Ajaako näillä nuoret laisinkaan?
Kiiltokalju hohtaa daciassa
15
229
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olisiko dacisteilla vinkkejä miten saa kiiltävän kaljun? Tarvitseeko kenkälankkia?
- Anonyymi00016
Mulla on kalju, ylhäällä ja alhaalla. Ja iso maha. Ajan Dacialla!
- Anonyymi00002
Mene ulos ja katsele ympärillesi, niin näet millä nuoriso ajaa laumahengestä ja rahapulasta johtuen. Pääasiassa ns. "häkkilöytöjä."
- Anonyymi00003
Ajaako näillä nuoret laisinkaan?............Sinä et ole luultavasti käynyt asunnostasi ulkona enää moneen vuoteen !
- Anonyymi00006
Kyllä olen käynyt, siellä ne ulkona harmaahapsiset papparaiset ajelevat dustereilla.
- Anonyymi00004
Aloittajalla on mennyt tojota ja Dacia sekaisin
- Anonyymi00005
20 vuotiaissakin on kaljuja.
Ei haittaa
no talvella vähän palelee. - Anonyymi00007
Ihan sama. Miksi tuollainen asia kiinnostaa?
- Anonyymi00008
Muistakaa. Järki ja tukka eivät viihdy samassa päässä.
- Anonyymi00009
Kaljut ihmiset ovat viisaita. Siksi ajavat Dacialla. Mulla on ruosteinen Toyota ja salaa haaveilen uudesta Daciasta!
- Anonyymi00010
Kateellinen köyhä taas avaajana . hanki elämä. sitä on muualla mut ei täällä . Täällä nolaat vaan joka kerta itsesi
- Anonyymi00011
Paraskin puhuja. Hehheh
- Anonyymi00012
Mullapa on iso maha ja kalju päälaki. Ajan Dacialla.
- Anonyymi00013
Mulla isompi . Ajan toyotalla
- Anonyymi00014
Mitäs plösöt tietää. Eikö tuu uni? Onko nukkumatti satuolento?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse564384Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky933653Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1023272Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681873Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.171859Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.771093- 81763
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.102759Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä22744- 33730