Meillä olisi yhteinen lapsi. Rakkauslapsi
Ajattele jos
16
289
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
niin. miksipä ei. pitäisi vaan olla tuo rahatilanne pikkuuusen parempi
- Anonyymi00002UUSI
Tuo on nuorempien pariskuntien juttuja.
- Anonyymi00006UUSI
No älä ihmees palstaäijälle viisasteleva ja vain lievästi alentuva mies
- Anonyymi00003UUSI
En ajattele.
- Anonyymi00004UUSI
Olen ajatellutkin.
- Anonyymi00005UUSI
Vielä ehtisi yhden pari🥰
- Anonyymi00014UUSI
Olikoos tuo kutsu.
- Anonyymi00007UUSI
Onhan se ihan mahdollista kun siemenet on nyt kylvetty ❤️
- Anonyymi00008UUSI
On usean kanssa jo ❤️
- Anonyymi00009UUSI
Ai semmoinen oma touhutoukka, jonka kanssa elää elämän parasta aikaa kentän reunalla kökkien ajoin paosta salaa haaveillen kurapukusesonkeineen palstaäijä?
- Anonyymi00010UUSI
Oishan se aikamoista se ois jo aikuinen.
- Anonyymi00011UUSI
Niinhän meillä melkein olikin.
- Anonyymi00012UUSI
Sen pehmoisia pusuposkia sais olla rasvailemassa.
- Anonyymi00016UUSI
Juu tykkään muksuista mutta en kaipaa enään sitä aikaa.nukuttua tuli silloin tällöin jos ollenkaan.
- Anonyymi00013UUSI
Kenellä meillä mulla ole yhtäkään lasta sellaisen naisen kanssa jonka olen itse katsonu olevan soveltumaton äidiksi tyttäreni äidin kanssa ei kaikki menny suunnitellusti mutta opimpa samalla että nasse ei välitä edes lapsestaan jos ei ole tehty just sen miehen kanssa kenenkä kanssa sen haluaa ja juuri se/sitä sukupuolta kuin itse haluaa et ei riitä oikea mieskään jos sukupuoli on väärä yhteenvetona mielestäni narsistista ei ole vanhemmaksi ei muutu miksikään huonossa tapauksessa lapsesta tulee samanlainen tai si tällä on vanhempansa viemä itsetunto välimuoto olis kai se suhteellisen normaali lapsuus
- Anonyymi00015UUSI
minusta ois älyttömän kaunista...
kateltas kahestaa ihan ihmeessä sitä maailman suurinta ihmettä joka on meitä kumpaaki ja esi vanhempiamme... olisimme osa sitä loputonta ketjua..
olis niin mahtavaa jos saisin juuri sinut siksi toiseksi puoleksi...
J<3L
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky685194Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2614269Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty973903Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1392227Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.281607Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar651311Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk6969Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii35907- 94889
entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä137857