Koska luulen hänen suuttuvan ja pitävän mulle luennon henkilökohtaisista rajoista. Vaikka hänellä on pari sataa seuraajaa…
Pelkään seurata miestä somessa
21
263
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sama naisesta, tavallaan. En ole yli vuoteen katsonut hänen kuviaan henkilökohtaisista syistä🤔
- Anonyymi00003
Mikä syy on?
- Anonyymi00020
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mikä syy on?
Henkilökohtainen.
- Anonyymi00002
seuraako joku sinua vai mitä pelkäät?
olen vähän iloinen kun jos onnistuin piristämään teitä masentuneita tyttösiäkin- Anonyymi00004
Missä muodossa sä niitä piristät? -sivu
- Anonyymi00005
Sama!! En kehtaa seurata, saati laittaa kaveripyyntöä. Ajattelen että vaikutan heti epätoivoiselta, sekopäiseltä stalkerilta.
Ei tää nyt ehkä ihan täysin rationaalista toimintaa ole.- Anonyymi00012
😟😟😟
- Anonyymi00006
No turhaan sinä hänen reaktiotaan pelkäät,,, pelkoenergia on sinun itsesi sisällä aivan kuten vihakin olethan feministi miesvihaaja ,,ja vihalla on taivaallinen taipumus kohdata vastavoimansa ,,, yleensä ihmispolo sortuu siihen vihaan kun ei omaa korkeampaa tietoisuutta ,,,korvaa pelkosi ja vihasi RAKKAUDELLA älä pelkää tule luo tee itsesi tykö M Adament
- Anonyymi00007
Jotenkin en usko että tuossa oli sinusta kyse, mutta kiva kun ilmoittauduin.
- Anonyymi00008
Kai hän osaa sut estää tai poistaa seuraajistaan jos häirihee
- Anonyymi00010
Varmasti joo, mutta hävettää jo valmiiksi.
- Anonyymi00011
Oon melkein varma, että se tekee niin, joten en ota riskejä.
- Anonyymi00016
Anonyymi00010 kirjoitti:
Varmasti joo, mutta hävettää jo valmiiksi.
Olisi toiveeni, jos hällä on tunteita, niin hän myös laittaisi seurauspyyntöä. :-))
- Anonyymi00009
Turhaa pelätä, kirjaudun ehkä 1-2 kertaa kk, joskus voi jäädä kuukausiakin väliin.
- Anonyymi00013
Kirjaudut minne?
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kirjaudut minne?
fb mut x-uutisvirtaa seurailen päivittäin.
- Anonyymi00014
En se edes ole oikeasti minä itse. Minulla oli aikoinaan 900 seuraajaa, tällä hetkellä ei somea ollenkaan.
- Anonyymi00017
Someen ei kannata ottaa ketään tuntemattomia.
- Anonyymi00018
Ei somessa pakko olla
- Anonyymi00019
En ymmärrä aloitusta.
Miehen täytyy tietää henkilökohtaisista rajoista, koska hän itse valitsee mitä jakaa someen. Tuo on hänen vastuulla, ei seuraajien. Hänen ei myöskään ole pakko hyväksyä ketään seuraajaksi, muita käyttäjiä voi blokata. - Anonyymi00021
Mäkin olin x:ssä, tai olen kai vieläkin, mutta mut on estetty siellä väärinkäytösten takia. En pääse enää kirjautumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827