Suomussalmen kunnan kärkihankkeena on ollut luontomatkailu.
Nyt on kyllä pohjanoteeraus nähty, kun parhaimman talviloman aikaan lomalaiset joutuvat kaivamaan tiensä Säynäjänsuon paikoitusalueelle.
Kuin kostona hakkuiden vastustajille, Suomussalmen kunta ei aukaise paikoitusaluetta, niin kuin kaikkina edellisinä vuosina homma on hoidettu.
Luontomatkailuko valttina
16
838
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Oikein sulle. Suksi sinne mistä tulitkin!
- Anonyymi00002
Siinähän se kunnan vastaus tulikin....
- Anonyymi00003
Tuo on täälä asenne🙄.Ei tullu yllätyksenä.
Käsittämätöntä!
- Anonyymi00004
Pian nyt rautakauppaan
viherpiipittäjät ostamaan lapioita ja parkkipaikka puhtaaksi lumesta meillähän sitä on joutilasta aikaa - Anonyymi00005
Eikö se yksi lähialueen kommunisti voisi käydä lapioimassa taikka jos ajokuntonen, niin rattorilla aukasemassa parkkipaikan? Aikaa kyllä siihen olisi...
Ja voisi nokipannukahvet keitellä retkeilijöille parkkipaikalla ilimatteeksi. - Anonyymi00006
Sitä minen käsitä, että ensin metät hakataan ja sitten kututaan turistija niitä jälkiä kahtomaan. Ei mää jakeluun tämä!
- Anonyymi00007
Kannattaa odottaa,puunhakkaaja teke talvitien perille ei tarvitse hiihtää se kai sopii hyvin ?
- Anonyymi00008
Lapsellista touhua kunnan puolesta.
- Anonyymi00009
Mitenkä niin
- Anonyymi00010
Ja mitenkä se Säynäjäsuo lisää tuloja kuntaan? Onko siellä muuta aktiviteettia, kuin yhteiskunnan varojen kuluttamista, valmiiden polttopuiden polttoa?
- Anonyymi00011
Mikä kumma käsitys on, että metsiä ei saisi hoitaa????
Mitä tehdään läpipääsemättömällä tureikolla???
Kylän keskustasta myös kaikki vanhat puut nurin!
- Anonyymi00012
Onhan noita tyhjiä latuja satoja kilometrejä ja niiren ympärillä samanlaisia maisemia.
- Anonyymi00013
Kunnan päättäjät on yksie kyr.pie.
- Anonyymi00014
EkoSuKaT
Tuliko koskaan luettua... 237 turhaa? sivua...
https://oulurepo.oulu.fi/bitstream/handle/10024/35486/isbn951-42-8132-2.pdf - Anonyymi00015
Lienee tuo Metsähallituksen luontopalvelujen parkkipaikka.
- Anonyymi00016
Miksi kunnan pitäisi ylläpitää nuille valittajille parkkipaikkaa, lapioikaa ite kolonne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4011543- 71798
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et38737Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29694- 54659
- 44635
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht396626- 63553
- 88527
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21474