Naapurin apu

Anonyymi-ap

Kävi muutama viikko sitten tällainen tapahtumasarja: Jo aikuinen, toisella paikkakunnalla asuva tyttäremme oli kaatunut laskettelurinteessä ja oli loukannut molempia käsiään aika pahasti. Sairaalasta kotiuduttuaan hän kotona askareissa tarvitsi jonkun avuksi. Vaimoni otti töistä vapaata ja meni auttamaan. Lauantai aamuna sitten heräsin ovikellon soittoon ja unenpöpperössä menin avaamaan. Ovella oli naapurustossa asuva vaimoni ystävä Kati. Hänellä kävi sääliksi kun minä joudun tekemään kaiken itse ja hän tiesi etten ole ruoanlaittoa paljon harrastanut. Kassi täynnä ruokaa hän astui kynnyksen yli tervehtien iloisesti ja ilmoittaen että toin ruokia mitä saat sitten lämmitellä eikä tarvitse itse kokkailla. Minä kiitin tottakai vuolaasti. Hän katsoi minua hetken ja tirskahti nauruun. Olin pelkissä löysissä yöboxereissa ja minulla täysi aamuerektio enkä siinä unenpöpperössä huomannut sitä alkaa peittelemään. Boxereissa valtava kohouma suoraan eteenpäin. Ilmankos Katia nauratti ja nauratti se jo itseäkin. Vau! en ole tuollaista nähnyt aikoihin, miehelläni ei tuommoista enää tapahdu tuumasi Kati. Enkä ole täysin kovaa kullia tuntenut pitkiin aikoihin enää eikä mies suostu hakemaan apua ongelmaan. No haluaisitko nyt kokeilla kädellä miltä sellainen tuntuu kysyin vitsillä. Kati nosti katseen kohoumasta silmiiini ja kysyi -oikeestikko. Siitä vaan, vastasin. Laskin boxerit polviin ja tykyttävä kulli pomppasi yläviistoon. Ohhoh, ompa se valtava, pääsi Katin suusta. Hän ojensi kätensä ja otti varresta koko kädellä kiinni. Voi taivas kun tuntui viileä käsi hyvälle. Ompas tämä kuuma, ja kivikova kaikenlisäksi Kati sanoi. Hän laittoi toisen käden kasseille ja hellästi puristeli ja nosteli niitä. Tuntui että laukean ihan just hänen käsilleen. Hän puristi vartta ja alkoi liikuttaa kättään edestakaisin vedellen esinahkaa terskan päälle ja pois. Hän otti suustaan sylkeä ja kostutti sillä terskaa. Nyt alkoi tuntumaan todella hyvälle kun hän laittoi sormet terskan ympärille ja nytkytti pientä liikettä terskan juuressa ja samalla hellästi käsitteli kassejani. Tunsin poltteen syvällä ja huokailin ääneen kuinka hyvältä tuntuu. Kati katseli silmät suurina kuinka upeasti iso kullini toimii ja ihasteli kuinka komea se on paksuine verisuonineen ja iso paksu terska kruunasi koko komeuden. Laitoin toisen käteni hänen pakaralleen ja sivelin sen pyöreätä muotoa. En tuntenut pikkuhousujen saumaa joten stringit oli ilmeisesti jalassa. Kati otti lisää sylkeä ja kiihdytti runkkaamista. Tunsin kuinka lasti lähti tulemaan. Polte lisääntyi ja lopulta en pystynyt enää pidätellä. Varoitin Katia että nyt tulee. Ihanaa, anna tulla, haluan nähdä kun sperma ryöppyää, vastasi Kati. Ensimmäinen purkaus lensi Katin puserolle. En pystynyt olla hiljaa, ruiskausten tahdissa oli pakko karjua ja murahdella. Loput nytkäykset Kati sai ohjattua lattialle ettei vaatteet sotkeudu enempää. Vautsi, olipa ihana näky huudahti Kati. Hän tyhjensi vielä kullini pumppaamalla ja puristelemalla varresta samalla kun veteli vielä edestakaisin esinahkaa. Kati pyyhki paidastaan spermoja pois ja minä huohotin hengästyneenä koettaen kerätä voimia. Olipahan purkaus, sanoin Katille että en ole pitkään aikaan saanut näin voimakasta orgasmia. Johtui varmaan tilanteesta että tulin niin voimalla. Oli kiva tehdä se sulle, vastasi Kati. Nyt täytyy kiirehtiä jo kotiin ettei mies ihmettele mihin jäin. Kiitin kovasti tuomisista ja erityisesti mitä hän teki sen jälkeen. Sanoin että haluan tehdä myös hänelle joskus vastapalveluksen kun tulee mahdollisuus. Joo katsotaan sitä joskus sanoi Kati ja huikkasi heipat.

0

1440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
        Maailman menoa
        57
        5765
      2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
        Maailman menoa
        75
        2952
      3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
        Ikävä
        22
        2198
      4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
        Ikävä
        40
        1955
      5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        19
        1838
      6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
        Maailman menoa
        162
        1833
      7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
        Kuhmo
        6
        1559
      8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
        Maailman menoa
        83
        1182
      9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
        Suomalaiset julkkikset
        19
        1171
      10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
        Ähtäri
        74
        1018
      Aihe