Katosin yhdeltä HH mieheltä.

Anonyymi-ap

Sä voit soittaa mulle. Vastaan kyllä ja kerron syyn. Et olisi koskaan ollut liian vanha mulle. Etkä olisi nytkään. Autoon liittyvää oli meidän tapailu.

10

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hervannan Huolto??? Ajaa meidänkin pihan läpi kovaa kyytiä 😄

• Anonyymi00002

Kotkassa kaikki on katoavaista. Jopa toisten autot.

• Anonyymi00003

No tää tapahtu kyllä Lahdessa. Oltaispa oltu enemmän silloin, niin hän olisi tiennyt tuon aika pitkän aikaa sitten.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

No tää tapahtu kyllä Lahdessa. Oltaispa oltu enemmän silloin, niin hän olisi tiennyt tuon aika pitkän aikaa sitten.

Suvilahdesta vieläkin nopeemmin

• Anonyymi00005

En mä soita. Ei se ole mun tehtävä. Ostin auton. En ole koskaan omistanut itse autoa. Aamulla en tiennyt, että iltapäivällä olen auton omistaja. Vähän se on pelottavakin tunne, sellainen, mitä menin tekemään. Siinä vaan yksi asia johti toiseen. Oli minulla ollut tarkoituskin hankkia pikkukottero itselle ja lapselle opetusautoksi. Tuohon ei nyt tule polkimia, kun on automaattivaihteinenkin, autokaan ei ole niin pikkuinen, ihan normi, olisi hyvä opetella ihan perusvaihteistolla, eikä automaattisella.

Se pelottaa, että huomaan tekeväni asioita, joita en ennen olisi. Miettii mihin on oikein ryhtynyt, että tekee tämmöisiä ratkaisuja.

• Anonyymi00006

Ei siis tule opetuspolkimia.

• Anonyymi00007

Asuntoautossani paikka sinulle Nainen!

• Anonyymi00010

eikö sulla raasu ole muuta asuntoa

• Anonyymi00008

Helly hansen buhahahaaaaa

• Anonyymi00009

Et ehkä tule löytämään siitä tietoa, En ole varma, mutta on todennäköistä, että se ei ole näkyvää. Jos jotain tulen salaamaan, en salaa niitä sinun vuoksesi. En juokse sinua karkuun. Asioilla on syynsä. Muista, etten kuitenkaan valehtele, vaikket näkisi.

Meidän kohtaamiselle ei ole realistisia mahdollisuuksia. En enää usko siihen. En soita, vaikka saisinkin numeron. En enää juokse perässä, se aika on ohitse. Enkä usko, että sinäkään, olet se mikä olet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      70
      4505
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3759
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      127
      3426
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      35
      1958
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1911
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1209
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      94
      979
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      125
      922
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      905
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      827
    Aihe