Ei kokonaisuudessaan sovi sanat mut
kyllä sä mies löydät sen mitä pitääkin tosta.
https://youtu.be/o1kF4gZ0D6A?si=MX1OZZ4WHeeWnIRy
Kaikki ei voi olla vaan turhaa.
Ei näin kauan voi olla turhan takia.
Hyvää yötä ja levottomia unia!
Nähdään pian siis unessa <3
ilman sua mä olen vaan.....eksynyt.............
7
194
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mitä linkissä on? Ei noita täällä voi avata haittaohjelmien riskin vuoksi.
- Anonyymi00002
Varmaan toyotan takavalot.
- Anonyymi00003
Ilman sua -Toyotan takavaloilta
Mä luulen tai ainakin jotenkin uskon et noit tuben linkkei voi avaa.
Kannattaa kuitenkin kattoo tarkkaan noitkin linkkei enneku klikkaa
koska on täällä ainakin joskus joku ollut melkein ku tuben oikee linkki mut ei kuitenkaan. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ilman sua -Toyotan takavaloilta
Mä luulen tai ainakin jotenkin uskon et noit tuben linkkei voi avaa.
Kannattaa kuitenkin kattoo tarkkaan noitkin linkkei enneku klikkaa
koska on täällä ainakin joskus joku ollut melkein ku tuben oikee linkki mut ei kuitenkaan.Virustotal sivulta voi tsekkaa url linkin et sisältääkö virusta
- Anonyymi00007
Olispa taikavoimia niin tietäisin kuka ton laittoi.
Antaisitko lisää ja kertoisit mitä tarkoitat 😊
- Anonyymi00006
ฅʕ•̫͡•ʔฅ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi392942Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs332767100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es482413Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo432027Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks211994Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581760- 431652
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä371520- 451443
- 261291