Sä voit soittaa mulle. Vastaan kyllä ja kerron syyn. Et olisi koskaan ollut liian vanha mulle. Etkä olisi nytkään. Autoon liittyvää oli meidän tapailu.
Katosin yhdeltä HH mieheltä.
10
251
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hervannan Huolto??? Ajaa meidänkin pihan läpi kovaa kyytiä 😄
- Anonyymi00002
Kotkassa kaikki on katoavaista. Jopa toisten autot.
- Anonyymi00003
No tää tapahtu kyllä Lahdessa. Oltaispa oltu enemmän silloin, niin hän olisi tiennyt tuon aika pitkän aikaa sitten.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
No tää tapahtu kyllä Lahdessa. Oltaispa oltu enemmän silloin, niin hän olisi tiennyt tuon aika pitkän aikaa sitten.
Suvilahdesta vieläkin nopeemmin
- Anonyymi00005
En mä soita. Ei se ole mun tehtävä. Ostin auton. En ole koskaan omistanut itse autoa. Aamulla en tiennyt, että iltapäivällä olen auton omistaja. Vähän se on pelottavakin tunne, sellainen, mitä menin tekemään. Siinä vaan yksi asia johti toiseen. Oli minulla ollut tarkoituskin hankkia pikkukottero itselle ja lapselle opetusautoksi. Tuohon ei nyt tule polkimia, kun on automaattivaihteinenkin, autokaan ei ole niin pikkuinen, ihan normi, olisi hyvä opetella ihan perusvaihteistolla, eikä automaattisella.
Se pelottaa, että huomaan tekeväni asioita, joita en ennen olisi. Miettii mihin on oikein ryhtynyt, että tekee tämmöisiä ratkaisuja.- Anonyymi00006
Ei siis tule opetuspolkimia.
- Anonyymi00007
Asuntoautossani paikka sinulle Nainen!
- Anonyymi00010
eikö sulla raasu ole muuta asuntoa
- Anonyymi00008
Helly hansen buhahahaaaaa
- Anonyymi00009
Et ehkä tule löytämään siitä tietoa, En ole varma, mutta on todennäköistä, että se ei ole näkyvää. Jos jotain tulen salaamaan, en salaa niitä sinun vuoksesi. En juokse sinua karkuun. Asioilla on syynsä. Muista, etten kuitenkaan valehtele, vaikket näkisi.
Meidän kohtaamiselle ei ole realistisia mahdollisuuksia. En enää usko siihen. En soita, vaikka saisinkin numeron. En enää juokse perässä, se aika on ohitse. Enkä usko, että sinäkään, olet se mikä olet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827