Osaatko lumota käärmeen? 😉
M - N
HYVÄÄ YÖTÄ
18
239
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kyllä. Nokkahuilulla soittelen 😉
- Anonyymi00002UUSI
Hypnotisoin tiiviillä tuijotuksellani.
- Anonyymi00003UUSI
Ilmeisesti, onnistuu ihan tekemättä mitään.
- Anonyymi00004UUSI
Ei kiitos, en sun mulkeroita haluu.
- Anonyymi00005UUSI
https://youtu.be/IoP7qSqo5J4 voihan se olla 🪱
- Anonyymi00006UUSI
Osaan ainakin osoittaa ja huutaa kaikille että katsovat kuka pääsi sisälle luikertelemaan, siis osaan nolata käärmeen kyllä..
- Anonyymi00007UUSI
en minö tiedä sekin riippuu yhteisestä sävelestä
- Anonyymi00009UUSI
En mä haluu käärmeitä lumota.
- Anonyymi00010UUSI
Kaula poikki heti kun nään sellase 🧐 käärmeet ei kuulu ihmisen lähelle
- Anonyymi00013UUSI
👍
- Anonyymi00011UUSI
Pidä nakkis vaan housuissasi.
- Anonyymi00015UUSI
No sulla on sellanen haiseva v tun kanto teline kahden kepin välissä joka haisee ja lehdykät kukkii nii. ei varmaan sulle ainakaan. Mene vaan tarjoomaan sille mm sitä haisevaa tavaraas. Niillähän on kaikki mahdolliset karitsojen pers hiestä lähtien kilipukkeihin. Varmaan jotain kameliakin
Omg! - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
No sulla on sellanen haiseva v tun kanto teline kahden kepin välissä joka haisee ja lehdykät kukkii nii. ei varmaan sulle ainakaan. Mene vaan tarjoomaan sille mm sitä haisevaa tavaraas. Niillähän on kaikki mahdolliset karitsojen pers hiestä lähtien kilipukkeihin. Varmaan jotain kameliakin
Omg!Ai kenelle? Ei mun tavara haise. Sitäpaitsi olen kihloissa joten ei mulle.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ai kenelle? Ei mun tavara haise. Sitäpaitsi olen kihloissa joten ei mulle.
Niimpä niin. Metrilakun kanssa. Ilmankos haiset
- Anonyymi00017UUSI
Suu kiinni ommeltuna, ei pysty juomaan, kituu kuolemaansa… -nope, en osaa, saat näyttää itse miten tehdään.🐍🐍🐍
- Anonyymi00018UUSI
Pelkään käärmeitä. Myrkyllisiä.
- Anonyymi00019UUSI
Yleensä lyön jollain terävällä vaan poikki.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h12656Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1052384Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42199Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441804- 311386
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141203- 1671073
Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201003Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden81964Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?79863