Róskaväkipari käynyt järkkärien ja poliisinkin kimppuun.
Onko tää pariskunta jotain neandertalinlaisia..?
Junttipari aiheutti poliisitehtävän ravintolassa Kajaanissa
28
1100
Vastaukset
- Anonyymi00001
manet pois?
- Anonyymi00003
Toivottavasti viranomaiset heittivät nämä voimalla tonttiin!
- Anonyymi00002
Mikä sukunimi?
Oliko S tai R alkava? - Anonyymi00004
Oliko ex poliiseja persuja ja oliko pistoolit völjyssä?
- Anonyymi00005
"Völjyssä"?
Mitä vihervassari horisee? Oletko päihtynyt tai unohtanut ottaa lääkkeesi? - Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
"Völjyssä"?
Mitä vihervassari horisee? Oletko päihtynyt tai unohtanut ottaa lääkkeesi?Valitettavasti te persut saatte kuulla lopunikäänne tuosta teidän edustajanne Vornasen ravintolassekoilusta 🤣 Tehän itsekin länkytätte Marinin sekoiluista mutta itse ette kestä mitään pilkkaa joka tulee ihan aiheestakin omienne sekoiluista. Ja völjy on suomenkielinen murresana joka tarkoittaa "mukaan, mukana, seuraan". Hanki sivistystä persu niin ei tarvitse öyhöttää.
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
"Völjyssä"?
Mitä vihervassari horisee? Oletko päihtynyt tai unohtanut ottaa lääkkeesi?Niin ja unohtui mainita että olen kokoomuksen kannattaja ja me halveksimme teitä persuja, oli virhe ottaa teidät hallitukseen.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Niin ja unohtui mainita että olen kokoomuksen kannattaja ja me halveksimme teitä persuja, oli virhe ottaa teidät hallitukseen.
Sinäkö "kokoomuslainen"? 😂😂
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Niin ja unohtui mainita että olen kokoomuksen kannattaja ja me halveksimme teitä persuja, oli virhe ottaa teidät hallitukseen.
"olen kokoomuksen kannattaja.."
Tämä on selkeä vasemmisto-trolli. - Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
"olen kokoomuksen kannattaja.."
Tämä on selkeä vasemmisto-trolli.Valitettavasti en ole 🤣 Kommenttisi todistaa kuinka kujalla te persut olette.
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sinäkö "kokoomuslainen"? 😂😂
Kyllä olen vain 🤣 Aina ääneni olen antanut kokoomukselle. Enkä suinkaan äänestäisi tuollaista moukkapuoluetta kuin persut joilla on moukkamaiset käytöstavat. Te näköjään ette ymmärrä, että me kokoomuksessa emme katso hyvällä tuota teidän luokatonta sekoiluanne.
- Anonyymi00021
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kyllä olen vain 🤣 Aina ääneni olen antanut kokoomukselle. Enkä suinkaan äänestäisi tuollaista moukkapuoluetta kuin persut joilla on moukkamaiset käytöstavat. Te näköjään ette ymmärrä, että me kokoomuksessa emme katso hyvällä tuota teidän luokatonta sekoiluanne.
Jännä juttu taisi vaan nyt TAAS olla rettelöitsijät kokoomuslaisia aivan kuin viimeksikin tämä hieman vanhempien kokoomuslaisten voimien koittelu siellä samaisessa baarissa.
- Anonyymi00023
Anonyymi00005 kirjoitti:
"Völjyssä"?
Mitä vihervassari horisee? Oletko päihtynyt tai unohtanut ottaa lääkkeesi?Mää sie persutunari vääntelemään silmiäs muuta kun et osaa.
- Anonyymi00029
Anonyymi00021 kirjoitti:
Jännä juttu taisi vaan nyt TAAS olla rettelöitsijät kokoomuslaisia aivan kuin viimeksikin tämä hieman vanhempien kokoomuslaisten voimien koittelu siellä samaisessa baarissa.
Jep, tämä "wanna be" (itseään) kokoomuslaiseksi väittävä vaikuttaa ölinänsä perusteella ihan Sofia Virralta (vihr.) tai Paavo Arhinmäeltä (vas.)
- Anonyymi00006
Juot kännit ni voidaan sut luokitella samanlaiseksi roskaväeksi en tunne ketään joka osaa itsensä hallita kun tälle juottaa tarpeeksi viinaa
- Anonyymi00007
Tuon perusteella sulla on kyllä pelkästään juntteja kavereita 😂
- Anonyymi00013
Känni ääliöt ja kuuntelivatko haitta vaikutusta samaan aikaan?
- Anonyymi00016
Millä perusteella roskaväeksi leimaat ihmiset ?
- Anonyymi00017
Aika paskat järkkärit jos ei roskaväkee saa tonttiin. Muihin hommiin vaikka lumia tönimään.
Vai onko siellä ollu joku muija järkkärilätkä rinnuksilla eikä oo ollu minkää tekijäksi. - Anonyymi00019
Liekkö ollu se piripää puukuski ja päätään pitempi muija paltimooresta
- Anonyymi00020
Kyllä nämä riehujat ovat kyllä olleet ihan nuorempaa kermasukupolvea, Kokoomus puolueen kannattajia.
- Anonyymi00024
Persutunareiden jälkeläisiä käytös kertoo kaiken täysiä sikoja kaikki persut.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Persutunareiden jälkeläisiä käytös kertoo kaiken täysiä sikoja kaikki persut.
F91 Käytöshäiriöt: eivät ole pelkästään yhdelle puolueelle tyypillisiä ulkoisia ilmenemismuotoja.
- Anonyymi00026
Miksi politiikka tähänkin sotketaan??
- Anonyymi00027
aina ravintoloissa ollut kähinää, en ole siksi käyny vuosikymmeniin, kyräilevät seurueet ym..
- Anonyymi00028
Kyllä kyllä köyhät saavat juhlia! Ja pitääkin. Ei tartte aamulla herätä aikaisin
Kyllä meillä on huono hallitus,,uhkailevat työllä(
Äänestäkää vasemmistoa! - Anonyymi00030
Me persut johtamme rakasta isänmaatamme.
- Anonyymi00031
Meidän kokoomuksen porukassa on ainoastaan hyvämaineisia ja suoraselkäisiä edustajia:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/krp-epailee-kokoomuksen-ex-kuntapoliitikkoa-terrorismirikoksesta/9149830
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837