turvallisuutta, joka välillämme vallitsee. Sitä, että kumpikaan ei enää juuri arkaile. Kaikki tuntuu luontevalta.
Olen viime päivinä miettinyt sinua paljon. Ikävä ei ole repivää vaan se on lämmintä. Meidän yhteinen jatkuu kyllä, enkä aio sitä yliyrittämisellä pilata.
Ihmettelen kyllä vetovoimaa ja sitä, miten vahvasti kuljemme toisiamme kohti. Yleensä minä olen se, joka kokee isosti. Sinä olet samanlainen.
Oon miettinyt
8
229
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kenelle?
- Anonyymi00008UUSI
Hänelle, joka tulee kysymään, katsoinko pronssipelin.
- Anonyymi00002UUSI
Olen miettinyt wttä miksi olet niin vitun läheinen että kaikki olisi niin helppoa jo. Tiedän että saisin varmaan kenet vaan jos niin haluaisin. Ihan kuin itsekin sanot että muut tekee ihan mitä haluaa. Sitä samaa se on minulla.
- Anonyymi00003UUSI
Oli vähän sekavaa?
Sivusta - Anonyymi00004UUSI
Aika ylimielistä 🙁
- Anonyymi00005UUSI
Tää tulee oleen niin helppoa. Jos ilmestyisit tuosta ovesta yllättäen, kapsahtaisin vain kaulaasi kuiskutellen ikävästäni. Ihan noin vain.
- Anonyymi00006UUSI
Ihanasti kirjoitettu. Onnellinen olkoon se ihminen joka on rakastettusi. <3 (olispa tää mulle)
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ihanasti kirjoitettu. Onnellinen olkoon se ihminen joka on rakastettusi. <3 (olispa tää mulle)
Niin onki, koukussa on 🥰
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky635152Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2524198Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty573818Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1372196Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.221562Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar601186Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk6929- 93872
entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä137847Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii31827