Minulla on gmail-sähköposti, jota olen käyttänyt vain tietokoneella. Nyt pitäisi luoda Google-tili uuteen android-puhelimeen. En halua käyttää tuota jo olemassa olevaa tiliä. Voin varmastikin luoda puhelimella uuden tilin? Voiko sen luoda ilman puhelinnumeroa?
Haluan pitää ns. virallisen sähköpostini erillään puhelimen sovelluksista, jotka ladataan Google Playsta. En halua antaa Googlelle puhelinnumeroani.
Google-tili android-puhelimeen
11
308
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Kyllä voit.
- Anonyymi00002
Puhelin-numerosi kulkeutuu googlelle halusit tai et
- Anonyymi00004
Miten?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miten?
Sillä tavalla, kun se on siellä puhelimen tiedoissa, ja ne on synkroonissa Googlen kanssa.
Ainoa vaihtoehto on älypuhelinten puolella iPhone, jos pelkää tuota toista tahoa. - Anonyymi00010
Suurimmalla osasta sen saa numerotiedustelusta.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Suurimmalla osasta sen saa numerotiedustelusta.
Salaisen numeron tietoja ei saa.
- Anonyymi00003
Hanki joku prepaid liittymä, jonka numeroa käytät Google-tilin kanssa. Silloin ensisijainen puhelinnumerosi ei ole kytköksissä kyseiseen Google-tiliin.
- Anonyymi00006
Huomnattava lisäkustannus ja joutuu aina tarvittaessa uusimaan prepaid-liittymän. Tosin en tiedä toimiiko Google tili ollenkaan sitten kun prepaid numero lakkaa toimimasta jos ei halua sitä maksaa. Googlen tilejä voi perustaa ties kuinka monta vaan ja ennenvanhaan ne ei vaatineet puhelinnumeroa. Minulla on vieläkin toimivia tilejä jotka ei tietääkseni ole ollenkaan kytketty mihinkään numeroon. Laitoin niitä joskus ihan sen takia että saan ilmaista säilytystilaa.
Jokaisella osoitteella saa niin ja niin monta gigaa säilytystilaa jossain googlen pilvipalvelussa jonka nimeä en enää muista edes. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Huomnattava lisäkustannus ja joutuu aina tarvittaessa uusimaan prepaid-liittymän. Tosin en tiedä toimiiko Google tili ollenkaan sitten kun prepaid numero lakkaa toimimasta jos ei halua sitä maksaa. Googlen tilejä voi perustaa ties kuinka monta vaan ja ennenvanhaan ne ei vaatineet puhelinnumeroa. Minulla on vieläkin toimivia tilejä jotka ei tietääkseni ole ollenkaan kytketty mihinkään numeroon. Laitoin niitä joskus ihan sen takia että saan ilmaista säilytystilaa.
Jokaisella osoitteella saa niin ja niin monta gigaa säilytystilaa jossain googlen pilvipalvelussa jonka nimeä en enää muista edes.Toimiiko ne kaikki samalla numerolla?
- Anonyymi00008
Taitaa kaikki mailipalvelut nykyään vaatia toimivan puhelinueḿeron joka aika typerää kun kaikilla ei ole mitään älykännyjä.
- Anonyymi00009
Minä ostin HMD tyhmäpuhelimen, jolla pystyy vastaanottamaan myös tekstiviestejä, esim. niitä Googlen vahvistuskoodeja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran75756Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?143743- 57666
Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47644Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y25643Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46624- 42580
- 31521
Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä27511Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20493Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.27486- 6466
Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee401448Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭76431Rydman, herätys!
"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 363420- 30406
Helena Ahti-Hallberg napauttaa - Näin hän kommentoi Vappu Pimiän TTK-lähtöä
Vappu Pimiä jätti Tanssii Tähtien Kanssa -juontajapestin viime kauden lopuksi. Nyt on erilainen kausi, kun Pimiä ei ole3390- 28384
- 35378
En laita sulle viestiä
Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii34372