Herättääkö hän sinussa tällä hetkellä enemmän ihastusta vai vihastusta?
Herättääkö hån
66
653
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Hän hän, koska mä voin 😆
Ap - Anonyymi00002UUSI
Henkäys, henkäys menee pöydän yli ei pöydän ympäri.
- Anonyymi00003UUSI
Halusin vain lottonumerot 🗒🖊
- Anonyymi00021UUSI
Voitin lotossa viikonloppuna!
Tosin vaan kympin. - Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Voitin lotossa viikonloppuna!
Tosin vaan kympin.Koulussa paasattiin, että olette kaikki lottovoittajia, kun olette saaneet syntyä Suomeen. Myöhemmin on selvinnyt, että se lottovoitto on kaksi oikein ja lisänumero.
- Anonyymi00004UUSI
Mutta homma ajautui karille.
- Anonyymi00005UUSI
Henget eivät pidä riitelystä.
- Anonyymi00017UUSI
Mitkä henget? Stonehenge(t)?
- Anonyymi00006UUSI
Saanko kysyä, mikä sinut toi tänne ?
- Anonyymi00013UUSI
Mies tietysti. Miksi kysyt?
- Anonyymi00007UUSI
Yleensä haistan huijauksen kaukaa mutta nyt en ihan.
- Anonyymi00018UUSI
Mikä huijaus, valaise vähän? Aloitus?
- Anonyymi00008UUSI
Lemottaako liikaa ?
- Anonyymi00014UUSI
Tuu lähemmäs, niin haistan
- Anonyymi00009UUSI
En koskaan ole tuntenut mitään vihastukseen viittaavaakaan häntä kohtaan.
- Anonyymi00010UUSI
En mäkään sitä miestä kohtaan🤤😍🤗huh
- Anonyymi00011UUSI
Tuntuu olo huijatulta tosiaan.
- Anonyymi00015UUSI
Kuka huijasi... Kuuluisa hän vai joku muu?
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kuka huijasi... Kuuluisa hän vai joku muu?
Ehkä hän "muka" kaveri semmonen pikkusen kuuluisa kaiketi juonessa ja tietysti taloyhtiön porukat ja remonttimiähet. Sellanen soppa ja monta keittäjää.
- Anonyymi00012UUSI
En pysty edes sanomaan sitä mitä tunnen nyt.
Kyse miehestä.- Anonyymi00016UUSI
I feel you 🤣
- Anonyymi00020UUSI
En ole tainnut olla kertaakaan varsinaisesti vihainen hänen takiaan, surullinen kyklä, mutta se on eri asia.
- Anonyymi00022UUSI
Lähinnä epätoivoa.
- Anonyymi00039UUSI
Heh...
Miks?
- Anonyymi00023UUSI
Olen lomalla, _mikään_ ei herätä.
- Anonyymi00024UUSI
Haluaisin olla sen naisen silmissä niin söpö ja ihana, että hän ei voisi olla koskaan pusuttelematta. Mutta en tiedä voiko tämmöinen iso mies olla söpö. Mieheltä.
- Anonyymi00030UUSI
Missä sua voisi pusutella?
- Anonyymi00033UUSI
Mä haluaisin pusutella mun söpöhöppänää
- Anonyymi00037UUSI
Pyydä päästä isoon koirien löytötavarakoppiin, saat uuden, huolehtivan emännän tai isännän.
- Anonyymi00052UUSI
Tietenkin voi olla 😊
Harmi kun et ikinä vaivautunut kertomaan itestäs ja siitä naisesta tunnisteita.
- Anonyymi00025UUSI
Hän tulee herättämään ihastusta ja vihastusta nyt ja jatkossa. ”Näiden tähtien alla … 🎶”
- Anonyymi00026UUSI
en tunne mitään
en luota kehenkään
en entiseen lähipiiriini
siksi tein sen kaiken ja lähdin.- Anonyymi00028UUSI
Toivottavasti et sotkenut viattomia, se ei todellakaan olisi oikein.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Toivottavasti et sotkenut viattomia, se ei todellakaan olisi oikein.
en ole tehnyt mitään pahaa. usko pois vaan .
- Anonyymi00027UUSI
eksät eivät herätä mitään. eivät edes haluja. en tunne yhtään mitään. saavat mun puolesta mennä ja tehdä niinkun tykkäävät.
- Anonyymi00029UUSI
R on ihanaaakin ihanampi nainen.
- Anonyymi00046UUSI
(..🤫..lainaan tätä kehua ihan vähän vaan, kunnes oikea oikea omija tulee paikalle..)
- Anonyymi00032UUSI
Jos ei räväkkä persoona kun tarttee, ärhäkästi starttaava luonne, onko immeisessä mittää ihastelemista saatikka vihastelemista jos ei herätä eres ryppyjä eloon.
- Anonyymi00064UUSI
Mut sit jos pierun paksauttaa voi tulla ryppyjä rakkauteen, mutta reiästä ne ehkä siliää
- Anonyymi00034UUSI
Voisitko pyytää sitä olgaa tuomaan valkoisett höyhenkuva tyynynpäälliset takaisin,sekä kukkakuvioisetmolempia kaks!!pyyhkeitä on myös kadonnut,kerrotaan kun huomataan,mitä muuta on kadonnut!
- Anonyymi00035UUSI
Varas herättää aina vihastusta!
- Anonyymi00036UUSI
stone face kaikenkaikkisen iänkaikkisen ajan ikuisuuteen saakka kautta rantain ja tuomioistuimien kautta kypsä
- Anonyymi00040UUSI
missä olet? joku kysymys: - I am everywhere.
joku hassu vanhojen pelien, hauskojen juttu, linkki:
https://www.myabandonware.com/
Xenon 2 - Megablastin aivan hyvä - Anonyymi00041UUSI
Mitäpä luulette kusiaiset millainen fiilis mulla on? Moneksi vuodeksi pilattu mielenterveys ja ahdistus siihen uutena lisänä kaupan päälle. Kunpa tietäisin mistä saada korvauksia kaikesta tästä pashasta ja mistä niitä lähteä hakemaan. -naiselta tämä purkaus
- Anonyymi00042UUSI
kokeile jymistää betonisia rakwnteita hyppimällä kuin joku ylipainoinnen elefantti.
niin nooh hah niin.- Anonyymi00043UUSI
Oletko jotenkin sekaisin? Onko kaikki hyvin?
- Anonyymi00044UUSI
Ihastusta 🥰
https://www.youtube.com/watch?v=aQD3M0ic4hE
"Olet olemassa, rakas ihminen,
elämä kaunis on, kun tiedän sen.
Ei tärkeintä se, mitä sanot, teet,
vaan mitä olet, hymy, kyyneleet.
Olet olemassa, sitä tarvitsen,
kuin lintu ilmaa, maata kukkanen." - Anonyymi00045UUSI
Hellyyttä. Väsymystä. Välittämistä.
Tää ei oo kovin seksikästä, mut lähinnä mä toivon, ettei hänellä ole yhtä vaikeaa kuin minulla on.- Anonyymi00056UUSI
Miksi sulla on vaikeaa?
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Miksi sulla on vaikeaa?
Olen ihastunut varattuun. Toinen mies on ilmeisesti ihastunut minuun. Sit vähän työstressiä. Ja huoli läheisestä. Plus perus arjen kuviot. Ja se, et mä en oo hyvä kestämään stressiä.
- Anonyymi00047UUSI
En tiiä mikä tää tunne on. Oon vaan 🫠 kun ajattelen häntä.
- Anonyymi00048UUSI
Sama juttu. Tuntuu kuin juttelisin hänelle. Kuvittelen välillä hänet vierelle ja... Apuva.
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Sama juttu. Tuntuu kuin juttelisin hänelle. Kuvittelen välillä hänet vierelle ja... Apuva.
Joo 🤭 Ihan hassua.
- Anonyymi00049UUSI
En ole tuntenut vihaa häntä kohtaan. Lämpöä hellyyttä huolta rakkautta...
- Anonyymi00050UUSI
Minkäänlaista tunnetta, kun tiedä kuka
- Anonyymi00053UUSI
Joo.
- Anonyymi00055UUSI
😂 😂
- Anonyymi00054UUSI
Olisi helpompi vastata jos tietäisi että kuka se hän on, joten voin vastata tähän vain etten tunne vihastusta ketään kohtaan.
- Anonyymi00057UUSI
Sinun oma hän.
- Anonyymi00058UUSI
Riippuu päivästä, miltä musta tuntuu 😁 😘
- Anonyymi00059UUSI
Minun tunteet ovat olleet neutraaleja jo useamman vuoden ajan tiettyä paljon nuorempaa kohtaan!
- Anonyymi00061UUSI
Eikä, Siis ihan oikeesti?
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00061 kirjoitti:
Eikä, Siis ihan oikeesti?
Ihan oikeasti se on noin. En osaa valehdella, koska totuus on aina parempi kuin valhe. Siksi kiinnostuin niistä tummatukkaisista miehistä, mutta koska heillä oli tarve harrastaa seksiä kanssani, en halunnut ruveta edes tutustumaan keneenkään heistä! Koen vain ikäiseni lyhyet miehet halattaviksi! Minusta tuntui siltä, että paljon nuorempi vain leikki kanssani ja kun sellaista kokee kaikki tunteet loppuvat! En pysty edes halaamaan muita kuin ikäisiäni ystävämiehiä!
- Anonyymi00065UUSI
Kuka kenessä minä hänessä kenties suuttumusta miksi olen tarkoituksella kiristänyt hänen pinnaansa miksi oli helppoa silti mulle ei ole selvinny miksi tai edes milloin hän on tehnyt päätöksensä mut saada mitä olen muka sellaista tehny ettäkö mut voisi joku haluta aina puuttuu jotain yleensä ei ole tarpeeksi sitä tai tätä en ole tarpeeksi sitä tai tota olen tylsää seuraa ei siitä ole kuitankaan muuhunkaan (tällä yleensä aina tarkoitetaan seksiä) etenkin naisen suusta kuultuna mä olisin saanu hänet jo kaupattua vaikka ja kuinka monelle en toki yhdellekään kaverilleni tai tutulleni miksi tietävät kuinka itse tuhoinen olen niiden naistenkin suhteen joista kiinnostun mu ihan kenelle tahansa muulle helposti kun jätän kertomatta joitain ehkä jopa tärkeitä seikkoja
- Anonyymi00066UUSI
Kaipausta vain, ja ihan turhaan. 🥲
- Anonyymi00067UUSI
Miksi turhaan?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1067492
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1045274Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253471Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352544Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3531515Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?571330