Jonkun sun tilalle. Haluan todellakin jonkun.
Haluan löytää
31
341
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
hylkiöt joutuu jäämään yksin.
m - n- Anonyymi00003UUSI
Luuletko että jäisin yksin. Jos olisin vapaa niin aivan satavarmaan saan potkia osaa pois. Sen tiedän mutta kenet haluaisin niin se on eri asia. Sinä olet tullut jo läheiseksi ja siksi asiat tuntuisivat helpolta ja läheiseltä. Ei tarvitsisi niin syvästi enää tutustua.
- Anonyymi00004UUSI
Eli sinä myöskin vai kuinkas on?
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Luuletko että jäisin yksin. Jos olisin vapaa niin aivan satavarmaan saan potkia osaa pois. Sen tiedän mutta kenet haluaisin niin se on eri asia. Sinä olet tullut jo läheiseksi ja siksi asiat tuntuisivat helpolta ja läheiseltä. Ei tarvitsisi niin syvästi enää tutustua.
Mikä sitten maksaa?
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Olet ilman muuta vapaa. Lue juttujasi.
- Anonyymi00002UUSI
En halua ketään ,
- Anonyymi00005UUSI
Luet vaan jonkun muun vastaukset täällä. Ja tadaa olen korvattu.
- Anonyymi00006UUSI
Hv
- Anonyymi00007UUSI
Mun tilalle joku muu?
Täällä pitää kertoa tuo, syystä että miksi?- Anonyymi00009UUSI
Etten saa sinua niin siksi ja haluan jonkun joka oikeasti välittää
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Etten saa sinua niin siksi ja haluan jonkun joka oikeasti välittää
Eli sä suoraan sanot siis että HALUSIT SATUTTAA TOISTA sanomalla ton täällä.
Vaiko sotkea joidenkin välejä?
Ei kukaan tollasta sano muusta syystä täällä.
- Anonyymi00008UUSI
Siitä vaan menet baariin naisia pokaamaan!!
- Anonyymi00010UUSI
älä naurata
- Anonyymi00011UUSI
Ei täältä löydy hyviä.
- Anonyymi00019UUSI
Taisi olla naisen aloitus.
- Anonyymi00012UUSI
Ihan sama mitä teet.
- Anonyymi00013UUSI
Minä haluan rakkautta 😡
- Anonyymi00014UUSI
Korvikkeen voit tilalleni löytää , yhtä hyvää tai parempaa et löydä .
- Anonyymi00028UUSI
Luultavasti paremman löydän. Kukaan muu ei tee tällaista kuin sinä
- Anonyymi00015UUSI
Jos ei saa mitään kommunikaatiota toisen suunnalta yrityksestä huolimatta, niin kannattaa käyttää energia ja " tuhlata" tunteensa johonkin sellaiseen ihmiseen joka ottaa sinut avosylin vastaan ja näyttää lempeytensä. Samaa minäkin teen.
- Anonyymi00016UUSI
Sitähän juuri haluan ja annan kyllä mahdollisuuden jos eteen vain tulee.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sitähän juuri haluan ja annan kyllä mahdollisuuden jos eteen vain tulee.
Toivottavasti löydät jonkun hyvän ja hienon ihmisen joka ottaa tunteesi vastaan.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Toivottavasti löydät jonkun hyvän ja hienon ihmisen joka ottaa tunteesi vastaan.
En epäile yhtään.
- Anonyymi00020UUSI
Ei ole mitään mun tilalle. Meillä ei ole mitään koskaan ollutkaan ainoastaan sun mielikuvituksessa.
- Anonyymi00021UUSI
palstan ’’ns ihmiset ovat minulle täysin samantekeviä setiä. minua ei kiinnosta enkä yhtään täällä vaikutusta tee! päin vastoin täällä olen MONSTERI. Jotta pystyn olla muualla NORMAALI
- Anonyymi00022UUSI
Eli jakautunut sekopää. Liikaa netfliksii🤣🤣🤣
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Eli jakautunut sekopää. Liikaa netfliksii🤣🤣🤣
minä olen vtun kauhea. :D
- Anonyymi00027UUSI
Joo sama.
- Anonyymi00029UUSI
No mikä on hakusessa. Pieni, suuri, vikkelä, vetelä, viekas, maukas, vaiko utopia. Oletko itse naisellinen, hoikka, rinnakas, runsas lantioltasi oleva, mieluumin nainen. Kiva olisi tavata ja tositarkoituksella tietenkin.
- Anonyymi00030UUSI
Et sä vaan löydä kun miehet tietää kummosia mt aivoja nyky naiset on
- Anonyymi00031UUSI
Jeps. Kuulostaa tutulta. Minäkin haluan löytää miehen, joka tahtoo käydä kanssani paikoissa ja lähteä ex-tempore reissuille ja hankkimaan yhteisiä kokemuksia, eikä oleta minun haluavan möllöttää kaiken aikaa kotona ja samoissa rutiineissa päivästä toiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky685194Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2614269Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty973903Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1392227Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.281607Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar651311Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk6969Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii35907- 94889
entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä137857