Jos on, niin kuka on Keuruun kovin trumpisti?
Onko Keuruulla yhtäkään Trumpin kannattajaa?
18
935
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minä ja mun kaverit
- Anonyymi00002
Minä kannatan sitä muutosta mitä Trump edustaa maailmassa.
Te ette taida tietää sitä. 😊 - Anonyymi00003
Keuruulla tuskin on ketään jolla on äänioikeus USAn vaaleissa.
- Anonyymi00004
Yleensä. Vaalit ovat väärennettujä. Vai oikein ihmiset päättäneet tähän asti edustajat 🤣😵💫
- Anonyymi00007
Tuskinpa on, mutta sitä ei aloituksessa myöskään kysytty.
- Anonyymi00019
Totta.
- Anonyymi00005
Make Keuruu Great Again!
- Anonyymi00006
MAKE
- Anonyymi00009
Trumpissa on paljon hyvää.
- Anonyymi00010
R. I. P
- Anonyymi00011
Trump ei olisi sulkenut ABC:tä vaan tehnyt siitä mahtavan hampurilaispaikan.
- Anonyymi00012
Onko iranilaisia Keuruulla, he olisivat iloinneet vapauttajan diktatuuri hallinnosta.
Ulkomailla juhlittiin mutta meillä ei näytetty TV sitä vaan itkijöitä mustissa. Mtv näkyi olevan 7 iranil tulleita uutitissa. - Anonyymi00013
Trump pelkoa ja hysteriaa on senkin edestä. Aiheuttaa suurta hilpeyttä tavallisten tasamaan tallaajien parissa.
- Anonyymi00015
On Maga suomennos Make? Silloin Keuruulla useampikin.
- Anonyymi00016
Keuruun markkinoilla voitaisiin valita vuoden trumpisti. Vähän kuin vuosittainen kraananeuvos.
- Anonyymi00017
Kun Trump vastoin lupauksiaan aloitti taas Israelin puolesta sodan niin hänen kannattajistaan valtaosa kaikkosi. Ihan samanlainen pikkuhattujen juoksupoika kuin aikaisemmatkin presidentit
- Anonyymi00018
Ei mene noin..isompi kuvio. Katsele loppuun asti miten menee asiat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."682342Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2452313- 1201538
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis351365Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj601348- 1331309
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.81998Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73989Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989