Niin ne perustuvat arvattavuuteen ja ennustettavuuteen.
Siksi toiminta ilman plania tilanteen mukaan on kaikkein tehokkainta.
:/
Nainen, jos on plan A ja vielä B
39
451
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuka sä olet kun ei tota mieltä ainakaan ennen ollut se hymiö tyyppi.
Tosin jos olis noin sanoisin tai ehdottaisin jotain.- Anonyymi00003
Ehkä oli, mutta ei sanonut sitä.
Joskus voi puhua planeista ja samaan aikaan vain kävelee sinne päämääräänsä.
:/ - Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ehkä oli, mutta ei sanonut sitä.
Joskus voi puhua planeista ja samaan aikaan vain kävelee sinne päämääräänsä.
:/Ehkäpä sanoi just ihan muuta.
Harmi että muistan asioita vielä.... - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ehkäpä sanoi just ihan muuta.
Harmi että muistan asioita vielä....Entä sitten?
Vain toisella on kokonaiskuva ja se on ainoastaan asianomaisella itsellään.
:/ - Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Entä sitten?
:/Kyllähän molemmilla on oma kokonaiskuvansa.
Tai suunnitelma siitä valmiista kuvasta.
Jotenkin ne pitäis sovitella toisiinsa.
Olispa mahollista jutella.
Aika tärkeistäkin jutuista.
Ei taida olla enää huomenna numero voimassa.
Eikä mikään säpo minkä tiiät.
Toivon että uskoisit muhun ja että voit luottaa muhun oikeesti.
100% voit!
Pääsisitpä tänne käymään, viel kun on minne vois tulla.
Ai niin jotain eilen sanottiin sun kirjoitukseks jossain.
Aika tärkeessä/vakavassa aiheessa. - Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kyllähän molemmilla on oma kokonaiskuvansa.
Tai suunnitelma siitä valmiista kuvasta.
Jotenkin ne pitäis sovitella toisiinsa.
Olispa mahollista jutella.
Aika tärkeistäkin jutuista.
Ei taida olla enää huomenna numero voimassa.
Eikä mikään säpo minkä tiiät.
Toivon että uskoisit muhun ja että voit luottaa muhun oikeesti.
100% voit!
Pääsisitpä tänne käymään, viel kun on minne vois tulla.
Ai niin jotain eilen sanottiin sun kirjoitukseks jossain.
Aika tärkeessä/vakavassa aiheessa.Okei, no hyvä tietää, että haluat kuitenkin jonkun kanssa jutella... Ei taida sitten pitää paikkaansa ne sun jutut siitä, että et halua olla kehenkään yhtedessä... Sun haluttomuus kommunikoida kohdistuu nimenomaan muhun... Ja juu, oon epäillyt sitä, että sä haluat olla mua kohtaan yhtä hiljainen, tai hylkäävä, kuin aloittaja on sua kohtaan... Toivottavasti se helpottaa sun oloa... Paska laskee alaspäin...
Olen sitä puhunut sullekin, että toivon, että voisit luottaa...
dzu - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Okei, no hyvä tietää, että haluat kuitenkin jonkun kanssa jutella... Ei taida sitten pitää paikkaansa ne sun jutut siitä, että et halua olla kehenkään yhtedessä... Sun haluttomuus kommunikoida kohdistuu nimenomaan muhun... Ja juu, oon epäillyt sitä, että sä haluat olla mua kohtaan yhtä hiljainen, tai hylkäävä, kuin aloittaja on sua kohtaan... Toivottavasti se helpottaa sun oloa... Paska laskee alaspäin...
Olen sitä puhunut sullekin, että toivon, että voisit luottaa...
dzuSä se kyllä osaat.
Mä en kertaakaan sanonut että en halua olla tekemissä kenenkään kanssa,
vaan et mulla ei oo kohta mitään millä oisin tekemisissä.
Ja kyllä mulla olis tärkeetä asiaa ollut aloittajalle.
Sanon nyt ton verran vaikka sulle ei asia kuulukaan mitä teen.
Ja mieti miks en oo sun kans tekemisissä enää!
Se on ihan sun omien tekojesi syytä.
Ei tosiaan liity aloittajaan mitenkään tai mihinkään muuhunkaan.
Vaan ja ainoastaan siihen mitä teit. - Anonyymi00027
Anonyymi00007 kirjoitti:
Entä sitten?
:/Tiiäkkö palstaäijä eli kenohymiö- mies keistä kummallakaan ei ole kokonaiskuvaa- beavisilla tai buttheadilla, ne vaan säestää täällä toisiaan että öhö hö höhö
- Anonyymi00031
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sä se kyllä osaat.
Mä en kertaakaan sanonut että en halua olla tekemissä kenenkään kanssa,
vaan et mulla ei oo kohta mitään millä oisin tekemisissä.
Ja kyllä mulla olis tärkeetä asiaa ollut aloittajalle.
Sanon nyt ton verran vaikka sulle ei asia kuulukaan mitä teen.
Ja mieti miks en oo sun kans tekemisissä enää!
Se on ihan sun omien tekojesi syytä.
Ei tosiaan liity aloittajaan mitenkään tai mihinkään muuhunkaan.
Vaan ja ainoastaan siihen mitä teit.Jos sun yhteydet katkee kohta, niin sun olis just itsesi kannalta järkevää jutella mun kanssa, koska oon sun tukiverkkoa ja mä oikeasti välitän susta ja pidän huolta, jos sen tarve on...
Ja sä olit mulle kyl pitkään hiljaa jo ennen, kun suutuin sun sossulle... Niihin ekoihin hiljenemisiin en keksi mitään syytä omassa toiminnassa... Muutenkin se, että suutuin sun sossuille on mielestäni vedenpitävä todiste siitä, että olet mulle hyvin tärkeä.
dzu
- Anonyymi00002
Päämäärä mielessä vaan ja askel askeleelta sitä kohti.
:/ - Anonyymi00004
Vaistonvaraisuus ja jonkinlaiseen kohtaloon uskominen toimii tietyissä asioissa... Se toimii esim. nettiin kirjoittelussa. Urheilussa taas täytyy kuunnella kroppaa ja mennä sen mukaan ja rikkoa suunnitelmat, jos fiilikset ei sovi yhteen niiden kanssa...
Mutta miten sitten toimia, kun pitäisi hoitaa omia oikeuksia, kun vastassa on yhteiskunta, joka yrittää tuhota sut? Nyt olen tullut siihen tulokseen, että mun pitäis käydä varmaankin hakemassa ulkomailta lääkärinlausunto sairauksistani... Tämä on nyt se plani. Tajusin, että jos teen vain kirjalliset valitukset, niin saan todennäköisesti vastaani armeijan asianajajia. Ja, jos teen rikosilmoituksen, se unohtuu todennäköisesti poliisin pöytälaatikkoon...
Ja, jos haen eläkettä, minua kiristetään psykiatriseen hoitoon keksityillä syillä ja sairasteluhistoriani mitätöidään...
Ainoa keino on siis hakea ulkomailta lääkärintodistukset... Lisäksi tulisi ottaa yhteyttä mediaan ja ehkä EUn ihmisoikeuselimeen...
dzu- Anonyymi00006
Miten toi nyt sitten kuului tähän aloitukseen?
Tee omat aloitukses. - Anonyymi00008
Ehdottomasti kannattaa kysellä ja tiedustella osaavaa ja vastuullista lääkäriä, vaikka ovatkin todella harvassa.
Ellei onnaa, niin ulkomaille.
Eurooppalainen sairausvakuutuskortti kannattaa hakea.
Sieltä sitten saa oikean diagnoosin ja todisteen arvauskeskustohtoreiden osaamattomuutta vastaan.
Dokumenttien kanssa sitten tuomioistuimeen mieluiten vielä useamman kohtalotoverin kanssa.
Joukkokanne on tehokas ja todisteita on enemmän.
:/ - Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ehdottomasti kannattaa kysellä ja tiedustella osaavaa ja vastuullista lääkäriä, vaikka ovatkin todella harvassa.
Sieltä sitten saa oikean diagnoosin ja todisteen arvauskeskustohtoreiden osaamattomuutta vastaan.
Dokumenttien kanssa sitten tuomioistuimeen mieluiten vielä useamman kohtalotoverin kanssa.
:/Hienoa jos te ootte löytäneet toisenne ja yhteisymmärryksen.
Ehkä teiän kannattaakin yhistää ittenne toisiinne, ja mä jään ulos.
Saat enemmän apua ja asioille muutoksia dazun kanssa yhteistyössä.
Enemmän teil on yhteistä kun mulla kummankaan kanssa. - Anonyymi00018
Anonyymi00008 kirjoitti:
:/Minulla on taustalla krooninen tulehdus sydämessä... Jo alkuun siitä oli epäily, mutta ei katsottu kannattavaksi vahvistaa sitä ultralla... Kun oireet pahenivat kuukausien mittaan ja jatkoin avun hakemista, alettiin väittämään, että kyse on mielenterveysongelmista(kuume, rytmihäiriöt, voimakas väsymys, fyysisen suorituskyvyn voimakas lasku testeissä). Alettiin vaatimaan, että alkaisin syömään masennuslääkkeitä... Olin siis kestävyysjuoksija ja kuntoni oli laskenut 80-vuotiaan tasolle.
Myöhemmin sairaus saatiin tunnistettua, mutta en saanut siihen mitään apua ja yhteiskunta ja sukulaiset yrittivät kiristää minua menemään raksalle töihin, vaikka tuolloin olisi pitänyt välttää kaikkea fyysistä...
Minulla on ollut koko ajan ongelmia terveydenhoidon kanssa... Lopulta selvisi, että ongelmien alkusyy oli omalääkärini ja lisäksi selvisi, että hän oli jo 90-luvulla tiennyt minut ja pitänyt minua jonkinlaisena kauhukakarana. Olin tuolloin koulukiusattu ja kiusaajilla oli tapana levittää minusta huhuja, että kaikki alueella tapahtuvat tihutyöt olisivat minun tekemiä. Joskus jouduin tuntemattomien aikuisten raivon kohteeksi, kun minua pidettiin syyllisenä kiusaajien tekemiin tihutöihin... Omalääkärilläni oli minua kaksi vuotta vanhempi poika ja vuoden nuorempi poika ja he asuivat ehkä vajaan kilometrin päässä minun kodistani... Heidän kotinsa oli joskus sotkettu pahasti sisältä ja lääkärin pojat olivat väittäneet syylliseksi minua, vaikka en ole koskaan käynyt siinä talossa, eivätkä ks. pojat olleet kavereitani(ei myöskään kiusaajia). Tämän jälkeen tämä lääkäri oli alkanut puhumaan minusta kylillä niitä huhuja erilaisiin tihutöihin liittyen...
Lisäksi kyseinen naislääkäri oli täysin selvä esimerkki narsistisen persoonallisuushäiriön omaavasta ihmisestä...
Hän oli sitten ilmeisesti päättänyt eliminoida minut tarkoituksellisesti lapsuudessani levitettyjen huhujen takia...
Nyt olen liittymässä järjestöön, joka ajaa virkamiesten ja yhteiskunnan uhrien asemaa...
dzu - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Minulla on taustalla krooninen tulehdus sydämessä... Jo alkuun siitä oli epäily, mutta ei katsottu kannattavaksi vahvistaa sitä ultralla... Kun oireet pahenivat kuukausien mittaan ja jatkoin avun hakemista, alettiin väittämään, että kyse on mielenterveysongelmista(kuume, rytmihäiriöt, voimakas väsymys, fyysisen suorituskyvyn voimakas lasku testeissä). Alettiin vaatimaan, että alkaisin syömään masennuslääkkeitä... Olin siis kestävyysjuoksija ja kuntoni oli laskenut 80-vuotiaan tasolle.
Myöhemmin sairaus saatiin tunnistettua, mutta en saanut siihen mitään apua ja yhteiskunta ja sukulaiset yrittivät kiristää minua menemään raksalle töihin, vaikka tuolloin olisi pitänyt välttää kaikkea fyysistä...
Minulla on ollut koko ajan ongelmia terveydenhoidon kanssa... Lopulta selvisi, että ongelmien alkusyy oli omalääkärini ja lisäksi selvisi, että hän oli jo 90-luvulla tiennyt minut ja pitänyt minua jonkinlaisena kauhukakarana. Olin tuolloin koulukiusattu ja kiusaajilla oli tapana levittää minusta huhuja, että kaikki alueella tapahtuvat tihutyöt olisivat minun tekemiä. Joskus jouduin tuntemattomien aikuisten raivon kohteeksi, kun minua pidettiin syyllisenä kiusaajien tekemiin tihutöihin... Omalääkärilläni oli minua kaksi vuotta vanhempi poika ja vuoden nuorempi poika ja he asuivat ehkä vajaan kilometrin päässä minun kodistani... Heidän kotinsa oli joskus sotkettu pahasti sisältä ja lääkärin pojat olivat väittäneet syylliseksi minua, vaikka en ole koskaan käynyt siinä talossa, eivätkä ks. pojat olleet kavereitani(ei myöskään kiusaajia). Tämän jälkeen tämä lääkäri oli alkanut puhumaan minusta kylillä niitä huhuja erilaisiin tihutöihin liittyen...
Lisäksi kyseinen naislääkäri oli täysin selvä esimerkki narsistisen persoonallisuushäiriön omaavasta ihmisestä...
Hän oli sitten ilmeisesti päättänyt eliminoida minut tarkoituksellisesti lapsuudessani levitettyjen huhujen takia...
Nyt olen liittymässä järjestöön, joka ajaa virkamiesten ja yhteiskunnan uhrien asemaa...
dzuvttu sä kyllä jaksat ärsyttää tahallas.
sääliikö kaipaat vai? - Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Minulla on taustalla krooninen tulehdus sydämessä... Jo alkuun siitä oli epäily, mutta ei katsottu kannattavaksi vahvistaa sitä ultralla... Kun oireet pahenivat kuukausien mittaan ja jatkoin avun hakemista, alettiin väittämään, että kyse on mielenterveysongelmista(kuume, rytmihäiriöt, voimakas väsymys, fyysisen suorituskyvyn voimakas lasku testeissä). Alettiin vaatimaan, että alkaisin syömään masennuslääkkeitä... Olin siis kestävyysjuoksija ja kuntoni oli laskenut 80-vuotiaan tasolle.
dzuEiks toi aloittaja olekkaan enää sun mielestä mt potilas?
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
dzuTeitkö asiasta rikosilmoituksen poliisille?
:/ - Anonyymi00028
Anonyymi00019 kirjoitti:
vttu sä kyllä jaksat ärsyttää tahallas.
sääliikö kaipaat vai?Keneltä katsot mistä tahansa hyömiöstä kateellinen sarviska tämän palstaäijän (tai tämän fiksaatios kohteen) saavan huomiota- koko netiltäkö? Älähän huoli sulla on sentään sata seuraajaa somessa vai mitä kirjoittelitkaan? T
- Anonyymi00029
Anonyymi00020 kirjoitti:
Eiks toi aloittaja olekkaan enää sun mielestä mt potilas?
Tämä aloittajaäijä ja tämä jonka kanssa aloittajaäijä keskustelee on aloittajaäijä, että se siitä viisastelusta wannabeseuth. T naiselta voimii jaksamisii
- Anonyymi00030
Anonyymi00022 kirjoitti:
Teitkö asiasta rikosilmoituksen poliisille?
:/Tein sydämmessäni jo kymmenen esim eilen illalla, palstaäijä. Vähän tuntuu jo kammuovärinää
- Anonyymi00032
Anonyymi00019 kirjoitti:
vttu sä kyllä jaksat ärsyttää tahallas.
sääliikö kaipaat vai?En kaipaa aloittajalta sääliä, vaan halusin vähän kertoa hänelle kokemuksistani vertaistukimielessä... Sulta taas en edes yritä kalastella sääliä, koska tiedän, että sääliä, tai empatiaa sinulta on turha kaipailla...
Mielestäni yhteiskunnan päähänpotkimien pitäisi yhdistää voimansa ja virkahenkilöiden teot tuoda julkisuuteen... Ei niistä kannata hiljentyä, sillä hiljentyminen on itsensä uhraamista stanalle.
Aion ajaa myös sitä lakialoitetta eteenpäin... Liittyy rikoslainsäädäntöön, mutta se avaa uuden oven salattuun maailmaan.
dzu - Anonyymi00033
Anonyymi00020 kirjoitti:
Eiks toi aloittaja olekkaan enää sun mielestä mt potilas?
Ei ne asiat ole mustavalkoisia... Mt-ongelmat voi olla tosia osittain, mutta myös virkahenkilöiden virheet on todellisia. Siinä vain virkahenkilöt oikeuttavat ja peittelevät omat virheensä(tai tahalliset rikoksensa) uhrinsa mielenterveysasioiden varjolla.
Samaahan minullekin on vähän tehty, paitsi, että minun väitetyt mielenterveysjutut eivät ole edes todellisia...
Olen tässä taas miettinyt asioita ja musta tuntuu, että kaikki muu on lopulta merkityksetöntä, kuin heikossa asemassa olevien auttaminen...
dzu - Anonyymi00034
Anonyymi00022 kirjoitti:
Teitkö asiasta rikosilmoituksen poliisille?
:/Mulla on kokemuksia poliisin kanssa asioinnista ja kokemus on se, että mitään siellä ei tehdä muuta, kuin syytellään uhreja, vaikka tekijä ei edes olisi mikään virkamies, vaan "pohjasakkaa" oleva päihderikollinen... Suomen poliisi, kuten terveydenhoitokin, pyrkii aina ensisijaisesti säästämään kuluissa näiden oikeistohallitusten hengen mukaisesti ja rikosten uhrit ja sairaat on heille ongelma, mikä pitää peitellä maton alle... Virkamies on viruksen, bakteerin ja rikollisen paras ystävä.
dzu - Anonyymi00035
Anonyymi00032 kirjoitti:
En kaipaa aloittajalta sääliä, vaan halusin vähän kertoa hänelle kokemuksistani vertaistukimielessä... Sulta taas en edes yritä kalastella sääliä, koska tiedän, että sääliä, tai empatiaa sinulta on turha kaipailla...
Mielestäni yhteiskunnan päähänpotkimien pitäisi yhdistää voimansa ja virkahenkilöiden teot tuoda julkisuuteen... Ei niistä kannata hiljentyä, sillä hiljentyminen on itsensä uhraamista stanalle.
Aion ajaa myös sitä lakialoitetta eteenpäin... Liittyy rikoslainsäädäntöön, mutta se avaa uuden oven salattuun maailmaan.
dzuNo sääliä multa on turha odottaa, kenenkään.
Toi on kiva kuulla ettei empatiaakaan.
Ei kannata odotella että juteltais enää ikinä .
Huomasitko muuten että toit tänne mun yksityis asioita.
TAAS KERRAN.
Tän enempää en sano sulle toisen aloituksessa. - Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
No sääliä multa on turha odottaa, kenenkään.
Toi on kiva kuulla ettei empatiaakaan.
Ei kannata odotella että juteltais enää ikinä .
Huomasitko muuten että toit tänne mun yksityis asioita.
TAAS KERRAN.
Tän enempää en sano sulle toisen aloituksessa.No, onko se sun mielestä empaattista, että kieltäydyt olemasta mun kans yhteydessä, kun oon susta huolissani ja kaipaan? Ymmärtäisin sen, että et halua minun kans suhdetta(vaan ilmeisesti aloittajan kans), mutta kun satutat olemalla hiljaa...
Mä kerroin, että mitä tein, koska muuten jäis täysin ilmaan se, että mitä tein... Aloittajalle ja sille vihamiehelleni vois muodostua joku muu käsitys, esim. että olisin hakannut sut.
Täällähän aikoinaan tämä vihamieheni ja exäni antoivat tuollain samaan tyyliin minusta "tietoja"... Sitten täällä väitettiin, että mulla olis ollut pakkomielle exääni ja, että olisin tehnyt hänelle vaikka ja mitä pahaa.... Ja nythän niitä juttuja huutaa mulle lääkärit...
dzu - Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
No, onko se sun mielestä empaattista, että kieltäydyt olemasta mun kans yhteydessä, kun oon susta huolissani ja kaipaan? Ymmärtäisin sen, että et halua minun kans suhdetta(vaan ilmeisesti aloittajan kans), mutta kun satutat olemalla hiljaa...
Mä kerroin, että mitä tein, koska muuten jäis täysin ilmaan se, että mitä tein... Aloittajalle ja sille vihamiehelleni vois muodostua joku muu käsitys, esim. että olisin hakannut sut.
Täällähän aikoinaan tämä vihamieheni ja exäni antoivat tuollain samaan tyyliin minusta "tietoja"... Sitten täällä väitettiin, että mulla olis ollut pakkomielle exääni ja, että olisin tehnyt hänelle vaikka ja mitä pahaa.... Ja nythän niitä juttuja huutaa mulle lääkärit...
dzuLisään tohon senkin, että mulla on todellisiakin mielenterveysongelmia ja ne on pakkoneuroosi ja ptsd. Toi ptsd on tullut juurikin ensisijaisesti terveydenhoidon toiminnasta, mutta myös kahden täysin erillisen, toisiinsa liittymättömän vihamieheni toiminnasta.
Ja juurikin ptsd:n takia mulla palaa hermot normaalia herkemmin, jos sossujen, tai lääkäreiden kanssa tulee ongelmaa... varsinkin, jos se, jolla ongelmaa tulee, on mulle tärkeä ja kovin söpö...
dzu - Anonyymi00039
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ei ne asiat ole mustavalkoisia... Mt-ongelmat voi olla tosia osittain, mutta myös virkahenkilöiden virheet on todellisia. Siinä vain virkahenkilöt oikeuttavat ja peittelevät omat virheensä(tai tahalliset rikoksensa) uhrinsa mielenterveysasioiden varjolla.
Samaahan minullekin on vähän tehty, paitsi, että minun väitetyt mielenterveysjutut eivät ole edes todellisia...
Olen tässä taas miettinyt asioita ja musta tuntuu, että kaikki muu on lopulta merkityksetöntä, kuin heikossa asemassa olevien auttaminen...
dzuVttu mikä kiertely pois siitä mitä kysyttiin.
Virkahenkilöiden sun muiden virheisiin, kun oli kyse mitä sä oot mieltä. - Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Vttu mikä kiertely pois siitä mitä kysyttiin.
Virkahenkilöiden sun muiden virheisiin, kun oli kyse mitä sä oot mieltä.Kyllähän mä sanoin tuossa mielipiteeni. Siis olen sulle kyl jo puhunut samasta aiheesta yksityisestikin, että henkilö, jolla on mielenterveysongelmia, voi joutua helpommin ja joutuukin virkamiesten kaltoinkohtelun uhriksi. Mielenterveysongelmat ei ole mikään syy lakaista virkamiesaseman väärinkäyttöä ja heitteillepanoa maton alle, vaan itseassa rikos on silloin törkeämpi.
Asia koskee sekä sua, että aloittajaa... Osin koskee myös mua, koska fyysistä sairasteluani on yritetty jättää hoitamatta, keksimällä mulle mielenterveysjuttuja...
Sulle voisin kyl sanoa myös edelleen siitä, että syy sun hiljenemiseen mua kohtaan, liittyy siihen, että olet samaistunut hyökkääjään... Olet samaistunut aloittajaan siltä osin, että hän ei vastaa sulle... Ja esiinnyt sitten tavallaan tänä aloittajana mua kohtaan, etkä vastaa mulle... Nuo syyt, millä selität hiljenemisesi, on pelkkää selittelyä ja mun aiheetonta syyttelyä...
dzu
- Anonyymi00009
Reagoiminen on aina huonompi ja hitaampi vaihtoehto.
- Anonyymi00010
Ei ole.
Plan A ja B voi vuotaa ja siksi kannattaa toimia odottamattomalla ja ennustamattomalla tavalla.
:/ - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei ole.
Plan A ja B voi vuotaa ja siksi kannattaa toimia odottamattomalla ja ennustamattomalla tavalla.
:/Kyllä. Reagoiminen on aina huonoin vaihtoehto. Ennakoiminen tuo parhaan tuloksen.
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kyllä. Reagoiminen on aina huonoin vaihtoehto. Ennakoiminen tuo parhaan tuloksen.
Suunnitelma voi vuotaa.
Reagoiminen tuottaa paremman tuloksen kuin suunnitelmassa pysyminen.
Tärkein on päämärä ja valita sen hetken avoin polku ja reitti.
Matkallekin jos lähtee, niin tietyöt tai onnettomuus voi sulkea reitin ja siellä on sitten jumissa.
Kiertoreitti tai vaikka lautalla toista kautta vie päämäärään.
:/ - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Suunnitelma voi vuotaa.
Reagoiminen tuottaa paremman tuloksen kuin suunnitelmassa pysyminen.
Tärkein on päämärä ja valita sen hetken avoin polku ja reitti.
Matkallekin jos lähtee, niin tietyöt tai onnettomuus voi sulkea reitin ja siellä on sitten jumissa.
Kiertoreitti tai vaikka lautalla toista kautta vie päämäärään.
:/On kyllä kryptistä.... kertoo aina ihmisestä paljon kun ei voi puhua suoraan, sopis kieltämättä häneen
- Anonyymi00021
Toiminta ilman mitään plania johtaa pelkkään kaaokseen aina lopulta. Järkevintä onkin olla plan a, b ja c aka kaaosmode jota juoksutetaan siihen asti että tarjoutuu mahdollisuus palata alkuperäiselle reitille. Huom. a ja b eivät aina vie samaan lopputulokseen, joskus toki.
- Anonyymi00024
Mutta jos onkin jo siellä perillä ja kaikki on tehty, oottelee vain? Sivu
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
mitä sitten oottelee jos on jo valmis
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ihan hyvä huomio.
:/
- Anonyymi00023
on hyvä olla monta varasuunnitelmaa, niin monta abcdefg... niin monta suunnitelmaa mihin aakkoset riittävät
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m644041Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163845Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3993649Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o863471Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363209Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582698- 502685
- 1212562
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142219Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182219