Nikotiinipussien käyttö ällöttää

Anonyymi-ap

Mä olin ihastunut, mutta lopetin tapailun kun kuulin että mies käyttää pusseja.

Nikotiinipussit eivät ole miehille harmittomia. Nikotiini supistaa verisuonia, mikä voi heikentää erektiota ja lisätä sydämen sekä verenkierron kuormitusta. Pitkäaikainen käyttö voi vaikuttaa myös testosteronitasoihin ja siittiöiden laatuun. Suussa voi ilmetä ienvetäytymää ja limakalvovaurioita. Lisäksi nikotiini aiheuttaa voimakkaan riippuvuuden ja voi heikentää unen laatua sekä lisätä ahdistuneisuutta. Osa vaikutuksista korjaantuu lopettamisen jälkeen, mutta riski pysyville haitoille kasvaa käytön pitkittyessä.

43

368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sulle ei riitä vähempi kuin täydellinen. Jäät vanhaksi piiaksi.

• Anonyymi00004

Kukaan ei ole täydellinen. 🤣

• Anonyymi00006

Mieluummin yksin kun sellasen kans kuka aiheuttaa läsnäololla huonoa oloa.sivusta

• Anonyymi00007

Sun mielestä kaikki jotka ei käytä pusseja on täydellisiä. On sulla kovat paineet.

• Anonyymi00025

Minäkin haluan olla vanha piika jos toinen tupakoi tai käyttää nuuskajuttuja, ehdoton ei.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Minäkin haluan olla vanha piika jos toinen tupakoi tai käyttää nuuskajuttuja, ehdoton ei.

Samaa mieltä. Olen myös mielelläni vanha piika jos tarjolla on vaan päihteiden ja pussien käyttäjiä!!!

• Anonyymi00002

oikeasti niin olen lopettanut savukkeet, pukumeja.. olen käyttänyt en polta ollenkaan enää siis "sicario".... itse kotona joskus

• Anonyymi00003

tekis mieli niin nuu skaa. 🥹

• Anonyymi00005

Mitä yrität sillä peitellä?

• Anonyymi00012
        Anonyymi00005 kirjoitti:

se auttaa mun syömisiin. en syö kaikkea pskaa jos vedän nikotiinia kitusiini. harmi myöntää mutta asia todellakin on näin. laihdun aina kun vedän kessua tai pussia

• Anonyymi00013
        Anonyymi00005 kirjoitti:

mutta hirveetö on kattoa lastenvaunuja työntäviä mutseja kessu huulessa siksi vältän sitä elämää kaikin keinoin ja ehkä olen näin ollen lihabulla

• Anonyymi00020
        Anonyymi00012 kirjoitti:

se auttaa mun syömisiin. en syö kaikkea pskaa jos vedän nikotiinia kitusiini. harmi myöntää mutta asia todellakin on näin. laihdun aina kun vedän kessua tai pussia

Pahoillani tuosta. Kuulostaa, että syömiset ja nikotiini hallitsevat elämääsi ja sua 😔

• Anonyymi00008

Kaikki päihteet yököttää🤮

• Anonyymi00009

Täysin samaa mieltä.

• Anonyymi00010

Osaisko joku mies kertoo miks miehet (oletus) luulee että päihteiden käyttö on jotenkin cool? Ei ole.

• Anonyymi00011

Cool, tuskin kukaan normaali mies ajattelee näin. Mutta yritä ymmärtää, että nikotiini on riippuvuutta aiheuttava nautintoaine. Ei siinä ole mitään hienoa. Käytän sitä, koska olen koukussa siihen. Olen myös sen luonteinen, että jos haluaisin lopettaa, niin pystyisin siihen. sivus

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Cool, tuskin kukaan normaali mies ajattelee näin. Mutta yritä ymmärtää, että nikotiini on riippuvuutta aiheuttava nautintoaine. Ei siinä ole mitään hienoa. Käytän sitä, koska olen koukussa siihen. Olen myös sen luonteinen, että jos haluaisin lopettaa, niin pystyisin siihen. sivus

Vastaus tuli sieltä kiitos. Käytät koska olet koukussa siihen, mutta et halua lopettaa, siksi haluat käyttää.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Miksi haluat käyttää sitten?

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Vastaus tuli sieltä kiitos. Käytät koska olet koukussa siihen, mutta et halua lopettaa, siksi haluat käyttää.

Sanotaan niin, että elämäni ei tue sitä lopettamista millään asteella. sivus

• Anonyymi00021
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Sanotaan niin, että elämäni ei tue sitä lopettamista millään asteella. sivus

Voit itse vain tukea valintoja jotka vaikuttaa elämääsi.

• Anonyymi00017

Entäs jos mies käyttää nikotiinittomia pusseja?

• Anonyymi00018

Ihan sama mitä päihteitä käyttää ei hyvä

• Anonyymi00019

Miksi pitää käyttää mitään pusseja?

• Anonyymi00023

Sivusta: 🤢🤮

• Anonyymi00037
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Miksi pitää käyttää mitään pusseja?

Siksi, että pääsee eroon nikotiinista. Moni on tottunut niksapussien aiheuttamaan tunteeseen, joten ilman nikotiinia voi siirtyä olemaan ilman pusseja.
        Se on helppo puhua sivusta, kun jollain on oikeasti addiktio johonkin. Itselläni se on sokeri. Voisin väittää, dtt jokaisella ihmisellä on vähintään yksi addiktio.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Siksi, että pääsee eroon nikotiinista. Moni on tottunut niksapussien aiheuttamaan tunteeseen, joten ilman nikotiinia voi siirtyä olemaan ilman pusseja.
        Se on helppo puhua sivusta, kun jollain on oikeasti addiktio johonkin. Itselläni se on sokeri. Voisin väittää, dtt jokaisella ihmisellä on vähintään yksi addiktio.

Addioktiossa syy ei ole se "kohde" mille on riippuvainen vaan taustalla on oikea syy. Paha olo, trauma, yksinäisyys, ahdistus jne. Sitten addiktoituu johonki jolla yrittää peittää sen syyn.

• Anonyymi00022

Voi kun nuoret tajuaisi että suurinta vahvuutta osoittaa kyky olla päihteetön. Heikkoutta on antaa muiden vaikuttaa mitä elimistöön vetää

• Anonyymi00024

Jeesus oli maailman syntisin mirs jolloin Jumala rankaisihänrä heittämällä roomalaisten riastille roikkumaan.

Mutta niin tupakka...riippuvuus...nikotiinin riippuvuus,minä todellakaan polta enää, joskus kotona: nuo makupurukumit misssä on nikotiinia,hyviäkin

• Anonyymi00027

Makupurkkaa on myös ilman nikotiinia ihan purkkahyllyssä

• Anonyymi00036
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Makupurkkaa on myös ilman nikotiinia ihan purkkahyllyssä

Mutta onhan sokerikin huume. Tässä nyt vain yksinkertaiset ei tajua sitä.

• Anonyymi00028

Entäs NAISET?
      Näitä addiktoituneita riittää, joille kahvi ei riitä vaan sitten on nikotiini, alkoholi ja siihen päälle muut aineet.

Yksi potentiaalinen naisehdokas putosi siinä vaiheessa kun toisinaan liikunnallisen elämän tavan alle piiloutui jätkämäinen nainen, jolle nikotiinipussit olivat arkipäivää.

Tämä "pääsen tällä tupakasta eroon" valhe jossa vuosikausia liotetaan suussa nikotiinia on emävalhe.

• Anonyymi00041

Niin, ymmärsithän, että on olemassa myös nikotiinittomia pusseja. Se on ihan hyvä siirtymätapa pussittomuuteen.

• Anonyymi00029

Myös R-Collection vaatteet aiheuttaa käytettynä riippuvuutta, joten käytetään nkotiini valmisteita.

• Anonyymi00031

Oikeutus se on tuokin. Ketä siinä lopulta huijaa?

• Anonyymi00030

Täytyykin jatkossa 🤓

• Anonyymi00032

oikeasti hyvä idea kun jos jauhaa nikotiini-purkkaa niin kokonaan johonkin toiseen purukumiin vaihtaa.

• Anonyymi00033

Ei sentään tarvii olla alaston. Kyllä ne pysyy päällä pitämättäkin 🙈

• Anonyymi00034

Aha empä tie en koskaan ole edes kokeillu

• Anonyymi00035

Lisäksi ne on typerän näköiset. Ylähuuli pullistelee ja näyttää siltä ku tyyppi yrittäisi kokoajan nipistää ylähuulta kiinnemmäs😐

• Anonyymi00039

En ole enää käyttänyt.

• Anonyymi00040

😋 ▫️ 🤏

• Anonyymi00043

🤮🤢

• Anonyymi00044

Addiktiot on ikäviä, ja nuuska on vielä inhottavampaa kuin tupakointi. 😣

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      29
      11171
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      52
      8795
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5425
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3724
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3618
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3584
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3308
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      57
      2628
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      63
      2294
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      30
      1867
    Aihe