Biltema investoi Raaheen. Hienoa Petteri Orpo ja Sakari Puisto.
Biltema Raaheen
22
995
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miten Biltema liittyy orpoon ja muihin otpoihin ääliöohin eli NS ministereihin.ei mitenkään.heilöä ei ole osuutta eikä arpaa asiaan .oletpa taas tyhmääkin tyhmempi.
- Anonyymi00002
Nyt Raahe nousuun.tämä on helvetin hyvä homma raahelle.raahe on pelastettu eikä siinä kaikki.keskusta elävöityy kun työryhmä ja konsultti sitä kehittää.raaheen muuttaa muutkin kuin pakopakolaiset.lisää asuntoja pitää tehdä.
- Anonyymi00003
Mistä riittää autonosien ostajia 4:jälle liikkeelle?
- Anonyymi00004
Voipi olla kova isku puuilolle tämä liike.mutta jos siellä myydäänkin jeesusteippiä hyvä veli hintaan prismakeskuksessa asioiville.tarjouksessa jesari pidä varasi.
- Anonyymi00005
Hyvä saan osia Sokotaan. Töistä tullessa pyöräilen Bilteman kautta Alkoon ja sieltä Pattijoen perukoille.
- Anonyymi00006
Jo on hyvä suunnitelma, mää käynnii limingan alkossa ettei uskonveljet nää. T.Ylimulju
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jo on hyvä suunnitelma, mää käynnii limingan alkossa ettei uskonveljet nää. T.Ylimulju
Minä olen ao200 member en mikään prospecti. Minulla on sokota.
- Anonyymi00012
Onko Sokota Toyota vai Skoda?
- Anonyymi00018
Menen runkulle Bilteman ja ostan sirkkeli vetotaåapilla.olen herra ja pyhä.
- Anonyymi00007
Jeesusteipilä voi teippailla synnit kaakkoon!! t.lestendi
- Anonyymi00011
Outo marketti, tuli Kemiin, hinnat korkeamia kuin uualla lähiseudulla. Tavaratalo miltei aina lähes tyhjä, kaiketi siellä jotain niin jota muualla ei ole.
- Anonyymi00013
Vittu! Mulla on skoda ja vielä punainen! Olen mahtavan ihana ihminen! Japajalajahahahaa
- Anonyymi00015
Biltema Jytky!!! Jytkyt kytkyt jytky jytkyt kytjytky. Nyt kyykkää varaosapuljut ja pulttikaupat, eehtehhehhe. T. Ruottinkeisari Jytgersson jörare
- Anonyymi00016
Olen orpo fani.jee Petteri petturi ja jalkaan aamulla aina.
- Anonyymi00017
Onko päällikön paikka auki vielä bildemalla?
T. Tappojärven masentaja- Anonyymi00023
Konkursissa jo loppuvuodesta jos tulet sinne säätämään
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Konkursissa jo loppuvuodesta jos tulet sinne säätämään
Säädin sun naises alapäätä hähähähähä
- Anonyymi00019
Onnea Raahea!!! Hii ala hoi, bilteman nyt kehitys toi!!! T.ex-kaupunkinjohtaja täältä kunnon maailmasta vaan
- Anonyymi00020
Kyllä kiitos ja kunnia kuuluu pääministeri Orpolle, valtiovarainministeri Purralle ja ennen kaikkea elinkeinoministeri Puistolle.
- Anonyymi00021
Mettalanmäen Bilteman lisäksi tulee Raahen keskustaan S-market.
- Anonyymi00022
Ihanaa, voi hakia tarjouskaffetta 3:mesta paikasta!!! T:lehtola
- Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ihanaa, voi hakia tarjouskaffetta 3:mesta paikasta!!! T:lehtola
Voi kikkeliskokkelis
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1692607Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482387Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021082- 64901
- 65849
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a19737Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274727Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait212722Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies86720Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22678