Joku on nähnyt jotain mitä ei ole hänen silmilleen tarkoitettu? Kyllä tai ei?
Jos whatsapp ei toimi niin
40
493
Vastaukset
- Anonyymi00001
En ymmärtänyt yhtään, miten ei toimi?
- Anonyymi00003
Tietäjät tietää.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tietäjät tietää.
niin tietää kuten ton toisen kommentin kirjoittaja.
- Anonyymi00002
Ennen vastausta olis hyvä tietää kuka kysyy ja milloin olisit laittanut jotain?
Onko siis kuitattu luetuiksi?- Anonyymi00006
13.2. klo 21:03 Ei luettu, ei lukukuittauksia.
- Anonyymi00008
jatkan omaani tän, kalastaako aloittaja vai mitä?
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kuulostaa ikävältä tilanne 🤔
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
jatkan omaani tän, kalastaako aloittaja vai mitä?
En ole mikään kalamies, vaan nainen, en kalastale mitään. Koitan van kartottaa onko yhteydenotto ei haluttu.
Joku p jostain. - Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
En ole mikään kalamies, vaan nainen, en kalastale mitään. Koitan van kartottaa onko yhteydenotto ei haluttu.
Joku p jostain.Joku p jostain ei ihan täysin kerro kuka olisit.
Miehelle tarkoitettu vaiko kuin? - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Joku p jostain ei ihan täysin kerro kuka olisit.
Miehelle tarkoitettu vaiko kuin?Miehelle tarkoitettu.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Miehelle tarkoitettu.
Mistä tuli mieleen ettei toimi jos menee perille kuitenkin viesti? Entä miksi täällä kysyit asiasta?
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mistä tuli mieleen ettei toimi jos menee perille kuitenkin viesti? Entä miksi täällä kysyit asiasta?
Ei lukukuittauksia, ei mitään vastausta, ei edes peukutusta. Yleensä jos näin, niin ei kai haluta olla yhteyksissä. Minulle voi sanoa suoraankin, niin ymmärrän kyllä olla hiljaa vastaisuudessa. :)
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei lukukuittauksia, ei mitään vastausta, ei edes peukutusta. Yleensä jos näin, niin ei kai haluta olla yhteyksissä. Minulle voi sanoa suoraankin, niin ymmärrän kyllä olla hiljaa vastaisuudessa. :)
Mielenkiintoinen yhteensattuma johonkin toiseen tapaukseen.
Tosiaankin erittäin mielenkiintoinen. - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tosiaankin erittäin mielenkiintoinen.Mihin toiseen tapaukseen? Sekoittaako täällä nyt eräs nainen tätäkin keskustelua? Ja kuka sinä sitten olet?
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tosiaankin erittäin mielenkiintoinen.Tuo on tympeää tuollainen.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tuo on tympeää tuollainen.
Niinpä. Turhauttavaa.
- Anonyymi00020
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ja siksikn kysyin täällä asiasta, kun on mysteeri koko juttu. Ja täälläkin on käsitelty mysteeriä, johon olen liittynyt maybe.
- Anonyymi00024
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mihin toiseen tapaukseen? Sekoittaako täällä nyt eräs nainen tätäkin keskustelua? Ja kuka sinä sitten olet?
Eräs nainen? Tätäkin keskustelua?
Eiköhän asia ole nyt hieman toisin. - Anonyymi00037
Anonyymi00006 kirjoitti:
Joensuun pankissa ainaki luettu.
- Anonyymi00004
Sokeutuuko näystä
- Anonyymi00011
:D No ei. Ihan (liiankin) korrekti viesti siellä vaan on.
- Anonyymi00007
Ei ollut sitten mies minulta aloitus, jos vihjattiin ettei tule vastausta.
- Anonyymi00021
No ole kirjottelematta sitte.
- Anonyymi00025
Näinkö haluat?
- Anonyymi00034
Anonyymi00025 kirjoitti:
Näinkö haluat?
Keneltä kysyt?
Minä en ainakaan noin haluaisi.
- Anonyymi00022
Ei voi vastata kun vaimo vieressä
- Anonyymi00023
Kiitos rehellisyydestä. Tätä mä arvostan. Myöskin brutaalia rehellisyyttä. -ap-
- Anonyymi00041
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kiitos rehellisyydestä. Tätä mä arvostan. Myöskin brutaalia rehellisyyttä. -ap-
Ajattele asiaa niin, että he loukkaa sinun kunniaa sekä SYRJIVÄTKIN SINUA molemmat.
Minä voin antaa REHELLISTÄ SEKÄ ILMAISTA KONSULTOINTIA, koska minä olen sentään loukannut kunnioita ja EN VOI ITSE SYYLLISTYÄ NOIHIN RIKOKSIIN.
- Anonyymi00026
Sä oot joku mt ongelmainen kyllää
- Anonyymi00028
Valitettavasti en ole.
- Anonyymi00027
Ihmeellistä horinaa. On alle promillen luokkaa että juuri sinun tapauksessa WA ei toimisi! Hän ei vaan ole halunnut lukea saati vastata viestiisi. On sen todennäköisesti nähnyt puhelimen näytöllä kuitenkin. Turha keksiä salaliittoteorioita.
- Anonyymi00029
Oon samaa mieltä. -ap-
- Anonyymi00030
Paljon mahdollista että on juuri näin 😧
- Anonyymi00031
Näyttäisi olevan useampi eri taho hämmentämässä soppaa jos toistakin
Pitääkö ottaa jonkinlainen Aikalisä asiassa vai alkaako suhteet selviämään.- Anonyymi00032
Sellanen aikalisä tai lisäaika olis kiva et sais selvittää kaiken kahdestaa miehen kanssa.
Tai vaikka ilman selvitteyjä, kunhan sais olla kahdestaan vaik hiljaa. - Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Sellanen aikalisä tai lisäaika olis kiva et sais selvittää kaiken kahdestaa miehen kanssa.
Tai vaikka ilman selvitteyjä, kunhan sais olla kahdestaan vaik hiljaa.Tää ei oo multa.
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Tää ei oo multa.
Niinkö? En tiedä kukä sä edes olet!
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Niinkö? En tiedä kukä sä edes olet!
Ai, nyt sitä ei sitten tunneta enään.
- Anonyymi00039
Anonyymi00032 kirjoitti:
Tai vaikka ilman selvitteyjä, kunhan sais olla kahdestaan vaik hiljaa."Bad Gateway -2hh". Kannattaa selvitellä asioitansa niillä ihan omilla vehkeillä. ;)
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
"Bad Gateway -2hh". Kannattaa selvitellä asioitansa niillä ihan omilla vehkeillä. ;)
╰(‵□′)╯ Ĥǜɷɧ !(* ̄( ̄ *)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864660Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093847Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1843673Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692098Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301162
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1481109- 501020
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914