Jos on, niin kuka on Keuruun kovin trumpisti?
Vastaukset 47
- Anonyymi00001
Minä ja mun kaverit
- Anonyymi00002
Minä kannatan sitä muutosta mitä Trump edustaa maailmassa.
Te ette taida tietää sitä. 😊 - Anonyymi00003
Keuruulla tuskin on ketään jolla on äänioikeus USAn vaaleissa.
- Anonyymi00004
Yleensä. Vaalit ovat väärennettujä. Vai oikein ihmiset päättäneet tähän asti edustajat 🤣😵💫
- Anonyymi00007
Tuskinpa on, mutta sitä ei aloituksessa myöskään kysytty.
- Anonyymi00019
Totta.
- Anonyymi00005
Make Keuruu Great Again!
- Anonyymi00006
MAKE
- Anonyymi00009
Trumpissa on paljon hyvää.
- Anonyymi00010
R. I. P
- Anonyymi00011
Trump ei olisi sulkenut ABC:tä vaan tehnyt siitä mahtavan hampurilaispaikan.
- Anonyymi00012
Onko iranilaisia Keuruulla, he olisivat iloinneet vapauttajan diktatuuri hallinnosta.
Ulkomailla juhlittiin mutta meillä ei näytetty TV sitä vaan itkijöitä mustissa. Mtv näkyi olevan 7 iranil tulleita uutitissa. - Anonyymi00013
Trump pelkoa ja hysteriaa on senkin edestä. Aiheuttaa suurta hilpeyttä tavallisten tasamaan tallaajien parissa.
- Anonyymi00015
On Maga suomennos Make? Silloin Keuruulla useampikin.
- Anonyymi00016
Keuruun markkinoilla voitaisiin valita vuoden trumpisti. Vähän kuin vuosittainen kraananeuvos.
- Anonyymi00017
Kun Trump vastoin lupauksiaan aloitti taas Israelin puolesta sodan niin hänen kannattajistaan valtaosa kaikkosi. Ihan samanlainen pikkuhattujen juoksupoika kuin aikaisemmatkin presidentit
- Anonyymi00018
Ei mene noin..isompi kuvio. Katsele loppuun asti miten menee asiat.
- Anonyymi00020
Minä olen Keuruun kovin MAGA-mies!
- Anonyymi00021
On ja venälämielinen. Uusi maailma odottaa..
- Anonyymi00054
Ja ukrailimielinen myös... Ei pidä odottaa.
- Anonyymi00023
Hypätköön trumpistit halutessaan samaan kaivoon kuin putinistit. Oma valinta.
- Anonyymi00025
Mihin kaivoon sinä hyppäät? Siellä missä on EU natsit
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Mihin kaivoon sinä hyppäät? Siellä missä on EU natsit
Voi tuota joidenkin sokeutta ja ymmärtämättömyyttä
- Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
Voi tuota joidenkin sokeutta ja ymmärtämättömyyttä
Mikä sokeus? Missä kuvitelmissa itse elät?
Uskot joka uutisen mitä tv ja lehdet..🤣🤡
Totuus ei ole TV.. - Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Totuus ei ole TV..Trololololollololollololoo
- Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Totuus ei ole TV..Suomen mediasta huomaa, että kovasti asioita tarkastellaan juuri vasemmalta kantilta. Lieneekö siihen syynä se, että iso osa toimittajista on mielipiteineen juuri vasemmistolaisia tai ainakin lähellä sitä. Trumpista ei juuri positiivista sanaa ole meidän medioissa ollut, sepä ompi syynä tähän iänaikaiseen "rumppi" vihaan.
- Anonyymi00036
Anonyymi00031 kirjoitti:
Suomen mediasta huomaa, että kovasti asioita tarkastellaan juuri vasemmalta kantilta. Lieneekö siihen syynä se, että iso osa toimittajista on mielipiteineen juuri vasemmistolaisia tai ainakin lähellä sitä. Trumpista ei juuri positiivista sanaa ole meidän medioissa ollut, sepä ompi syynä tähän iänaikaiseen "rumppi" vihaan.
Mitä positiivista Trump on tehnyt? Muuta kuin kerännyt miljardeja itselleen ja lähipiirilleen muita kusettamalla? Onko se positiivista?
- Anonyymi00046
Anonyymi00036 kirjoitti:
Mitä positiivista Trump on tehnyt? Muuta kuin kerännyt miljardeja itselleen ja lähipiirilleen muita kusettamalla? Onko se positiivista?
On. Tekosyysi ettet itse ole tehnyt samoin?
- Anonyymi00056
Anonyymi00036 kirjoitti:
Saanut maansa talouden paremmalle tolalle Bidenin jäljiltä ja lopetellut turhia "rahat kankkulan kaivoon" hankkeita. Vähentänyt huumeiden tuloa meksikosta.
Vähentänyt rahan pumppaamista Afrikkaan.. Estänyt laitonta maahantuloa.
Saanut jopa Eu:n tajuamaan omat puolustus velvollisuudet.
- Anonyymi00024
MAGA = Make ABC Great Again
- Anonyymi00037
Trump, Putin, Kim... typeryksiä. Ja Xi myhäilee hetkeään odottaen muiden sekoillessa. Vieläkö Trumpin MAGA-lippikset ja kravatit tehdään Kiinassa? Uskomatonta miten valehtelu uppoaa joihinkin. Ja "totuus" saadaan Venäjän ja USA:n trollitehtailta, MV-lehdestä ja Hommaforumilta. Iltapäivälehtien lööpit riittää myös usein. Seuratkaa edes demokraattisten valtioiden uutislähteitä. Somet ja kaikenmaailman salaliittohörhöjen forumit ovat täynnä valeita ja vihaista propagandaa.
- Anonyymi00038
Olet tyypillinen median aivopesty möllikkä
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Olet tyypillinen median aivopesty möllikkä
Millä nimellä kuvailisit itseäsi? Kerro vain vapaasti...
- Anonyymi00045
Zelenskyi, Biden, Merkel, Stubb, Macron...
- Anonyymi00049
Anonyymi00045 kirjoitti:
Zelenskyi, Biden, Merkel, Stubb, Macron...
EU kaikki jotajat samaa pskaa. Britti myös.
- Anonyymi00052
Ne löytyy siitä ÄO alta kengännumeron porukasta.
- Anonyymi00055
Harmittaako noin paljoa demokratia?
- Anonyymi00057
Omassa elämässään epäonnistuneet ihmiset vihaavat demokratiaa, ja toivovat että jonkinlainen Messias pelastaisivat heidät itseltään. Saisinko palvoa, please?
- Anonyymi00060
Omassa elämässään epäonnistuneet kannattavat vasemmistoliittoa yms vastaavaa paskaa. Tämä heille sopiva messias olisi ollut Stalin joka on jo valitettavasti kuollut joten etsikää jokin muu.
- Anonyymi00058
Trump on vanha vauva joka kiillottaa kakkansakin kullalla. "Drill baby drill and coal is so beautiful". Eliitin vastustaja joka on itse pahinta eliittiä. Miljardeja tippuu tilille, käyttäkää aivojanne. Myös meillä Suomessa.
- Anonyymi00059
Jos on miljardööri niin rahaa tippuu tilille. Kyllä. Paljonko sun omaisuus on tällä hetkellä? Paljonko lapsellinen kommenttisi pienensi rikkaiden lompakkoa? Saa käyttää aivoja.
- Anonyymi00061
Suomalaiset on kyllä kateellista kansaa ei voi muuta sanoa..
- Anonyymi00062
En usko, että kommentillasi on hirveästi vaikutusta Usan:n sisäpolitiikkaan tai mitä siellä tapahtuu. Samanlaista mädätystähän se on meillä Suomessakin. Mitä ihmeellisimpiä ihmisiä valitaan politikoiksi johtamaan maata vailla mitään käsitystä asioista. Sen takiahan ne tarvitsevat valtavan neuvonantaja armeijankin ja silti esiintyvät pelleinä.
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00059 kirjoitti:
Jos on miljardööri niin rahaa tippuu tilille. Kyllä. Paljonko sun omaisuus on tällä hetkellä? Paljonko lapsellinen kommenttisi pienensi rikkaiden lompakkoa? Saa käyttää aivoja.
Miksi et sitten käytä niitä? Siis aivoja.
- Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00063 kirjoitti:
Miksi et sitten käytä niitä? Siis aivoja.
Myös meillä somessa
- Anonyymi00064UUSI
Se mitä sanotte Trumpista pitää EU johtajien kohdalla paikkaansa. Ei Trumpin.
Lopulta asiat selviää.
Miettikää nyt EU touhuja onko niissä kärkeä ollut koskaan.
Demokratia sana ei ole sitä mitä luulette,luullaan. Se merkitsee päinvastaista.
Kuten moni muukin sana.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861423
- 721224
- 831124
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois270921- 95909
- 30820
- 49777
- 79727
- 55713
- 45655