Miten vain. Minusta kuulostat rajoittuneelta.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Miten vain. Minusta kuulostat rajoittuneelta.
Ymmärrän. Rehellinen ihminen on tiukka, siksi hän on rehellinen. Epärehellinen voi ajatella, voin pikkasen valehdella jumalan nimeen, sehän on vain hauskaa eli hän on henkisesti laiska ja välinpitämätön.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ymmärrän. Rehellinen ihminen on tiukka, siksi hän on rehellinen. Epärehellinen voi ajatella, voin pikkasen valehdella jumalan nimeen, sehän on vain hauskaa eli hän on henkisesti laiska ja välinpitämätön.
Sinä taidat ymmärtää ihmisiä, todellisuutta ja jumalaasi yhtä vähän. Tuollainen ei ole mitään valaistuneisuutta, vaan omassa kuplassaan kellumista.
- Anonyymi00031
Anonyymi00028 kirjoitti:
Sinä taidat ymmärtää ihmisiä, todellisuutta ja jumalaasi yhtä vähän. Tuollainen ei ole mitään valaistuneisuutta, vaan omassa kuplassaan kellumista.
Menee piiloon omia virheitään. luulee rassukka että jumala armahtaa ruman käytöksen muita kohtaan. Jumalan ja uskonnon raamatunntaakse piiloutuu vain narri.
- Anonyymi00009
Siksi pitääkin olla tarkka miesten suhteen.
- Anonyymi00016
Minä en ole koskaan halunnut olla missään tekemisissä yhdenkään paljon nuoremman kanssa!! Pysy kaukana minusta, tai saat minulta henkisesti turpaan!
- Anonyymi00018
Pidän vain ja ainoastaan vähintään ikäisistäni, tai jonkin verran vanhemmista miehistä ystävyyden merkeissä!
- Anonyymi00029
Olisit kyllä mut iteppähän rupesit pelleilemään kanssani tai no m8net kerrat olis sun pitäny miettiä ettei kannattaisi pelleillä itseäsi voit syyttää
- Anonyymi00030
Mä en sitten mies ole sulle valehdellut mistään.
Jotain olen jättänyt sanomatta, tai ollut epävarma miten asioita tulkita ja ollut ehkä ympäripyöreää.
Sanon vain tämän kun tiedän, että arvostat rehellisyyttä, niin se on itsellenikin tosi tärkeää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770