Olen miettinyt tahtoasi.
Onko se syy sille, miksi tämä oli tässä?
Miksi tämän täytyy olla riittävää?
Luopuminen on kait osa kullan jalostusta.
Raudantaonta vaatii voimaa ja kärsivällisyyttä.
Kunpa jaksaisin jatkaa tätä päättymätöntä matkaa.
Sinun tahtosi mukaan.
Sinun tahtosi mukaan
60
883
Vastaukset
- Anonyymi00001
En tahtoisi olla erossa hänestä. Hänelle kuitenkin olen pelkkä leikkikalu tai sellaisen kuvan sain, eikä hän korjannut käsitystäni. Niin se kai sitten on.
- Anonyymi00002
Ilman tunnisteita on vaikeeta vastata oikein mut vastaan koska jollain tavalla samaa tilannetta itsellä.
Ikinä en halunnut että asiat olisi jäänyt kesken. - Anonyymi00003
Jotta saisit tulla täydelliseksi.
Jotta saisit olla onnellinen.
Jotta saisit elää omaa unelmaasi.
Valtakunnassasi.
Otan vuoteeni ja lähden, sinun nukkuessasi.- Anonyymi00021
Mies kuka kulkee vuoteen kanssa ympäri kyliä, täytyykö tämä ymmärtää näin?
Käytät muita ihmisiä hyväksi, koska olet mitä ilmeisemmin narsisti.
Kuvittelet, että sinä saat aivan kaiken mitä päähäsi pälkähtää.
Mene menojasi sänkysi kanssa. - Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mies kuka kulkee vuoteen kanssa ympäri kyliä, täytyykö tämä ymmärtää näin?
Käytät muita ihmisiä hyväksi, koska olet mitä ilmeisemmin narsisti.
Kuvittelet, että sinä saat aivan kaiken mitä päähäsi pälkähtää.
Mene menojasi sänkysi kanssa.Varmaankin esim ns kylähullu, palstaäijä? Voisi ”hänellä” olla kylpyammekin millä potpottaa
- Anonyymi00004
Miten kullan jalostus ja raudan taonta liittyy toisiinsa?
- Anonyymi00005
Joella
- Anonyymi00006
Aiotko huuhdella kultaa? Minua?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Aiotko huuhdella kultaa? Minua?
Epäilyttävää tosiaa... Jos tyyppi ehdottaa eväsretkelle joen rantaan, lykkää reissu kesäisempään ajankohtaan.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Epäilyttävää tosiaa... Jos tyyppi ehdottaa eväsretkelle joen rantaan, lykkää reissu kesäisempään ajankohtaan.
Ei se estä kastumista, mutta olkoon.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei se estä kastumista, mutta olkoon.
Ei tietenkään, mutta vesi saattaa olla vähän lämpimämpää.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei tietenkään, mutta vesi saattaa olla vähän lämpimämpää.
Totta, en ajatellut kuin kastumista.
- Anonyymi00011
En ikinä tahtonut näin
- Anonyymi00012
Minun tahtoani ei kunnioitettu, koska menetin itselleni jotain äärimmäisen tärkeää, vakituisen työpaikan ja ihanat työkaverit! Siitä hetkestä alkoi alamäki elämässäni ja se on jatkunut tähän päivään asti! Kaikki mitä olin suunnitellut otettiin minulta pois ja vain sen takia, etten saanut olla oma itseni. Minulla ei ollut mitään tarvetta löytää, tai etsiä uutta ystävää, koska halusin keskittyä työntekemiseen ja olin jo suunnitellut, että sitten kun jään eläkkeelle toivoin löytäväni suunnilleen ikäiseni miehen ystäväkseni loppuelämäni ajaksi! Käsittääkseni työkaverit tiesivät suunnitelmastani, koska kerroin heille sen, että työnteko heidän kanssaan oli unelmieni täyttymys ja halusin keskittyä työhön ja lähisukulaisteni kanssa yhdessä oloon! En tiedä edes sitä kuka tai ketkä olivat he, jotka luulivat tietävänsä paremmin kuin minä itse, mitä olisi juuri ollut minun näköistä elämää! Yhdelläkään ihmisellä ei ole koskaan oikeutta puuttua lupaa kysymättä toisen ihmisen elämään! Minulta olisi pitänyt kysyä muutama kysymys ja silloin projektia ei olisi koskaan aloitettu! En usko, että kukaan haluaisi muiden ruveta järjestämään kenenkään elämää, ottamatta selvää hänen toiveistaan!
- Anonyymi00013
Se on kammottavin virhe, mitä kukaan voi ikinä tehdä, että rupeaa järjestelemään jonkun ihmisen elämää ja kuvittelee että tekisi hyvän teon! Nyt siitä on se tulos, että pilasitte sellaisen ihmisen elämän totaalisesti! Kaikki ne vuodet jolloin projekti oli käynnissä, olivat elämäni ehdottomasti rankimmat ja tuhoisimmat!
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Se on kammottavin virhe, mitä kukaan voi ikinä tehdä, että rupeaa järjestelemään jonkun ihmisen elämää ja kuvittelee että tekisi hyvän teon! Nyt siitä on se tulos, että pilasitte sellaisen ihmisen elämän totaalisesti! Kaikki ne vuodet jolloin projekti oli käynnissä, olivat elämäni ehdottomasti rankimmat ja tuhoisimmat!
Kyllä, toisen elämän voimakas järjestäminen voidaan nähdä jo ihmiskaappauksena. Onhan niitä järkyttäviä juttuja putkahtanut julkisuuteen, jossa ihmistä pidetään vangittuna kymmeniä vuosia. Ei tee paljon eroa jos joku sekaantuu ja tunkeutuu toisen elämään ja pyrkii tekemään toisen elämän mahdottomaksi, vaikutus on aivan samanlainen.
- Anonyymi00014
pahan näköinen hammas kun pyysin näyttää irroit4tt6u niin hmmaelääkä4in pöyrällä tyuol...
- Anonyymi00015
haluaa nähdä hamm,s lääkärin öydällä jonikin iereotetun hampaan miellle näyttäää
- Anonyymi00016
Seppä takoo pajassansa, sepällä on isot kourat jne.
- Anonyymi00062UUSI
Kengät sanoo koo koo koo liian isot jäljet joo joo joo
- Anonyymi00017
Tapahtukoon hänen tahtonsa. Ja niin tapahtuu. Still marmatus.
- Anonyymi00018
Tahtoni mukaan, saisimme toisemme.
- Anonyymi00019
Tapahtukoon tahtosi.
Hänen, joka saa minut toimimaan ja kaikkea liikuttaa. Menen sinne mihin ohjaat, minne jalkani kuljetat. Suuhuni sanasi, teoilleni tahtosi.
Anna johtotähtesi johdattaa matkallani..
Näytä minulle tiesi, ohjaa valossasi.
Annan itseni sinulle, käyttöösi. - Anonyymi00022UUSI
Tapahtukoon jonkun tahdon mukaan, pääsee eroon häiriötekijästä.
Ei tarvitse enää häiriintyä eikä kärsiä siitä toinen välittää ja rakastaa toista. - Anonyymi00023UUSI
En koskaan ole kokenut mitään sellaista. Sellaista, mistä ei irtaantua koskaan tahtoisikaan.
Mietin, mitä ajattelet siitä?
Ketään muuta en sisälle tahdo päästää.- Anonyymi00028UUSI
Toivottavasti teil on yhteinen tahto, toisianne kohtaan.
Ite en ikinä olis halunnut irtaantua, mut toinen ei halunnut edes kiinnittyä.
- Anonyymi00024UUSI
Kohtaammeko vielä joskus?
Viimeisenä päivänä, kun silmäni viimein suljen.
Kun veri ei enää kierrä kehossa ja hengitys lakkaa.
Kun aivoni sammuvat.
Oletko silloin vastassa viimein?- Anonyymi00025UUSI
Erittäin tyhmä juttu.
- Anonyymi00029UUSI
Vastaan tähän jotta joku toinen näkee miten ajattelen tosta asiasta.
En ole, en tosiaankaan ole vastassa.
Miksi olisin kun en nyt ole niin tärkeä et olisit tullut luo.
Ei ole väliä onko mua olemassa ees.
-miehelle - Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Vastaan tähän jotta joku toinen näkee miten ajattelen tosta asiasta.
En ole, en tosiaankaan ole vastassa.
Miksi olisin kun en nyt ole niin tärkeä et olisit tullut luo.
Ei ole väliä onko mua olemassa ees.
-miehelleEi uskalla unelmoida, ei haaveilla.
Unelmat ja haaveet ovat pettäviä.
Haluaa nähdä totuuden. - Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Erittäin tyhmä juttu.
Mitä eikö sinua kiehdo yhtään tämä palstaäijän ruumiillinen runollisuus? Naiselta
- Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
Mitä eikö sinua kiehdo yhtään tämä palstaäijän ruumiillinen runollisuus? Naiselta
Meil on ruumi veel- mistä kappaleesta eestiks
- Anonyymi00026UUSI
Tällä palstalla asiat eivät ole järjestyksessä.
Mekkalaa, valheita, hallitsemattomia mielenliikkeitä.
Kun lähden tältä palstalta jatkamaan matkaa. Jäätkö tänne jatkamaan? Kohtaammeko enää tässä elämässä? - Anonyymi00027UUSI
Herkkiä ajatuksia ja tuntoja. Sanoitat koskettavasti, kenelle lie. Kiitos, kun veit matkalle sisimpääsi.
- Anonyymi00031UUSI
Ei enää varjoja. Ei enää satuja. Ei enää tarinoita.
Ei enää kuviteltuja ja väritettyjä unelmia.
Anna minulle koko totuus. Jos se on kirpeää ja suolaista, sitten itken illan jos toisenkin.
Sittenpähän itken ja itsepähän vaadin.
Paljasta valollasi koko totuus. - Anonyymi00033UUSI
Ehkä on niin.
On vaikea ymmärtää voivansa olla niin rakastettu, jotta voisi saada myös sen, mitä todella tahtoo, toivoo ja halajaa sydämessään.
Kiltit tytöthän ei tee niin ja, jos poika tahtoo tytön olevan kiltti ja vastimaton, joka aina luopuu omastaan ja ajattelee kaiken muun itsensä edelle. Luopuu aina omastaan.
Kuollut perhonen ikkunasin välissä, ehkei se tohtinut lentää vapauteen.
Totuushan on. Minun ei tarvitse osata tehdä asioita oikein ilman virheitä, minun tulisi osata uskaltaa elää.
Tuoko se silti tousen siihen luokse, niinkuin toivoo? Sasko kiltit tytöt esittää toiveita, joita kuunnellaan?- Anonyymi00058UUSI
Ja kuka rakastaa pientä päänaukojaa, jonka liekkiä ei koskaan saada sammumaan- mitä performaatioäijäapee siihen tuumaat
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Ja kuka rakastaa pientä päänaukojaa, jonka liekkiä ei koskaan saada sammumaan- mitä performaatioäijäapee siihen tuumaat
Ja lainaaks mul Valkeet
- Anonyymi00034UUSI
Minä en tahdo mutta minä tahdon rakastaa jos se sopii i Am yours
- Anonyymi00035UUSI
Mitäs jos on mieli muuttunut ja tahtotila toinen?
- Anonyymi00036UUSI
Niin, niin sisimpäni haluaa kertoa, että se olisi niin.
On vain vaikea ymmärtää, miten sen tulisi näkemään. Milloin poika sen kertoo ja tunnustaa tytölle. Olen saapunutvurullisen näköiseen paikkaan, joka on kuin paikoillaan kuohuva virta, jonka vesi on täynnä sieluja, jotka huutavat ikäväänsä ja kaipauksensa kohdetta koskaan tavoittamatta sitä. - Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Niin, niin sisimpäni haluaa kertoa, että se olisi niin.
On vain vaikea ymmärtää, miten sen tulisi näkemään. Milloin poika sen kertoo ja tunnustaa tytölle. Olen saapunutvurullisen näköiseen paikkaan, joka on kuin paikoillaan kuohuva virta, jonka vesi on täynnä sieluja, jotka huutavat ikäväänsä ja kaipauksensa kohdetta koskaan tavoittamatta sitä.Miksi kiirehtiä? Kaikki asiat tapahtuvat ajallaan mikäli ne on tarkoitettu sinua varten. Ei ole ihmisen asia hoputtaa ja hötkyillä yhtään mitään. Ne asiat tai ihmiset joiden on tarkoitus kuulua elämääsi tulevat kuin sumu kesäisen ukkosmyrskyn jälkeen, luonnollisesti, tilaamatta. Malta mielesi. Saat sen mikä sinulle kuuluu, et välttämättä juuri sitä minkälaisena sen haluat, mutta sinä saat omasi. Aikanaan. ❤️
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Miksi kiirehtiä? Kaikki asiat tapahtuvat ajallaan mikäli ne on tarkoitettu sinua varten. Ei ole ihmisen asia hoputtaa ja hötkyillä yhtään mitään. Ne asiat tai ihmiset joiden on tarkoitus kuulua elämääsi tulevat kuin sumu kesäisen ukkosmyrskyn jälkeen, luonnollisesti, tilaamatta. Malta mielesi. Saat sen mikä sinulle kuuluu, et välttämättä juuri sitä minkälaisena sen haluat, mutta sinä saat omasi. Aikanaan. ❤️
Niinhän se on. Olet oikeassa. Harvoinpa mitkään asiat tulevat sellaina kuin ne kuvittelee mielessään. Mistä elämää voisi ennakolta tietää mihin se johtaa ja miksi.
- Anonyymi00037UUSI
Tämä paikka ei ole hyväksi minulle. Tämä palstailu. Sitä kait mietin siinäkin, kun kyselin, tapaammehan vielä.
- Anonyymi00038UUSI
Tiedäthän, että vaikka voin kirjoittaa kauniita asioitakin, olen toisaalta ihan tavallinen ja minussa on vikoja. En halua, että pettyisit, kun huomaisit, etten vastannut sitä unelmakuvaasi millään tavalla.
Vaikka meillå olisi yhteinen rakkaus hengessä ja se olisi saanut meidät niin tuntemaan toisiamne kohtaan niin, että tunnemme toisemme erityisinä ja aivan ihanina ja rakkaina, olisin silti tavallinen siitäkin huolimatta.
Haluan kertoa sen ennen kuin teet siirron.- Anonyymi00041UUSI
Ja soti nuista höpinöistä, siirroista. Kirjoitin hölmöjä, anteeksi näistä. On parempi ettet luo itse liian suuria odotuksia asioille. Anteeksi, että vein tähän suuntaan taas asiat. En saisi. Oikeasti, en tiedä miksi mikulle käy aina sinunvsujteesi näin, enkä opi. Pelkään, että petän luottamuksesi sinuun tällä...ettet ysko, että voin muuttua paremmaksi.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Ja soti nuista höpinöistä, siirroista. Kirjoitin hölmöjä, anteeksi näistä. On parempi ettet luo itse liian suuria odotuksia asioille. Anteeksi, että vein tähän suuntaan taas asiat. En saisi. Oikeasti, en tiedä miksi mikulle käy aina sinunvsujteesi näin, enkä opi. Pelkään, että petän luottamuksesi sinuun tällä...ettet ysko, että voin muuttua paremmaksi.
Mitä ihmettä kurjoittelen. Sori...Etten luo liian suuria odotuksia...minulle...sinun suhteesi...ettet usko...näin siis korjauksia...
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Mitä ihmettä kurjoittelen. Sori...Etten luo liian suuria odotuksia...minulle...sinun suhteesi...ettet usko...näin siis korjauksia...
Menen nukkumaan, taidan väsyneenä kirjoittaa näppäimistö sekaisin...
- Anonyymi00045UUSI
Ja siis kaduttaa, että tein sen taas...häpeän sitä, että teen niin. Miksi tulen aina kertomaan rakastavani. Mikä minussa on vikana? Miettii, että haluaisi perua sanansa ja..teen sitä täälläkin, muiden nähden.
- Anonyymi00046UUSI
Hassu <3
Ihana sille jolle kirjoititkaan. - Anonyymi00047UUSI
Haluaisin kysyä erään asian. Kehtaanko? Pidätkö hölmönä? Menetänkö luottamuksen silmissäsi, jos kerron tästä?
Onko olemassa demoneja? Ihmisissä ja heidän sanoissaan?- Anonyymi00056UUSI
Come my lady you my butterfly sugar, baby
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Come my lady you my butterfly sugar, baby
Okay this was too evil.
- Anonyymi00048UUSI
En osaa vastata tuohon.
Toivottavasti näet, että itse olen ollut sinulle niin rehellinen, mitä olen osannut tilannetta lukea.- Anonyymi00049UUSI
En tarkoita jotain tuntemaani tai tiettyä ihmistä.
Tuli sana "pulska".
Se on haukkumasana niin mietin siksi kait mitä aiemmin laitoin. - Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
En tarkoita jotain tuntemaani tai tiettyä ihmistä.
Tuli sana "pulska".
Se on haukkumasana niin mietin siksi kait mitä aiemmin laitoin.Missä se "pulska" tuli?
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Missä se "pulska" tuli?
Olin memossa nukkumaan ja se tuli aivoissa, oli ääni.
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Olin memossa nukkumaan ja se tuli aivoissa, oli ääni.
Älä huoli, noita käy 🤭
Sopiva olet. - Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Älä huoli, noita käy 🤭
Sopiva olet.Niin... menen nyt kuitenkin nukkumaan. Hyvää yötä. Kiitos kuuntelemisesta.
- Anonyymi00054UUSI
Niin se menee.
Mennään eteenpäin hyväksymälläni tavalla tai laitetaan poikki.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057