siltä, että tätä rakkautta koetellaan aivan kohtuuttoman paljon. Ei sillä, ei mulla muuta rakkautta ole koskaan ollutkaan. Tuntuu, että ei muiden tarvi ehkä ihan näin paljon käydä läpi.
Miksihän musta tuntuu
9
170
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Aina tulee joku uusi vastoinkäyminen elämässä, saisi jo loppua ja onni vähän potkaista risukasaankin.
- Anonyymi00002UUSI
Ehkä sillä on oma tarkoituksensa, että koetellaan. Ihan samalta tuntuu minustakin juuri nyt. Rikkirevitty olo.
- Anonyymi00008UUSI
Täytyy olla. Olin jo sekopäissäni aivan varma, että hänellä on ollut petikaveri ja hyväksyin sen, etten ikinä, mitenkään voi vaikuttaa hänen valintoihinsa.
Ajattelun, elämässä voi tulla aivan hirvittäviä väärinkäsityksiä, sen takia on tosi tärkeä käydä tätä läpi.
En kuitenkaan tiedä miten asia on, olisi aivan hullua olettaa, ettei hänellä ole ketään, ehkä tästä huomaa, miten sairasta tämä on..
- Anonyymi00003UUSI
solmikaa nauhoja oikeassa elämässä :) tai toisekseen availkaa niitä :)
- Anonyymi00004UUSI
Ootko nähnyt yhtään romanttista elokuvaa jossa ihmiset vaan tapaa toisessa ja ovat onnellisesti yhdessä siihen asti kun kuolevat. Rakkaus on välillä raastavaa.
- Anonyymi00005UUSI
On, mutta Kohtuus kaikessa olisi ollut kiva!
Sivusta - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
On, mutta Kohtuus kaikessa olisi ollut kiva!
SivustaLuuletko sinä et oot ainut joka kokee noin.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Luuletko sinä et oot ainut joka kokee noin.
Niinkö mä kirjoitin?
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niinkö mä kirjoitin?
Et. Valitsin sanani väärin. Tarkoitin vaan et tuntuu samalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky705231Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2684337Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1013960Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1822332Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.331643Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar681469- 171169
Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk61029Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii38973- 94899