Minulla on gmail-sähköposti, jota olen käyttänyt vain tietokoneella. Nyt pitäisi luoda Google-tili uuteen android-puhelimeen. En halua käyttää tuota jo olemassa olevaa tiliä. Voin varmastikin luoda puhelimella uuden tilin? Voiko sen luoda ilman puhelinnumeroa?
Haluan pitää ns. virallisen sähköpostini erillään puhelimen sovelluksista, jotka ladataan Google Playsta. En halua antaa Googlelle puhelinnumeroani.
Google-tili android-puhelimeen
11
296
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä voit.
- Anonyymi00002
Puhelin-numerosi kulkeutuu googlelle halusit tai et
- Anonyymi00004
Miten?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miten?
Sillä tavalla, kun se on siellä puhelimen tiedoissa, ja ne on synkroonissa Googlen kanssa.
Ainoa vaihtoehto on älypuhelinten puolella iPhone, jos pelkää tuota toista tahoa. - Anonyymi00010
Suurimmalla osasta sen saa numerotiedustelusta.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Suurimmalla osasta sen saa numerotiedustelusta.
Salaisen numeron tietoja ei saa.
- Anonyymi00003
Hanki joku prepaid liittymä, jonka numeroa käytät Google-tilin kanssa. Silloin ensisijainen puhelinnumerosi ei ole kytköksissä kyseiseen Google-tiliin.
- Anonyymi00006
Huomnattava lisäkustannus ja joutuu aina tarvittaessa uusimaan prepaid-liittymän. Tosin en tiedä toimiiko Google tili ollenkaan sitten kun prepaid numero lakkaa toimimasta jos ei halua sitä maksaa. Googlen tilejä voi perustaa ties kuinka monta vaan ja ennenvanhaan ne ei vaatineet puhelinnumeroa. Minulla on vieläkin toimivia tilejä jotka ei tietääkseni ole ollenkaan kytketty mihinkään numeroon. Laitoin niitä joskus ihan sen takia että saan ilmaista säilytystilaa.
Jokaisella osoitteella saa niin ja niin monta gigaa säilytystilaa jossain googlen pilvipalvelussa jonka nimeä en enää muista edes. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Huomnattava lisäkustannus ja joutuu aina tarvittaessa uusimaan prepaid-liittymän. Tosin en tiedä toimiiko Google tili ollenkaan sitten kun prepaid numero lakkaa toimimasta jos ei halua sitä maksaa. Googlen tilejä voi perustaa ties kuinka monta vaan ja ennenvanhaan ne ei vaatineet puhelinnumeroa. Minulla on vieläkin toimivia tilejä jotka ei tietääkseni ole ollenkaan kytketty mihinkään numeroon. Laitoin niitä joskus ihan sen takia että saan ilmaista säilytystilaa.
Jokaisella osoitteella saa niin ja niin monta gigaa säilytystilaa jossain googlen pilvipalvelussa jonka nimeä en enää muista edes.Toimiiko ne kaikki samalla numerolla?
- Anonyymi00008
Taitaa kaikki mailipalvelut nykyään vaatia toimivan puhelinueḿeron joka aika typerää kun kaikilla ei ole mitään älykännyjä.
- Anonyymi00009
Minä ostin HMD tyhmäpuhelimen, jolla pystyy vastaanottamaan myös tekstiviestejä, esim. niitä Googlen vahvistuskoodeja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322078Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461695Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1101460Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041206Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041004Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.74934- 59825
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52769Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,28740Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd99709