Hrmoheikkona oon ihan poissa tolaltani.

Anonyymi-ap

Posson mun asianmukaisten viestien poistot vie multa hermot, oon ihan pahoittanut mieleni ja se ei ole kivaa eikä edes jänskää, siksi nakkaan tän viestin.

Auttakaa mua veljet rakkaat, muuten saan taas paniikkihäiriön.

16

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

puhutko mikkihiiri äänellä taas kerran, vai minnihiiri.

• Anonyymi00002
      • Anonyymi00003

PS: Harmittaa kun eivät ole vieläkään mulle laittaneet ikärajaa puistoihin...
        Kohta jännätään mikä on päivän kunto Iivo Niskasella!

Sitä ei välttämättä ihan selvinpäin voi katsoa, joten napsauttaisiko vai eikö napsauttaisi? Siinäpä kysymys.

2010

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Sitä ei välttämättä ihan selvinpäin voi katsoa, joten napsauttaisiko vai eikö napsauttaisi? Siinäpä kysymys.

2010

Päivän pakollinen?

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

2010

Minä taas huomasin sen että kun on pinkki ID-kortti niin välttyy kaksoishinnoittelulta useimmissa paikoissa. Pasanenhan se kertoilee aina ettei sillä kortilla tee mitään. Se on totta, sillä jos ei tee mitään niin sillä kortilla ei todellakaan tee mitään.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Päivän pakollinen?

Näyttää olevan päivän pakollinen. Päivän Pakollinen voisi olla sun rekisteröity nimi.
        Asiasisältö jää vaan laimeaksi kun puhut aina toisista, aivan kuin itseäsi ei olisi edes olemassa.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Näyttää olevan päivän pakollinen. Päivän Pakollinen voisi olla sun rekisteröity nimi.
        Asiasisältö jää vaan laimeaksi kun puhut aina toisista, aivan kuin itseäsi ei olisi edes olemassa.

Hyvä idea jos rakkaatkin kykenee siniseksi.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Hyvä idea jos rakkaatkin kykenee siniseksi.

Rekisteröitymälläkö kuvittelet siirtyväsi Chiang Maihin asumaan?
        Asiantravel lomailee pohjoisessa, esitteli sähkölaskunsa ja jutteli ilmastoinneista, Kymppi juoksentelee siellä sun täällä ja juttelee nyrkkeilystä laittaen useita kuvia myös grillauksista, ainakin kaksi kirjoittajaa on laittanut kuvia Pattayalta seuraamassa jääkiekkoa, vaan yksi on joukosta poissa, Sven Dufva Senssua siellä ei näy, on sankarit muut karkeloissa ja juhla heiltä se käy.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Rekisteröitymälläkö kuvittelet siirtyväsi Chiang Maihin asumaan?
        Asiantravel lomailee pohjoisessa, esitteli sähkölaskunsa ja jutteli ilmastoinneista, Kymppi juoksentelee siellä sun täällä ja juttelee nyrkkeilystä laittaen useita kuvia myös grillauksista, ainakin kaksi kirjoittajaa on laittanut kuvia Pattayalta seuraamassa jääkiekkoa, vaan yksi on joukosta poissa, Sven Dufva Senssua siellä ei näy, on sankarit muut karkeloissa ja juhla heiltä se käy.

Vastasin kysymykseen omasta näkökannastani enkä ole maalittamasi henkilö jota harrastat puskistasi.

Kerroppa joskus jotain omaa kymppisi nuolemisen sijaan.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Vastasin kysymykseen omasta näkökannastani enkä ole maalittamasi henkilö jota harrastat puskistasi.

Kerroppa joskus jotain omaa kymppisi nuolemisen sijaan.

Ei kummempaa, talvi Thaimaassa. Kiinalainen uusivuosi oli tuossa vastikään, vinkin annan että tuo mansikkamargarita ei ollut minulle eli seuraa on. Toivottavasti Suomessa alkaa lämmetä että pääset ulos https://ibb.co/0pD03t4m

Silkkipaitainen mies t-paidassa

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ei kummempaa, talvi Thaimaassa. Kiinalainen uusivuosi oli tuossa vastikään, vinkin annan että tuo mansikkamargarita ei ollut minulle eli seuraa on. Toivottavasti Suomessa alkaa lämmetä että pääset ulos https://ibb.co/0pD03t4m

Kuva on Krabilta tiistaina.

Silkkiuikku

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

In Thailand we call this name "Hyvä meininki" 8)

Iivolle paranemisia, kipeänä ei kannata itseään vaarantaa, uskon että Iivo olisi napannut kultaa norjalaisten edestä ilman todella ikävää sairastumista.

Hyvät eväät rannalla = parempi mieli. Edullista japsiviskiä, sopi tarkoitukseen ja uudelleen lämmitetyt vartaat. Naapurin ukkelilla kohtuullisen hyvää pilveä hieman tuomaan ruokahalua https://ibb.co/MD50Nk0F

• Anonyymi00010

Oli todella lähellä ettei Pasanen saanut kirjoitettua otsikkoa oikein! Jonakin päivänä se vielä napsahtaa maaliin!

• Anonyymi00011

Mitä muuta oot ajatellu näin lavvantaina tehä.

• Anonyymi00012

Ota kusiryyppy niin se helpottaa.

• Anonyymi00016

Tai heitä se mukillinen kiukaalle, ja istu löylyissä kuin mies!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      85
      4614
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      110
      3830
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      175
      3620
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      58
      2052
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1259
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      129
      1114
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      140
      1050
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      963
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      27
      882
    Aihe