Onko täällä ketään BBW/SSBBW-fania tai feederiä linjoilla?

Anonyymi-ap

Itse olen reippaasti ylipainoinen pyörätuolissa oleva keski-ikäinen mutta nuorekkaaksi haukuttu nainen ja ajatus siitä, että hyvännäköinen, fiksu ja mukava feederi ruokkisi minua tekee minut ihan villiksi!

Painoa tällä hetkellä 172,8 kg ja pituutta 175cm eli olen pitkä nainen, sinä voit olla lyhyempi tai pidempi, ei väliä. Hyvä tavoitepaino voisi olla vaikka 200 kg näin aluksi, mutta mikä estäisi yrittämästä 300 kiloon? Vain mielikuvitus olkoon meille rajana!

20

1060

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Kuulostaa aivan ihanalta, itse ssbbw fani ja feedeer mies. Missä olisi mahdollista jutella tai tutustua lisää

• Anonyymi00005

Pitäis varmaan luoda profiili jonnekin deittipalveluun, että voitais viestitellä ja tutustua ;)
        Tykkäätkö päärynävartaloisista naisista vai oletko enemmän omenamies?

• Anonyymi00003

Kun lihot 30 kiloa niin tarviitko isomman pyörätuolin vai mahdutko istumaan nykyisessä pyörätuolissa? mitä väliä sun pituudella on kun sinä istut pyörätuolissa?

• Anonyymi00004

Heh, no kyllähän sen huomaa jos maataan sängyssä vierekkäin että pitkä oon ;) vaikka olenkin pyörätuolissa. Ja joo, kyllä varmasti tarttisin uuden pyörätuolin jos lihoisin 30 kg:aa. Oon mallia päärynä eli tosi iso pylly ja tosi paksut reidet. Masua ja tisuakin löytyy, tosin vähemmän kuin reittä ja peppua. Mulla on myös tosi paksut pohkeet eli jos kaipaat omenvartaloista naista, niin en ole sun juttu.

• Anonyymi00006

Hei, onko sulla telegram? Jos juteltaisiin siellä lisää? :)

• Anonyymi00007

Onko telegrammia tai jotain muuta viestikanavaa minkä kautta voisi suhun tutustua lisää? Itse 30v mies joka on ssbbw fani.

• Anonyymi00008

Kai ymmärrät että leikit hengelläsi? Luuletko että feederit rakastavat sinua??? Oletko niin yksinkertainen? Haluatko tosiaan olla jonkun leikkikalu?
      Feederiä ei voi vähempää kiinnostaa terveytesi. He haluavat syöttää sinut hengiltä. Sitäkö toivot? Mene terapiaan jos olet noin itsetuhoinen. Tarvitset apua jotta opit rakastamaan ja arvostamaan itseäsi ja elämääsi ja taistelemaan sen puolesta.

• Anonyymi00010

Mene pois terveysfasistitrolli tästä keskustelusta kun et ymmärrä mitään.

Ite oon nyt lihonnut yli 175 kg:aan tämän kesän aikana ja ajattelin nyt pitää painon tässä vähän aikaa kun avustaja on vähän valitellut ettei oikein enää jaksa työntää mua ja sähköpyörätuolia en ole vielä saanut.

Tosiaan, tykkään kovasti hoikemmista, mukavista, fiksuista ja komeista miehistä ja olisi ihanaa saada sellainen ihan omaksi feederiksi ja hoivaajaksi. Tarvitsen apua mm. peseytymisessä ja monissa arkipäivän asioissa eli minun kanssani sinulla riittäisi paljon tekemistä.

Olisi ihanaa jos syöttäisit minua esim. pizzalla ja jäätelöllä ja palvoisit pulleaa, naisellista vartaloani. Saisit minut tuntemaan itseni kauniiksi ja haluttavaksi ja olisin vain sun ja sä vain mun ;)

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ite oon nyt lihonnut yli 175 kg:aan tämän kesän aikana ja ajattelin nyt pitää painon tässä vähän aikaa kun avustaja on vähän valitellut ettei oikein enää jaksa työntää mua ja sähköpyörätuolia en ole vielä saanut.

Tosiaan, tykkään kovasti hoikemmista, mukavista, fiksuista ja komeista miehistä ja olisi ihanaa saada sellainen ihan omaksi feederiksi ja hoivaajaksi. Tarvitsen apua mm. peseytymisessä ja monissa arkipäivän asioissa eli minun kanssani sinulla riittäisi paljon tekemistä.

Olisi ihanaa jos syöttäisit minua esim. pizzalla ja jäätelöllä ja palvoisit pulleaa, naisellista vartaloani. Saisit minut tuntemaan itseni kauniiksi ja haluttavaksi ja olisin vain sun ja sä vain mun ;)

Siis 175kg! Kai tajuat että olet avustajallesi jo työturvallisuusriski! Hänellä on varmasti jo nyt selkä vääränä ja niska hartia kipuja. Lievässäkin ylämäessä voi voimat yllättäen loppua kesken ja koko 175kg ja pyörätuoli rysähtää hänen päälleen. Itse olen 55kg ja työnsin monta vuotta mummoni 60kg pyörätuolia. Vaikka kävin salilla ja kuntoilin tavoitteellisesti niin jo toi 60kg oli ihan helv. raskasta työntää.
        Etkö kykene itse käsillä rullaamaan tuoliasi? Saisit vähän kuntoiluakin.
        Feederismissä kun kyse ei ole rakkaudesta eikä romantiikasta. Kai sen tajuat? Ja kyllä, feederi on usein hoikka hyväkroppainen ja itsestään viimeisenpäälle huoltapitävä koska hän on psyk.paatti sekä narsistinen jolle oma ulkonäkö on ensisijaisen tärkeä.

• Anonyymi00010 kirjoitti:

Vieläko etsit kuvaamaasi feederiä? En tiedä miten tää suomi24 toimii, mutta vaihtelisin mielusti viestejä kanssasi :)

• Anonyymi00013
        sundaybf kirjoitti:

Vieläko etsit kuvaamaasi feederiä? En tiedä miten tää suomi24 toimii, mutta vaihtelisin mielusti viestejä kanssasi :)

Siis tuo lähemmäs 200kg rouva hakee feederiä JA hoivaajaa:"Tosiaan, tykkään kovasti hoikemmista, mukavista, fiksuista ja komeista miehistä ja olisi ihanaa saada sellainen ihan omaksi feederiksi ja hoivaajaksi. Tarvitsen apua mm. peseytymisessä ja monissa arkipäivän asioissa eli minun kanssani sinulla riittäisi paljon tekemistä."
        Eli ilmeisesti hänen henkilökohtainen avustajansa on sanomassa sopparin irti, minkä hyvin ymmärtää koska noin ison liikuntakyvyttömän henkilön avustaminen on jo taitolaji itsessään jossa äkkiä teloo itsensä ja/ tai avustettavan. Tuon painoiselle on erittäin haastavaa tai lähes mahdoton löytää henkilökohtaista avustajaa, mikä on kyllä edellytys kotona itsenäisesti asumiseen. Hän yrittää siis ilmeisesti nakittaa jonkun feederin ilmaiseksi avustajakseen. Jonkun jolle hänen kehonsa ei olisi ongelma vaan palvonnankohde. Joku joka raahaa hänelle myös ruokaa, koska ruoka-addiktin ruokalaskut hipoo taivaita.
        Millaiset valmiudet sinulla on tähän tehtävään? Oletko ottanut huomioon esim. että tehtäviisi kuuluu ilmeisesti vaihtaa hänen vaippansa useamman kerran päivässä ja putsata kakkapylly ja todennäköisesti myös kakkaselkä? Sairaaloisen ylipainoisen liikuntakyvyttömän ruoka-addiktin elämä on syömistä ja paskomista. Jos kinky-klusteriisi liittyy myös kiihoittuminen ulosteista ja hajuista niin mikä ettei? Lakanapyykiä kertyy ja paljon.
        Tuo rouva alkaa olla siinä kokoluokassa että avustajia ei enää löydy ja kunnan kotihoito joutuu ottamaan koppia. Noissa tapauksissa vaaditaan lain mukaan työturvallisuuden ja potilasturvallisuuden vuoksi vähintään 4 hoitajaa kerralla käymään siellä kotona ja bariatrinen nostolaite ja muita apuvälineitä ja hoitajilla asiantuntemusta näiden laitteiden käytöstä. Hoitotiimi poikkeaa kotona muutaman kerran päivässä.
        Vammaisten parissa työskentelevät tietävät että potilaan avustaminen siirroissa esim. pyörätuolista sänkyyn, on taitolaji. Se ei ole vain sitä että paiskoo potilasta kuin rehusäkkiä vaan siinä on oma tekniikkansa joka pitää hallita ettei oma selkä riku. Toivottavasti sinulla on tekniikka hallussa.
        Tuon kaliiperin liikuntakyvytön henkilö on jatkuvasti vaarassa saada veritulppia ja vaikeita infektioita. Jokin hänen asenteessaan kertoo että fysioterapia ja kuntoilu on "terveysterroria". Sinun hänen "hoivaajanaan" oletetaan tukevan häntä terveellisen ruokavalion ja liikunnan suhteen. Jos käy ilmi, että sinä tietoisesti lihotat tätä vammaista ruoka-addikti-naista niin siitä voidaan tehdä huoli-ilmoitus koska se voidaan tulkita pahoinpitelynä ja vakavan vaaran aiheuttamisena naisen terveydelle.

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Siis tuo lähemmäs 200kg rouva hakee feederiä JA hoivaajaa:"Tosiaan, tykkään kovasti hoikemmista, mukavista, fiksuista ja komeista miehistä ja olisi ihanaa saada sellainen ihan omaksi feederiksi ja hoivaajaksi. Tarvitsen apua mm. peseytymisessä ja monissa arkipäivän asioissa eli minun kanssani sinulla riittäisi paljon tekemistä."
        Eli ilmeisesti hänen henkilökohtainen avustajansa on sanomassa sopparin irti, minkä hyvin ymmärtää koska noin ison liikuntakyvyttömän henkilön avustaminen on jo taitolaji itsessään jossa äkkiä teloo itsensä ja/ tai avustettavan. Tuon painoiselle on erittäin haastavaa tai lähes mahdoton löytää henkilökohtaista avustajaa, mikä on kyllä edellytys kotona itsenäisesti asumiseen. Hän yrittää siis ilmeisesti nakittaa jonkun feederin ilmaiseksi avustajakseen. Jonkun jolle hänen kehonsa ei olisi ongelma vaan palvonnankohde. Joku joka raahaa hänelle myös ruokaa, koska ruoka-addiktin ruokalaskut hipoo taivaita.
        Millaiset valmiudet sinulla on tähän tehtävään? Oletko ottanut huomioon esim. että tehtäviisi kuuluu ilmeisesti vaihtaa hänen vaippansa useamman kerran päivässä ja putsata kakkapylly ja todennäköisesti myös kakkaselkä? Sairaaloisen ylipainoisen liikuntakyvyttömän ruoka-addiktin elämä on syömistä ja paskomista. Jos kinky-klusteriisi liittyy myös kiihoittuminen ulosteista ja hajuista niin mikä ettei? Lakanapyykiä kertyy ja paljon.
        Tuo rouva alkaa olla siinä kokoluokassa että avustajia ei enää löydy ja kunnan kotihoito joutuu ottamaan koppia. Noissa tapauksissa vaaditaan lain mukaan työturvallisuuden ja potilasturvallisuuden vuoksi vähintään 4 hoitajaa kerralla käymään siellä kotona ja bariatrinen nostolaite ja muita apuvälineitä ja hoitajilla asiantuntemusta näiden laitteiden käytöstä. Hoitotiimi poikkeaa kotona muutaman kerran päivässä.
        Vammaisten parissa työskentelevät tietävät että potilaan avustaminen siirroissa esim. pyörätuolista sänkyyn, on taitolaji. Se ei ole vain sitä että paiskoo potilasta kuin rehusäkkiä vaan siinä on oma tekniikkansa joka pitää hallita ettei oma selkä riku. Toivottavasti sinulla on tekniikka hallussa.
        Tuon kaliiperin liikuntakyvytön henkilö on jatkuvasti vaarassa saada veritulppia ja vaikeita infektioita. Jokin hänen asenteessaan kertoo että fysioterapia ja kuntoilu on "terveysterroria". Sinun hänen "hoivaajanaan" oletetaan tukevan häntä terveellisen ruokavalion ja liikunnan suhteen. Jos käy ilmi, että sinä tietoisesti lihotat tätä vammaista ruoka-addikti-naista niin siitä voidaan tehdä huoli-ilmoitus koska se voidaan tulkita pahoinpitelynä ja vakavan vaaran aiheuttamisena naisen terveydelle.

worth it

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Hei, aikamoista tekstiä sä suollat!

En ole täysin liikuntakyvytön, vaikka olenkin pyörätuolissa. Minulla on jaloissa vamma, jonka takia en pysty kävelemään kuin hyvin lyhyitä matkoja kyynärsauvojen kanssa.

En käytä vaippoja, vaan ihan WC:ssä asioin ja hoidan sen puolen hygienian ITSE. Kenenkään feederin/poikaystävän tai avustajan ei tartte mun persettä pyyhkiä :D

Eikä mua tartte "vinssata" millään laitteella ylös sängystä vaan keppiin turvautuen pystyn ITSE nousemaan sängystä.

Ja kyllä mä myös "kelailen" omaa pyörätuoliani helpottaakseni avustajan kuormitusta ja treenatakseni käsiäni.

Ärsyttää tommonen misinformointi!
        PS. Mistä muuten päättelet, että kaikki komeat, hoikat ja mukavat feederit ovat psykopaattisia narsisteja?

• sundaybf
        Anonyymi00014 kirjoitti:

En ole täysin liikuntakyvytön, vaikka olenkin pyörätuolissa. Minulla on jaloissa vamma, jonka takia en pysty kävelemään kuin hyvin lyhyitä matkoja kyynärsauvojen kanssa.

En käytä vaippoja, vaan ihan WC:ssä asioin ja hoidan sen puolen hygienian ITSE. Kenenkään feederin/poikaystävän tai avustajan ei tartte mun persettä pyyhkiä :D

Eikä mua tartte "vinssata" millään laitteella ylös sängystä vaan keppiin turvautuen pystyn ITSE nousemaan sängystä.

Ja kyllä mä myös "kelailen" omaa pyörätuoliani helpottaakseni avustajan kuormitusta ja treenatakseni käsiäni.

PS. Mistä muuten päättelet, että kaikki komeat, hoikat ja mukavat feederit ovat psykopaattisia narsisteja?

Teetkö profiilin tänne niin saa pistettyä chatpyyntöä? :)

• Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun luovut liikkumisesta omin voimin ja hankit sähköpyörätuolin niin kuntosi ja itsenäisyytesi laskee entisestään. Toinen, asia on että fantasioit lihottavasi itsesi 300kg? Jo nyt liikkumisesi on vaikeaa ja yksi suurimpia syitä siihen on huomattava ylipaino.
        Kyllä! Feederit ovat AINA luonnehäiriöisiä. KUKAAN terveellä moraalilla, omatunnolla ja empatialla varustettu henkilö ei fantasioi tai suunnittele syöttävänsä jotakuta hengiltä. Henkisesti terve mies yrittäisi hillitä sinun mässäily-addiktiotasi ja tekisi sinulle terveellistä ruokaa ja veisi sinua fysioterapiaan.
        Voidakseen tehdä mitä tekee, feederin on pakko olla sadisti sosiopaatti. Hän nauttii siitä vallasta mikä hänellä on uhriin. Hän kiihottuu uhrin kärsimyksistä, kuinka tämän liikuntakyky katoaa ja avuttomuus ja täydellinen riippuvuus feederistä lisääntyy.
        Jos jossain vaiheessa alat pelätä terveytesi puolesta ja pelätä joutuvasi laitokseen, koska kokosi takia et pärjää enää kotona, ja päätät alkaa laihduttamaan ja kuntoilemaan, tämä feederisi jättää sinut saman tien ja etsii uuden uhrin. Feederi ei kiinny uhriinsa tai ihmisiin yleensä. Olet feederille vain "koe-eläin". Hän haluaa nähdä kuinka isoksi hän saa sinut lihotettua. Moni feederi "kaunistelee asioita" että he ovat "vastuullisia" ja lopettavat heti kun uhrille tulee terveysongelmia mutta totuus on että kukaan heistä ei ikinä lopeta, terveytesi ei merkitse heille mitään ja he nauttivat kärsimyksistäsi. "Vastuu" on heille käsitteenä tuntematon vaikka he viljelevät sanaa usein puheissaan.
        Tottakai he ovat usein hoikkia ja komeita, koska he ovat narsisteja. Heille oma ulkonäkö on ykkösprioriteettejä.
        Mielestäni olet pelottavan harhainen. Elät jossain fantasiamaailmoissa. Hakisit apua ruoka-addiktioosi ja alkaisit laihduttamaan. Kun laihdut niin liikkuminenkin helpottuisi ja löytäisit parempia kumppaneita elämääsi.

• Anonyymi00009

Täällä myös yksi runsaiden naisten suuri ystävä ☺️

• Anonyymi00012

Käykö BMW, mulla oli sellainen auto?

• Anonyymi00016

Morjes :) 31-vuotias mies täällä ja itse olen 66kg. Toivottavasti tarpeeksi hoikka ;) Komeaksikin kehuttu, tosin en ite tiedä sitä kun mä oon sokee. Mutta isot naiset on aina kiinnostaneet. Miten saan suhun yhteyden? :)

• Anonyymi00017

Morjes :) 31-vuotias mies täällä ja itse olen 66kg. Toivottavasti tarpeeksi hoikka ;) Komeaksikin kehuttu, tosin en ite tiedä sitä kun mä oon sokee. Mutta isot naiset on aina kiinnostaneet. Miten saan suhun yhteyden? :)

• Anonyymi00019

Toivottavasti olet myös rikas? Katos kun toi mimmi syö apetta 5 keskikokoisen naisen edestä. Yleensä noilla feedeillä on useampi feederi samanaikaisesti. Ruoka on sen verran kallista.
        Ihan järkevästi rouva ajattelee: saa susta ilmaisen henkilökohtaisen avustajan ja ilmaisia herkkuja ja miehen jotka palvoo hänen ruoka-addiktioonsa ja läskejään mitä muu yhteiskunta pitää groteskina ja ongelmallisena. Harvalla sinkulla, edes hyväpalkkaisella on yksin varaa kustantaa 4-5 henkilön määrän verran herkkumättöä joka päivä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1670
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      23
      1172
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1073
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      906
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      826
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      609
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      561
    10. 71
      547
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      518
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    16. 34
      424
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe