Lupauksen pitäminen

Anonyymi-ap

Aukaisen silmät. Missä oikein olen? Huone näyttää vieraalta. Katson rannekelloani. Se näyttää 8.46. Huomaan olevani alasti ja vieressä makaa nainen. Mitä on tapahtunut?

Kelaan muistiani. Muistan olleeni Vantaalla baarissa kavereiden kanssa. Seuraamme oli tullut joku 40-kymppinen blondi muija. Itse olen 21 vuotias opiskelija. Juttu oli luistanut ja olin lähtenyt muijan kanssa baarista taxilla pois. Sen jälkeen ei sitten juuri muistikuvia ole. Missä ihmeessä olen ja missä vaatteeni ovat? Ne eivät näytä olevan sängyn vieressä lattialla. Onneksi ei ole kovaa krapulaa. Janottaa vain.

Blondi vieressä herää myös ja sanoo huomenta kultaseni. Sanon huomenet takaisin. Muijalla on lyhyet blondatut kiharat hiukset. Eivät ihan olkapäälle ulottuvat. Onneksi ihan siistin näköinen muija aamullakin. "Nyt on aika pitää lupauksesi" sanoo blondi. Itselläni lyö ihan tyhjää. Mitä ihmettä olen luvannut oikein? Mitä yöllä on tapahtunut?

Blondi huomaa ilmeeni ja naurahtaa ja sanoo "eikö kantti meinaa enää aamulla kestää". Vastaan tyhmästi "ööh". Tajuan saman tien hölmöyteni ja lisään " en kyllä nyt ole varma mitä tuli luvattua". Blondi vieressä kujertaa "lupasit minulle kunnon kyydit, mutta simahdit heti kun oltiin riisuttu vaatteet".

Vittu, noinko olen luvannut. Katson blondia uudemman kerran. Ei yhtään hullumman näköinen. Aika siisti eikä näytä miltää siiderivalaalta. Muija on huomannut silmäilyni ja sanoo, että voi virkistää muistiani. Samalla hän kääntyy sängyllä kyljelleen minun suuntaan ja nostaa peittoa ylemmäs. Näen hänenkin olevan ilman rihman kiertämää. Vartalo on hoikka ja rinnan ainakin c-kupit ja ihan terhakat Ei siis paha yhtään.

"No se lupauksesi? kysyy blondi. Pakko tästä nyt jotenkin on selvittävä. Sanon, että pitää päästä kuselle ensin. Blondi neuvoo vessan olevan vasemmalle ja käytävän päässä. Nousen sängystä ja kuljen neuvottuun suuntaan. Matkalla näen toisen huoneen ikkunasta, että olemme omakotitalossa. Onneksi ei missään Korson vuokraslummissa. Muttamissä tämä talo on?

Toimitan tyhjennyksen vessassa ja juon vettä. Sen jälkeen purskutan suuni peilikaapista ottamalla hammastahnalla. On ainakin suu jollain tavalla puhdistettu.

Kävelen takaisin makkariin ja yritän matkalla katseella etsiä vaatteitani. "No hyppää tänne nyt vaan" blondi kehoittaa. Nosta peittoa ja menen puolelleni selälleni makaamaan. Blondi tulee kääntyy kyljelleen ja tulee minuun kiinni. Hänen vartalo on lämmin ja katse kiinni silmissäni. Näyttää olevan vihreät silmät. Hänen oikea kätensä liukuu mahalleni ja siitä hitaasti alaspäin nivusiini. Sormet puristuvat velton kaluni ympärille.

"Pistetään se taistelukuntoon pitämään lupauksesi" kujertaa blondi. Hitaasti runkkaamalla kaluani alkaa se kovettumaan. Veri pakkautuu alaspäin ja raukea olo tulee ruumiiseeni.

Blondi tuo huulensa ihan huulieni lähelle ja aukaisee suunsa. Samalla hän pistää kielensä ulos. Vastaan samalla tavalla ja tunnen melkein sähköiskun ruumiissani. Tuntuu, että kaluni on valmiina pitämään lupaukseni.

Blondi on huomannut saman. Nän nyppää peiton pois päältämme ja kierähtää kuin kauris päälleni. Makaan selälläni kaluni kohti kattoa ja blondi levittää reitensä, kun hän tulee ratsastusasentoon. Kädellään hän ohjaa kaluni vittunsa huulille. Hän ei sitä paina saman tien sisäänsä vaan liuttaa huulia pitkin muutaman kerran. Sitten hän asettaa sen kohdilleen ja painaa voimalla sisään.

"Ooooh" hän huudahtaa. Hän alkaa hitaasti ratsastamaan kalullani pystyssä asennossa. Katson kuinka kiinteät rinnat pomppivat ylös alas ja laitan käteni niille. Hieron niitä ja tunnen kuinka nännit ova jo kovat. "aah, aaaah" muija inisee aina kun kalu pamahtaa pohjiin.

Muija lisää tahtia ja huudahtaa" nussi kovaa, ihanaa aaah". Tahti kiihtyy ja litinä ja huuto lisääntyy. Aina kun kulli lyö pohjiin muija huutaa "aah". Nyt se kuulostaa "aah, aah,aah, aah.". "Älä vaan laukee, ihanaa , aah, aah aah". "Nussi, nussi, ihanaa aah, aah aah".

Muija kääntyy ratsastusasennossaan enemmän minuun päin ja laittaa kätensä sängyn päätyyn. Samalla rinnat tulevat naamani eteen. Otan toisen nännin suuhuni ja alan sitä imemään. Samalla laitan käteni hänen pakaroille. Tällä on kiimaa lisäävä vaikutus.

"Vituuu, uu, aa, uuu nusiiii" huutaa muija ja lisää tahtia. Meno on sen verran kovaa, että sänky jo pomppii allamme ja saan pidätellä itseäni etten laukeisi. "Annaaa muullee, nuussii koovaa, juust nooiin vittuuu . Älä vaan tuu, Aaah aah AA". Huutaa muija.

Laitan käteni muijan lantioille ja rupean iskemään takaisin. Kulli tekee kovaa työtä vitussa ja tunnen etten kauaa kestä. Painan lanteita joka työnnölla alaspäin ja nyt muijan tahti on ihan kliimaksissa. Onneksi muija huutaa "nyt piaaan tuleee , aaah aaah aaaaah. Huomaan kuinka hänen vartalonsa jännittyy ja sitten se tulee"AAAAAah, AAAh AAA, AA, aa.

Hiestä märkänä hän lysähtää päälleni. Kaluni on edelleen vitussa, mutta muija ei edää anna liikkeellä stimulanttia sille. Kierähdän muijan alta pois ja siirryn hänen taaksa. Muija makaa sängyssä mahallaan.....

0

1386

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
        Maailman menoa
        132
        5381
      2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
        Ikävä
        31
        3862
      3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
        Ikävä
        45
        2480
      4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
        Maailman menoa
        38
        2044
      5. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
        Ikävä
        24
        1753
      6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
        Ikävä
        24
        1704
      7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
        Ikävä
        41
        1640
      8. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
        Ikävä
        50
        1608
      9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
        Ikävä
        29
        1463
      10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
        Ikävä
        38