Ihan hellvetin kiinnostunut minusta. 😂😂
Sinähän se tässä näytät olevan
18
407
Vastaukset
- Anonyymi00005
Rakkauttahan tämä on 😉
- Anonyymi00006
Miehellä on pakkomielle siitä, että mulla muka ois pakkomielle hänestä.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei vaan he on rakastuneita...
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei vaan he on rakastuneita...
Eihän olla !!! ei tosiaankaan olla minä vihaan sitä miestä
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mies on niin ymmärtämätön, ettei edes ymmärrä sitä kuinka kauhealta kaikki ne stalkkausvuodet tuntuivat! Jos ei muuten mene perille niin haukun hänet kasvotusten!
- Anonyymi00009
Mistä moisen ajatuksen keksit! Et taida ymmärtää miten paljon pahaa oloa olet tekemisilläsi saanut aikaan!
- Anonyymi00011
no it's just because you fucking suck KHEHE! 😁
- Anonyymi00012
Miten niin muka enhän ole pitäny yhteyttä pelle sinä olet ku. Et osaa lopettaa
- Anonyymi00013
Niin olenkin, enkä ihan vähänkään.
- Anonyymi00014
On hän mielenkiintoinen ihminen mielestäsi?
- Anonyymi00015
ajat hyvin;)
- Anonyymi00016
Toisen ihmisen kännykän vakoilu on ilmeisesti vielä sen verran harvinaista, että sitä on täysi syy tutkia jonkun verran liverealina. Kun jopa chat gpt väittää että se on hyvin harvinaista. Jos joku ilmiö todella on hyvin harvinainen mutta kuitenkin todellisuutta, niin sitä ilmiötä on täysi syy tutkia.
- Anonyymi00017
Elisan gurut väittivät sen olevan yleistä. Tiedä sitten.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Elisan gurut väittivät sen olevan yleistä. Tiedä sitten.
Ikävä Elisan liittymää.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ikävä Elisan liittymää.
Toi on totta ,mutta muutkin liittymät kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343992Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401449
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8837J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756