kaivattusi kyydissä?
Uskaltaisitko olla
33
469
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
joo
- Anonyymi00002UUSI
Olen ollut.
- Anonyymi00005UUSI
FIREEEE
- Anonyymi00006UUSI
Mä myös 🤗
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
FIREEEE
Ja hän oli myös minun kyydissäni. 😊
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ja hän oli myös minun kyydissäni. 😊
Jep
- Anonyymi00003UUSI
Hullu... En!
- Anonyymi00004UUSI
Kaikenlaista kyytiä saanut kyllä häneltä.
- Anonyymi00008UUSI
Miksi ihmeessä en uskaltais olla?
- Anonyymi00009UUSI
On suorastaan välttämättömyys, että hän tulee saamaan kunnollista kyytiä multa. Hyvää yötä! ❤️
- Anonyymi00011UUSI
On.
- Anonyymi00013UUSI
Hyvää yötä. Kuka sitten oletkin.
- Anonyymi00010UUSI
Uskaltaisin. Kuvittelisin, että ajaa turvallisesti.
- Anonyymi00014UUSI
Eikö kiusaajat muuta keksineet,nää pari hönöä!
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Eikö kiusaajat muuta keksineet,nää pari hönöä!
Ketäs ne pari hönöä on?
- Anonyymi00012UUSI
Miksipä ei? Kun on matkaseurana tuttu turvallinen kuski ja mukava jutella sitä sun tätä niin silloin ei ole mitään pelättävää
- Anonyymi00015UUSI
En todellakaan. Hän ei osaa ajaa autoa, vaikka kortin omistaakin. Pyörän tarakalle voisin ehkä juuri ja juuri uskaltaa, valoisassa kesäkelillä.
- Anonyymi00016UUSI
Eip paljo autoo aja
- Anonyymi00017UUSI
Kun on aina kännissä.
- Anonyymi00020UUSI
Viini virtaa ammuuu
- Anonyymi00022UUSI
Sinullako? 😊 katsos kun kaikki ei ryypiskele saati arvostele toisten ulkonäköä!
- Anonyymi00023UUSI
Rekkamiehen kyyti on takuulla turvallinen😉, joten uskoisin että eiköhän hän rakkaani J uskaltaisi kyytiinkin tulla sitten kun sen aika on 😊❤️
- Anonyymi00025UUSI
Uskaltaisin, ja hänkin ehkä mun.
s- Anonyymi00033UUSI
Juu
- Anonyymi00027UUSI
Hän taitaa olla aika köyhä, kortiton ja autoton. Ja hyvä niin.
- Anonyymi00028UUSI
Miehenikö kyydissä?
Ehkä vähän aikaa, mutta jos hänellä on YHTÄÄN JÄRKEÄ PÄÄSSÄ niin hän kyllä sanoo, että : Minusta on turvallisempaa, että sinä ajat.
Minä olen sentään nähnyt hänen ajavan paketti-autoa ja hän ROIKKUI PUOLIKSI AUTON IKKUNASTA ULOS, että minä varmasti näen hänet!
Minun EI TARVINNUT SEN JÄLKEEN ENÄÄN MENNÄ TÖIHIN SINNE.
Olisin kyllä soveltunut alalle, mutta MIEHELLÄNI OLE SOPEUTUMIS ONGELMIA!- Anonyymi00031UUSI
Lisään, että olen nähnyt myös toisen kerrankin hänet auton ratissa. Hän olis varmaan ajanut minun päälle niin hän olisi päässyt hoitamaan.
Tuo oli varmaan syy miksi hän oli niin outo kaupassa ja katseli toiseen suuntaan sekä nauroi.
Hän olis halunnut ajaa tietenkin OSTOSKÄRRYILLÄ MINUN PÄÄLLE niin HÄN OLIS PÄÄSSYT HOITAMAAN!
Miehelläni on tietenkin lääkärinä VAHVA HOIVA VIETTI joka ilmenee hyvin vahvasti, kun minä ilmestyn hänen SILMIEN ETEEN!
Luin äsken tuosta aiheesta, mutta olin lukemassa alunperin siitä, kun RESEPTILÄÄKKEIDEN VÄÄRIN KÄYTTÄJÄT UHKAILEVAT LÄÄKÄREITÄ.
- Anonyymi00029UUSI
Menisin mielelläni, mutta siinä on riski saada sydänkohtauksen onnesta, hänen pitää kerrata ensiaputaitonsa ennen sitä.
- Anonyymi00030UUSI
Onneks ei ole kaivattu
- Anonyymi00032UUSI
en missään tapauksessa
- Anonyymi00035UUSI
🧎
🐫 - Anonyymi00036UUSI
Jaa'a, on tainnut joskus rutata vähän autoaan mut silti, miksi en uskaltaisi? Sattuuhan noita itse kullekin.
- Anonyymi00037UUSI
Uskaltaisin...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky685194Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2614269Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty973903Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1392227Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.281607Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar651311Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk6969Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii35907- 94889
entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä137857