Google-tili android-puhelimeen

Anonyymi-ap

Minulla on gmail-sähköposti, jota olen käyttänyt vain tietokoneella. Nyt pitäisi luoda Google-tili uuteen android-puhelimeen. En halua käyttää tuota jo olemassa olevaa tiliä. Voin varmastikin luoda puhelimella uuden tilin? Voiko sen luoda ilman puhelinnumeroa?
Haluan pitää ns. virallisen sähköpostini erillään puhelimen sovelluksista, jotka ladataan Google Playsta. En halua antaa Googlelle puhelinnumeroani.

11

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kyllä voit.

• Anonyymi00002

Puhelin-numerosi kulkeutuu googlelle halusit tai et

• Anonyymi00004

Miten?

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Miten?

Sillä tavalla, kun se on siellä puhelimen tiedoissa, ja ne on synkroonissa Googlen kanssa.

Ainoa vaihtoehto on älypuhelinten puolella iPhone, jos pelkää tuota toista tahoa.

• Anonyymi00010

Suurimmalla osasta sen saa numerotiedustelusta.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Suurimmalla osasta sen saa numerotiedustelusta.

Salaisen numeron tietoja ei saa.

• Anonyymi00003

Hanki joku prepaid liittymä, jonka numeroa käytät Google-tilin kanssa. Silloin ensisijainen puhelinnumerosi ei ole kytköksissä kyseiseen Google-tiliin.

• Anonyymi00006

Huomnattava lisäkustannus ja joutuu aina tarvittaessa uusimaan prepaid-liittymän. Tosin en tiedä toimiiko Google tili ollenkaan sitten kun prepaid numero lakkaa toimimasta jos ei halua sitä maksaa. Googlen tilejä voi perustaa ties kuinka monta vaan ja ennenvanhaan ne ei vaatineet puhelinnumeroa. Minulla on vieläkin toimivia tilejä jotka ei tietääkseni ole ollenkaan kytketty mihinkään numeroon. Laitoin niitä joskus ihan sen takia että saan ilmaista säilytystilaa.
        Jokaisella osoitteella saa niin ja niin monta gigaa säilytystilaa jossain googlen pilvipalvelussa jonka nimeä en enää muista edes.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Huomnattava lisäkustannus ja joutuu aina tarvittaessa uusimaan prepaid-liittymän. Tosin en tiedä toimiiko Google tili ollenkaan sitten kun prepaid numero lakkaa toimimasta jos ei halua sitä maksaa. Googlen tilejä voi perustaa ties kuinka monta vaan ja ennenvanhaan ne ei vaatineet puhelinnumeroa. Minulla on vieläkin toimivia tilejä jotka ei tietääkseni ole ollenkaan kytketty mihinkään numeroon. Laitoin niitä joskus ihan sen takia että saan ilmaista säilytystilaa.
        Jokaisella osoitteella saa niin ja niin monta gigaa säilytystilaa jossain googlen pilvipalvelussa jonka nimeä en enää muista edes.

Toimiiko ne kaikki samalla numerolla?

• Anonyymi00008

Taitaa kaikki mailipalvelut nykyään vaatia toimivan puhelinueḿeron joka aika typerää kun kaikilla ei ole mitään älykännyjä.

• Anonyymi00009

Minä ostin HMD tyhmäpuhelimen, jolla pystyy vastaanottamaan myös tekstiviestejä, esim. niitä Googlen vahvistuskoodeja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      355
      4531
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      148
      2558
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2166
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      145
      1710
    5. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      26
      1247
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      44
      1242
    7. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      36
      1205
    8. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      79
      1121
    9. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      356
      1116
    10. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      143
      1029
    Aihe