Sietää sitä tilannetta kun joku muu alkaa mua kiinnostamaan enemmän.
Tiedän ettet voi
42
494
Vastaukset
- Anonyymi00001
No ei kai se nyt kenestäkään mukavalle tunnu, jos kaivatusta kyse.
Vai tuntuisko susta?- Anonyymi00002
Ei ole tuntunut mutta totuushan se on. Itse näin halusit
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
En halua, sattuu paljon. Muistatko minut aina? Onhan hän vain hetkeksi? Muistat mut aina silloin yhtenä päivänä..
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
En halua, sattuu paljon. Muistatko minut aina? Onhan hän vain hetkeksi? Muistat mut aina silloin yhtenä päivänä..
Heti kun joku vie sun paikan niin annan sille tilaisuuden ja toivon etten sinua muista. Jos olisin enemmän nähnyt tätä jotain en olisi epäröinyt
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Heti kun joku vie sun paikan niin annan sille tilaisuuden ja toivon etten sinua muista. Jos olisin enemmän nähnyt tätä jotain en olisi epäröinyt
Kerroitko tunteesi ikinä minulle/hänelle? Älä luovu haaveesta meistä ..
- Anonyymi00010
Anonyymi00004 kirjoitti:
"kukaan ei voi koskaan sun paikkaas ottaa...... "
-ihan vaan sivusta - Anonyymi00015
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sanoin että jos vain saan sen paikkasi ja sydämeni jonkun muun kanssa täytettyä niin sinä jäät. Niinhän aika olet halunnut
- Anonyymi00016
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kerroin etkä vaivautunut vastaamaan
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kerroin etkä vaivautunut vastaamaan
Missä kerroit? Sanoit asian kuuluvasti ääneen?
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Missä kerroit? Sanoit asian kuuluvasti ääneen?
En toki ääneen
- Anonyymi00021
Anonyymi00010 kirjoitti:
-ihan vaan sivustaIhan sivusta ja puun takaa - oon tainnut noin sanoa miehelle joka on minulle hyvin rakas (tunnuste: jonka näin eilen) ja en kyllä ole mukana näissä keskusteluissanne sillä mun ja hänen tilanne on mielestäni oikein hyvä
- Anonyymi00034
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ihan sivusta ja puun takaa - oon tainnut noin sanoa miehelle joka on minulle hyvin rakas (tunnuste: jonka näin eilen) ja en kyllä ole mukana näissä keskusteluissanne sillä mun ja hänen tilanne on mielestäni oikein hyvä
Ymmärrän toki suhteellisuudentajun rattailta pudonneet lukijat aloittajaäijän kerroksellisten kerrontojen koukuttavuuden, mutta suurimman osan osalta tämä WT-tirkistely on vain piilovihaa ja misogyniaa. T naiselta
- Anonyymi00037
Anonyymi00004 kirjoitti:
Onks tää aloittajaäijä sitä kun mies kiertää koko diskon kunnes joku lähtee hitaille? Reality checkkiä lisää lukijoille
- Anonyymi00041
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mitä sä siitä välität, jos itse on niin halunnut, ongelma ratkaistu.
- Anonyymi00043
Anonyymi00010 kirjoitti:
-ihan vaan sivustaKyllä voi, älä nyt jaksa valehdella.
- Anonyymi00044
Anonyymi00019 kirjoitti:
En toki ääneen
Viestillä? Mitä kautta? Onko hän lukenut sen?
- Anonyymi00005
En edes tunne sua olet mulle ihan tuntematon joten siitä vaan.
- Anonyymi00007
Mut niihän ei käy rakas. ❤️
- Anonyymi00008
Vaikka tuo pitäisi paikkansa, en kuitenkaan lue ajatuksia. Enkä tietäisi mitään.
- Anonyymi00009
Mitä uutta? Kokoajan sinua on kiinnostanut joku toinen!
- Anonyymi00011
kun rakastun niin rakastun. ei se pää enää sitten kääntyile. siihen asti se on voi kääntyillä. sä kun et tunnetusti tee mitään,pussy
- Anonyymi00012
Toivottavasti ei kateus iske, tuolla ei ole ainoastaan kiinostavia, vaan myös taitavia tyyppejä. 😁 🫵
- Anonyymi00014
Minäkin yhteen sellaiseen törmännyt 😍 Nuku hyvin, mussukka 🫶🏻
- Anonyymi00013
Taitaa olla niin, etten voi sietää sua...
- Anonyymi00036
Onko mielestäsi pieni poikanen ihan normaalia käydä tulkittamassa tällaista palstaäijän avauksiin kuvitellen sitä määrittelemättömän ilmeisesti synkkämielisen fiksaation kohteekseen? Kaikki järjestyy- soft kitty warm kitty little ball of fur happy kitty sleepy kitty pur pur pur
- Anonyymi00020
Ei mua kiinnosta kun olet mt potilas
- Anonyymi00022
Kunhan olet onnellinen, jos joudut mun takia surkuttelemaan, parempi olisi olla kuollut.
- Anonyymi00023
Jaa näin mennään kun mennään
- Anonyymi00024
Aikuinen ihminen jatkaa myös itse eteenpäin. T: aikuinen
- Anonyymi00026
Se olisi helpotus. Voisin sitten itsekin hellittää sinusta.
n>m - Anonyymi00027
Miksi en sietäisi? Päinvastoin. Olisin onnellinen sinun puolesta.
- Anonyymi00028
Aivan. Narsisti ei tajua tuollaisesta mitään.
- Anonyymi00038
Anonyymi00028 kirjoitti:
Aivan. Narsisti ei tajua tuollaisesta mitään.
Eli kävit hymistelemässä aloittajaäijän aloituksessa aloittajaäijälle keskellä yötä tällaista syystä että? Ei hyvä luoja😬
- Anonyymi00029
Ohi. Olen sitä kestänyt koko ajan.
- Anonyymi00030
Olet aika tyhmä jos siedät. Fiksumpi osaa jatkaa matkaansa ja olla onnellinen toisen puolesta.
- Anonyymi00039
Anonyymi00030 kirjoitti:
Olet aika tyhmä jos siedät. Fiksumpi osaa jatkaa matkaansa ja olla onnellinen toisen puolesta.
Valitsetko usein aloittajaäijän performansseista mahdollisimman monta negatiivista konnotaatiota mihin avautua ja purkaa patoutumia? Naiselta sivusta- get a load of this ku jääkiekon juontaja sanois ameriikoista🤭
- Anonyymi00031
Oot aika itsekeskeinen tyyppi. Minulla ei ole mitään tuntemuksia sinua kohtaan Tm. Älä kuvittele itsestäsi liikoja.
- Anonyymi00032
En tietenkään. Sit mun tunteet kuolee heti.
- Anonyymi00033
Toivottavasti mies tiedät etten kirjoittele mitään tuollaisia.
- Anonyymi00035
Jos hän jonkun typerän akan haluaa mielummin kun mut niin miten se on multa pois. Kysyn vaan. Mua ei hetkauta nykypäivänä mikään. Vihamiehiä on jonoks asti ja hengitän silti hähäää
- Anonyymi00040
Älä hulluja puhu. Olet koko ajan ollut varattu. Miten tilanne muka muuttuisi, jos alkaisit seurustelemaan jonkun muun kanssa? Ei minun näkökulmastani mitenkään.
n>m - Anonyymi00042
En tekisi niin, että hänen pitäisi sellaista katsella. Vasta, kun olisin varma, että tunteita ei ole.
Houkutus on kyllä ollut suuri tehdä kiusaa, koska hän tarkoituksella loukkasi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770