Kerran muistan reissullani kun rakastelin rakastani melkoisen rakkaasti. Eihän siitä mitään sitten tullut mutta tulipahan rakasteltua.
Oletko rakastellut rakastasi?
25
384
Vastaukset
- Anonyymi00001
Puoli vuotta kiihkeitä hetkiä. Ikävöin sitä P- miestä ❤️.
Mn tumma- Anonyymi00024UUSI
Miksi kysyt, kaikkihan on!
- Anonyymi00002
En ole vielä.
- Anonyymi00003
Voi ei. Ehdotan kauppoihin rakastelukoreja, jokainen rakastelua haluava voi ottaa korin ja siirtyä pitemmittä puheitta rakastelemaan vihannesosastolle. Incelit käyttäkööt espanjalaisia käyriä kurkkuja itseensä.
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Voi ei. Ehdotan kauppoihin rakastelukoreja, jokainen rakastelua haluava voi ottaa korin ja siirtyä pitemmittä puheitta rakastelemaan vihannesosastolle. Incelit käyttäkööt espanjalaisia käyriä kurkkuja itseensä.
Kuvittelet varmaan olevasi hauska.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Totta 🤣🤣
- Anonyymi00017
Anonyymi00007 kirjoitti:
Itsekään en pitänyt palstaäijän sutkautusta hauskana, sillä ruualla ei tule leikkiä me vassarit suhtaudumme nuivasti luonnonvarojen tuhlaamiseen. Ihan hyvä yritys
- Anonyymi00004
Jäikö muuta kun paha maku
- Anonyymi00005
Jäi ikuisen rakkauden täyttymyksetön sydäntä riipivä maku. Vähän pahakin mutta reissut on reissuja.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jäi ikuisen rakkauden täyttymyksetön sydäntä riipivä maku. Vähän pahakin mutta reissut on reissuja.
Miksei tullut mitään?
- Anonyymi00006
Kymmeniä ja kymmeniä kertoja ollaan pantu, nussittu mutta rakasteltu ei koskaan.
- Anonyymi00009
Just! Minä en muuta teekään kuin rakastele!
- Anonyymi00010
Joo, mielikuvissani 😌
- Anonyymi00011
Pitää manifestoida. Kerran reissullani manifestoin ja mies tippui suoraan syliini, tosta noin vaan.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Pitää manifestoida. Kerran reissullani manifestoin ja mies tippui suoraan syliini, tosta noin vaan.
Mitkä oli taikasanat?
- Anonyymi00012
Jos sais kerran reissullansa, nättiä tyttöä halata…
Niinkö?- Anonyymi00013
Sopii yrittää..
- Anonyymi00014
Mielessäni ja sanoilla rakastellut, fyysisesti ei vielä olla.
- Anonyymi00018
Samoin minä, erästä tuttua ihanuutta. Tietää tunteeni, tuli silloin ilmaistua 🔥
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Samoin minä, erästä tuttua ihanuutta. Tietää tunteeni, tuli silloin ilmaistua 🔥
Joskus sun jutut tuntuu tutuille tai jollekin sen tapaisille, en vaan osaa yhdistää oikein.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Joskus sun jutut tuntuu tutuille tai jollekin sen tapaisille, en vaan osaa yhdistää oikein.
Hän varmaan yhdistää oikein!🔥
- Anonyymi00015
En muuten kuin kuvitelmissani.
- Anonyymi00016
Tais olla Marja-Leena mitä viimeksi orgutin
- Anonyymi00019
En ole. Se olisi jotain sellaista, mihin ei löydy sanoja.
- Anonyymi00022UUSI
Oletko jokin kulkuri? Reissuilla???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2375143Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194181- 583843
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363609- 513550
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413295Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv72704Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202596- 232436
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo602388