Miksi kävelette aina minun seuraan kaupassa,kadulla kävelette päälle ja myös väärällä puolella? Annoinko luvan kävellä seuraani? en ja minulla on oikeus valita seurani.
Suomessa personal space on 1m vähintään ellei 1.5m.J9s ette usko katsokaa kuva "finnish buss stop" ennen koronaaikaa.Jos vielä kerrankin kävelette päälleni saatte kuulla kunnianne kastilaitoksen pitäjänä. Kerron teille miten maassanne jengiraiskataan naisia.
Maamme intialaiset
25
199
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi puhut tästä hindupalstasta? Hindupalstalla ei ole intialaisia mukana keskustelussa, vaan ihan suomalaisia, kantasuomalaisia, entisiä kristittyjä, joiden elämä on lapsesta asti kuulunut kristinuskoon ja jotka ovat nykyisin hinduja.
- Anonyymi00003
Monet meistä eivät ole edes koskaan vierailleet Intiassa. Enkä minä ole, Vedoidsta kirjoittaja (yksi heistä), en ole koskaan edes matkustanut Intiaan.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Monet meistä eivät ole edes koskaan vierailleet Intiassa. Enkä minä ole, Vedoidsta kirjoittaja (yksi heistä), en ole koskaan edes matkustanut Intiaan.
Miksi puhut tästä hindupalstasta? Hindupalstalla ei ole intialaisia mukana keskustelussa, vaan ihan suomalaisia, kantasuomalaisia, entisiä kristittyjä, joiden elämä on lapsesta asti kuulunut kristinuskoon ja jotka ovat nykyisin hinduja.
Monet meistä eivät ole edes koskaan vierailleet Intiassa. Enkä minä ole, Vedoidsta kirjoittaja (yksi heistä), en ole koskaan edes matkustanut Intiaan. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Monet meistä eivät ole edes koskaan vierailleet Intiassa. Enkä minä ole, Vedoidsta kirjoittaja (yksi heistä), en ole koskaan edes matkustanut Intiaan."Miksi kävelette aina minun seuraan kaupassa,kadulla kävelette päälle ja myös väärällä puolella? Annoinko luvan kävellä seuraani? en ja minulla on oikeus valita seurani."
Mene ja kysy heiltä itse. Itse asiassa mielestäni kuvittelet kaiken. En usko, että kukaan sinua seuraa – se on harhaluulo. - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
"Miksi kävelette aina minun seuraan kaupassa,kadulla kävelette päälle ja myös väärällä puolella? Annoinko luvan kävellä seuraani? en ja minulla on oikeus valita seurani."
Mene ja kysy heiltä itse. Itse asiassa mielestäni kuvittelet kaiken. En usko, että kukaan sinua seuraa – se on harhaluulo."Miksi kävelette aina minun seuraan kaupassa,kadulla kävelette päälle ja myös väärällä puolella? Annoinko luvan kävellä seuraani? en ja minulla on oikeus valita seurani."
Mene ja kysy heiltä itse. Itse asiassa mielestäni kuvittelet kaiken. En usko, että kukaan sinua seuraa – se on harhaluulo.
Miksi luulet heidän olevan kotoisin Intiasta? Erotatko aasialaiset ihmiset ulkonäön perusteella? Ehkä he ovat kotoisin vaikkapa Iranista? - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
"Miksi kävelette aina minun seuraan kaupassa,kadulla kävelette päälle ja myös väärällä puolella? Annoinko luvan kävellä seuraani? en ja minulla on oikeus valita seurani."
Mene ja kysy heiltä itse. Itse asiassa mielestäni kuvittelet kaiken. En usko, että kukaan sinua seuraa – se on harhaluulo.
Miksi luulet heidän olevan kotoisin Intiasta? Erotatko aasialaiset ihmiset ulkonäön perusteella? Ehkä he ovat kotoisin vaikkapa Iranista?Miksi luulet heidän olevan kotoisin Intiasta? Erotatko aasialaiset ihmiset ulkonäön perusteella? Ehkä he ovat kotoisin vaikkapa Iranista?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Miksi luulet heidän olevan kotoisin Intiasta? Erotatko aasialaiset ihmiset ulkonäön perusteella? Ehkä he ovat kotoisin vaikkapa Iranista?
Ehkä olet juuri nyt vierailulla Intiassa ja kuvittelet, että olet kiinnostava ihmisille.
- Anonyymi00002
Kyllä ne kommentoi hindulaisuutta
- Anonyymi00006
Kyllä ne kävelee aina minun seuraani eli tuntemattolat ihmiset tulee aivan iholle kiinni.Minulla on itsemääräamisoikeus ja valitsen itse seurani.En edes välitä kaqtilaitosihmisistä, jiten he ovat kyllä viimeisiä ihlisiä joiden kanssa haluan keskustella.Tämä ei ole Intia.Suomessa etäiqyys tuntemattomiin on 1,5m
- Anonyymi00010
"Kyllä ne kommentoi hindulaisuutta"
Minäkin kommentoin, vaikka olen entinen kristitty. - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Minäkin kommentoin, vaikka olen entinen kristitty."Kyllä ne kommentoi hindulaisuutta"
Jos kristitty kommentoi Raamattua, tarkoittaako se, että kyseinen kristitty on Jeesus? - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jos kristitty kommentoi Raamattua, tarkoittaako se, että kyseinen kristitty on Jeesus?Olen sataprosenttisen varma, että hindujen foorumeilla ei ole koskaan ollut yhtään intialaista.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Olen sataprosenttisen varma, että hindujen foorumeilla ei ole koskaan ollut yhtään intialaista.
Olen sataprosenttisen varma, että hindujen foorumeilla ei ole koskaan ollut yhtään intialaista.
Ja mitä he täällä tekisivät? - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ja mitä he täällä tekisivät?"Kyllä ne kävelee aina minun seuraani eli tuntemattolat ihmiset tulee aivan iholle kiinni.Minulla on itsemääräamisoikeus ja valitsen itse seurani"
Olet vainoharhainen. En usko, että yksikään Suomessa asuva intialainen tai muu aasialainen kansalainen olisi kiinnostunut tällaisista ihmisistäm, kuin sinä?
Oletko kaunis? En usko. Oletko karismaattinen? Viesteistäsi päätellen et, mutta uskon, että olet luulosairas. - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
"Kyllä ne kävelee aina minun seuraani eli tuntemattolat ihmiset tulee aivan iholle kiinni.Minulla on itsemääräamisoikeus ja valitsen itse seurani"
Olet vainoharhainen. En usko, että yksikään Suomessa asuva intialainen tai muu aasialainen kansalainen olisi kiinnostunut tällaisista ihmisistäm, kuin sinä?
Oletko kaunis? En usko. Oletko karismaattinen? Viesteistäsi päätellen et, mutta uskon, että olet luulosairas."Kyllä ne kävelee aina minun seuraani eli tuntemattolat ihmiset tulee aivan iholle kiinni.Minulla on itsemääräamisoikeus ja valitsen itse seurani"
Ehkä sinua seuraavat ihmiset, jotka ovat kääntyneet kristinuskoon Aasiassa.
He pitävät sinua harhaoppisena ja haluavat käännyttää sinut kristinuskoon. - Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
"Kyllä ne kävelee aina minun seuraani eli tuntemattolat ihmiset tulee aivan iholle kiinni.Minulla on itsemääräamisoikeus ja valitsen itse seurani"
Ehkä sinua seuraavat ihmiset, jotka ovat kääntyneet kristinuskoon Aasiassa.
He pitävät sinua harhaoppisena ja haluavat käännyttää sinut kristinuskoon."Miksi kävelette aina minun seuraan kaupassa,kadulla kävelette päälle ja myös väärällä puolella? Annoinko luvan kävellä seuraani? en ja minulla on oikeus valita seurani.
Suomessa personal space on 1m vähintään ellei 1.5m.J9s ette usko katsokaa kuva "finnish buss stop" ennen koronaaikaa.Jos vielä kerrankin kävelette päälleni saatte kuulla kunnianne kastilaitoksen pitäjänä. Kerron teille miten maassanne jengiraiskataan naisia."
ILMOITA POLIISILLE, JOS TUNNET OLEVASI VAARASSA. JOS OLET TAAS LUULOSAIRAS, POLIISI VIE SINUT HOITOON. - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
"Miksi kävelette aina minun seuraan kaupassa,kadulla kävelette päälle ja myös väärällä puolella? Annoinko luvan kävellä seuraani? en ja minulla on oikeus valita seurani.
Suomessa personal space on 1m vähintään ellei 1.5m.J9s ette usko katsokaa kuva "finnish buss stop" ennen koronaaikaa.Jos vielä kerrankin kävelette päälleni saatte kuulla kunnianne kastilaitoksen pitäjänä. Kerron teille miten maassanne jengiraiskataan naisia."
ILMOITA POLIISILLE, JOS TUNNET OLEVASI VAARASSA. JOS OLET TAAS LUULOSAIRAS, POLIISI VIE SINUT HOITOON.On tärkeää erottaa henkilökohtainen kokemus ja kokonaisen ihmisryhmän leimaaminen. Rikokset ovat yksilöiden tekoja, eivät minkään kansan tai uskonnon ominaisuuksia.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
On tärkeää erottaa henkilökohtainen kokemus ja kokonaisen ihmisryhmän leimaaminen. Rikokset ovat yksilöiden tekoja, eivät minkään kansan tai uskonnon ominaisuuksia.
Henkilökohtainen tila on tärkeä asia, mutta rasistiset yleistykset eivät ole hyväksyttäviä.
Rikokset ovat yksilöiden tekoja – niitä ei voi liittää kokonaisiin kansoihin tai uskontoihin. Jos haluat keskustella tilankäytöstä, tehdään se ilman loukkauksia.
ILMOITA POLIISILLE, JOS TUNNET OLEVASI VAARASSA. JOS OLET TAAS LUULOSAIRAS, POLIISI VIE SINUT HOITOON. - Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
"Miksi kävelette aina minun seuraan kaupassa,kadulla kävelette päälle ja myös väärällä puolella? Annoinko luvan kävellä seuraani? en ja minulla on oikeus valita seurani.
ILMOITA POLIISILLE, JOS TUNNET OLEVASI VAARASSA. JOS OLET TAAS LUULOSAIRAS, POLIISI VIE SINUT HOITOON.Poliisi vie tasan hoitoon itselleen tai toisille vahingolliset ihliset.Hoitopaikat ovat täynnä, eikä sinne pääse monesti edes itsemurhasta hokevat, vaikka kuinka soittaa poliisia perään, että tarttee naapurin puhemieheksi ennen kun vievät hoitoon. Yhteiskuntamme ei toimi siten kuin luulet sen toimivan. Ensinnäkin on sellainen rikos kuin vapaudenriisto
- Anonyymi00016
Toisen ihmisen iholle käveléminen on ahdistelua ja seksuaalusta häirintäa.Intiassa leffateattereissa häiriköivat paljon naisia ja intiassa raiskataan naisia todella paljon.
Nollatoleranssi ahdistelulle- Anonyymi00023
Mikäli yksilö kokee olevansa konkreettisessa vaarassa tai joutuneensa uhkaavan käyttäytymisen kohteeksi, asianmukainen ja oikeusvaltioperiaatteen mukainen toimintatapa on olla yhteydessä poliisiviranomaisiin tilanteen arvioimiseksi.
Viranomaisilla on toimivalta selvittää, täyttyvätkö rikosoikeudelliset tai järjestyshäiriöön liittyvät tunnusmerkit.
Mikäli kyse on toistuvasta, mutta objektiivisesti todennettavissa olevasta uhasta irrallisesta kokemuksesta, voidaan tilannetta tarkastella myös psykologisesta tai terveydellisestä näkökulmasta. Tällöin ammatillinen arvio terveydenhuollossa voi olla tarkoituksenmukainen, jotta kokemuksen taustatekijät voidaan selvittää asianmukaisesti.
ELI JOS OLET TAAS LUULOSAIRAS, POLIISI VIE SINUT HOITOON. - Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mikäli yksilö kokee olevansa konkreettisessa vaarassa tai joutuneensa uhkaavan käyttäytymisen kohteeksi, asianmukainen ja oikeusvaltioperiaatteen mukainen toimintatapa on olla yhteydessä poliisiviranomaisiin tilanteen arvioimiseksi.
Viranomaisilla on toimivalta selvittää, täyttyvätkö rikosoikeudelliset tai järjestyshäiriöön liittyvät tunnusmerkit.
Mikäli kyse on toistuvasta, mutta objektiivisesti todennettavissa olevasta uhasta irrallisesta kokemuksesta, voidaan tilannetta tarkastella myös psykologisesta tai terveydellisestä näkökulmasta. Tällöin ammatillinen arvio terveydenhuollossa voi olla tarkoituksenmukainen, jotta kokemuksen taustatekijät voidaan selvittää asianmukaisesti.
ELI JOS OLET TAAS LUULOSAIRAS, POLIISI VIE SINUT HOITOON.Et tiedä miten yhteiskuntamme toimii.Hoitoon viedään tasän selllaiset, jotka ovat itselleen tai muille vaaraksi.Suomi on demokraattinen maa, eikä mikään diktatuuri.Minulla on oikeus kertoa mielipiteeni päälleni kävelevista intialaisista.He kokee olevansa tärkeampiä ihmisiä ja kävelevat seuraani, koska ovat ainoa vähemmisto Suomessa, joka ei ole huomannut, että täällä etäisyys tunyemattpmaan on todellakin se 1,5m. Ensi kerralla kun vielä kerran kävelevät seuraani, eivätkä väistä kadulla kävellessään väärällä puolella haukun pystyyn. Aivan käsittämätöntä röyhkeyttä. Ja sinut ilmoitan kunnianloukkauksesta poliisille sinut, jokä väittää minua luulosairaaksi. Kaverini on töissä Suomi24:n Persutrollitehtaalla, joten saan Ip-osoitteesi helposti käsiini.
- Anonyymi00019
Niinhän te luulette että ovat näkymättömiä ja etteivät lue uskontoonsa liittyvää keskustelua.Luulette väärin, enkä luota harkintaanne
- Anonyymi00021
Entisiä kristittyjä täällä ei kiinnosta, mitä sinä ajattelet.
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Entisiä kristittyjä täällä ei kiinnosta, mitä sinä ajattelet.
Kirjoituksen sävyn ja sisällöllisten painotusten perusteella on tulkittavissa, että palstan aloittajalla vaikuttaa olevan vahva tarve tuoda esiin omaa näkökulmaansa ja purkaa siihen liittyvää emotionaalista latausta, eli kyseessä on aito energiavampyrismi.
AP pyrkii provosoimaan vastareaktiota, sillä voimakkaat vastaukset saattavat hetkellisesti vahvistaa hänen kokemustaan merkityksellisyydestä tai kontrollista, imnee vertaa vastustajalta.
Tällainen vuorovaikutusmalli voi ylläpitää itseään: provokaatio synnyttää reaktion, joka puolestaan ruokkii uutta provokaatiota.
Tästä syystä tarkoituksenmukaisin toimintatapa ei välttämättä ole vastata lainkaan. Reagoimattomuus katkaisee vuorovaikutusketjun eikä tarjoa toivottua emotionaalista vastakaikua.
Keskustelun jatkaminen yksipuolisesti ilman dialogia ei edistä rakentavaa vuorovaikutusta.
TÄMÄ ON VIIMEINEN VIESTINI SINULLE, EN VASTAA ENERGIAN VAMPYYREILLE, NYT VOIT JATKAA TÄÄLLÄ YKSIN.
PISTE.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432140Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711903- 1161342
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96952
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73909Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44845Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931782- 54691