miltäs nyt tuntuu? Kasvoiko sammakonreisi jalan tilalle? Ihan oikeasti, vaikka olen pakana en mä mitään taikoja tee. Kannattaisko peräkammarin pojun lukea vaikka kirjoja välillä?
Simbsalabim, noin tein taian
13
162
Vastaukset
- Anonyymi00001
Unissaanko?
- Anonyymi00002
Sulla kasvo koppihoidossa meetvursti näkkis tilalle.
- Anonyymi00003
Kannattaa ennemmin sekoittaa näiden peräkammarin poikien mieltä ja antaa ymmärtää, että kakka tuulettimessa ei ole universumin lain alainen asia, vaan että muut korkeammat voimat on kyseessä. Sivusta bibbedi bobbedi buu juu
- Anonyymi00004
"Korkeammat voimat", niiku Katto Kassillisen Pro-Pelli?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
"Korkeammat voimat", niiku Katto Kassillisen Pro-Pelli?
En edelleenkään tunnista animaatiosarjasi keskeisiä tai sekundaarisia hahmoja. Älä kakkaa housuun kuitenkaan ihon alle meni
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
En edelleenkään tunnista animaatiosarjasi keskeisiä tai sekundaarisia hahmoja. Älä kakkaa housuun kuitenkaan ihon alle meni
Antabuscapseliseli.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Antabuscapseliseli.
Eli tämä on siis paras vasta-argumentti johonkin määrittelemättömään inttämään - esim juo paljon ja jos ei niin? Päätelkää järjen jääkiekkoilijat loput näistä mm tuon väittämistä
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eli tämä on siis paras vasta-argumentti johonkin määrittelemättömään inttämään - esim juo paljon ja jos ei niin? Päätelkää järjen jääkiekkoilijat loput näistä mm tuon väittämistä
Sinähän sen tiedät, paljonko prosenteista tienaat. Vaikka kuljetki perässä ku lammas, vatsalaukku vaa valmiiks tyhjänä. -sivu
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sinähän sen tiedät, paljonko prosenteista tienaat. Vaikka kuljetki perässä ku lammas, vatsalaukku vaa valmiiks tyhjänä. -sivu
Ahaa, eli koet että minun takana on joku organisaatio joka joko tahkoo rahaa tai ei tahkoa- entä jos on voittoa tavoittelematon yhdistys?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ahaa, eli koet että minun takana on joku organisaatio joka joko tahkoo rahaa tai ei tahkoa- entä jos on voittoa tavoittelematon yhdistys?
Ai niinku joku virkistysrahasto, jossa vaa annetaan, eikä oteta ollenkaan? :D
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ai niinku joku virkistysrahasto, jossa vaa annetaan, eikä oteta ollenkaan? :D
Tällainen ymmärryskö sinulla on esim humanitäärisestä työstä? Ulkomaille toimitettu vohveli on persulta pois otettu suffeli
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tällainen ymmärryskö sinulla on esim humanitäärisestä työstä? Ulkomaille toimitettu vohveli on persulta pois otettu suffeli
Mikään pyyhe ei oo nii likanen, ku pankkineidin prseen alta nykästy.
- Anonyymi00013
now mikä tämä musiikki on, lähri pyöerimään Accept - Losers and Winners -rock
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760