Olisi todella

Anonyymi-ap

mukavaa löytää suunnilleen itseni ikäinen mies ystäväksi ja lenkkeilykaveriksi samalta asuinalueelta jossa asun. Viime viikolla yksi vanhempi mies tuli ulos jotain katselemaan, kun kävelin bussilta kotiin päin. Mielelläni juttelisin hänen kanssaan, jos hän etsii myös pelkkää ystävää.

10

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Miksi sen pitää nimenomaan olla mies, jos haet vain platonista ystävää?

• Anonyymi00002
        UUSI

No että toisinaan voi saada jotain muutakin omalta mieheltä salassa eikö nämä ny niitä ole kun eivät uskalla omalla nimellään edes hakea (ettei ukko saa tietää) niin helposti ainakaan

• Anonyymi00005
        UUSI

Siksi että koen oloni turvallisemmaksi miehen kanssa liikkuessa! On niin monia vuosia, kun en ole enää yksin uskaltanut mennä edes metsään! Kiitos siitä projektin! Olen yhä hyvin surullinen ja ahdistunut kaikesta kokemastani, työpaikan´menetyksestä, työkyvttömyydestä, asumisrauhan häirinnästä, kaikista niistä vuosista joiden aikana minut pakotettiin kokemaan ja kuulemaan kautta rantain kerrontaa! Siksi haluan vain ja ainoastaan 70v miehen ystäväkseni! Haluan unohtaa kaiken kokemani ja se ei onnistu yhdenkään sellaisen henkilön kanssa, joka on ollut pakkomielteinen minua kohtaan! Hän pilasi kaiken hiljaisuudellaan ja kohtaamattomuudellaan ja sitä kesti aivan liian monen vuoden ajan ja siksi en halua olla koskaan missään tekemisissä hänen kanssaan! Hyppäänkö sieltä alas, josta nyt neljä ihmistä on jo hypännyt! Sitäkö haluatte, kun ette anna minun elää omannäköistäni elämää! Elämä on ollut pelkkää helvettiä koko sen ajan minkä olen tässä talossa asunut. Minulla ei ole yhtään hyvää sanaa sanottavana henkilölle, joka oli niin avuton ettei kolmentoista vuodena aikana saanut edes yhtä sanaa sanotuksi. Koska minulla oli jo aikaisemmin vastaavaa kokemusta, minun on täysin mahdotonta antaa sitä enää kenellekään amteeksi. Haluan ikäiseni ystävän ja siihen ei ole kenelläkään mitään sanomista koskaan!

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Siksi että koen oloni turvallisemmaksi miehen kanssa liikkuessa! On niin monia vuosia, kun en ole enää yksin uskaltanut mennä edes metsään! Kiitos siitä projektin! Olen yhä hyvin surullinen ja ahdistunut kaikesta kokemastani, työpaikan´menetyksestä, työkyvttömyydestä, asumisrauhan häirinnästä, kaikista niistä vuosista joiden aikana minut pakotettiin kokemaan ja kuulemaan kautta rantain kerrontaa! Siksi haluan vain ja ainoastaan 70v miehen ystäväkseni! Haluan unohtaa kaiken kokemani ja se ei onnistu yhdenkään sellaisen henkilön kanssa, joka on ollut pakkomielteinen minua kohtaan! Hän pilasi kaiken hiljaisuudellaan ja kohtaamattomuudellaan ja sitä kesti aivan liian monen vuoden ajan ja siksi en halua olla koskaan missään tekemisissä hänen kanssaan! Hyppäänkö sieltä alas, josta nyt neljä ihmistä on jo hypännyt! Sitäkö haluatte, kun ette anna minun elää omannäköistäni elämää! Elämä on ollut pelkkää helvettiä koko sen ajan minkä olen tässä talossa asunut. Minulla ei ole yhtään hyvää sanaa sanottavana henkilölle, joka oli niin avuton ettei kolmentoista vuodena aikana saanut edes yhtä sanaa sanotuksi. Koska minulla oli jo aikaisemmin vastaavaa kokemusta, minun on täysin mahdotonta antaa sitä enää kenellekään amteeksi. Haluan ikäiseni ystävän ja siihen ei ole kenelläkään mitään sanomista koskaan!

Lopettakaa kiusaaminen, et tule koskaan olemaan ystäväni edes hetkenkään aikaa sinä minua paljon nuorempi mies!

• Anonyymi00004
      UUSI

Kohta lauhtuu..

• Anonyymi00007
        UUSI

Se ei vaikuta mitenkään siihen, että haluaisin tutustua pakkomielteiseen häirikköön! Minulta et tule kuulemaan yhtään hyvää sanaa!

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Se ei vaikuta mitenkään siihen, että haluaisin tutustua pakkomielteiseen häirikköön! Minulta et tule kuulemaan yhtään hyvää sanaa!

Pilasitte elämääni yli kymmenen vuoden ajan ja yhä luulette että haluaisin tehdä niin kuin te vaaditte, mutta siinä olette täysin väärässä!

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Pilasitte elämääni yli kymmenen vuoden ajan ja yhä luulette että haluaisin tehdä niin kuin te vaaditte, mutta siinä olette täysin väärässä!

Teen rikosilmoituksen jos vielä kerrankin lähestyt minua oman lapseni ikäinen ja otan sinusta valokuvan todisteeksi! Ja kerron nimesi entisille työkavereille ja kerron paljon muutakin!

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Teen rikosilmoituksen jos vielä kerrankin lähestyt minua oman lapseni ikäinen ja otan sinusta valokuvan todisteeksi! Ja kerron nimesi entisille työkavereille ja kerron paljon muutakin!

Ainoa mitä haluan on se, että minulle korvataan menetetyt palkat ja muut menetykset! Se ei ole mielestäni liikaa vaadittu kolmentoista vuoden ajan häirinnästä!!

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ainoa mitä haluan on se, että minulle korvataan menetetyt palkat ja muut menetykset! Se ei ole mielestäni liikaa vaadittu kolmentoista vuoden ajan häirinnästä!!

He jotka keksivät projektin eivät ole hyviä ihmisiä, koska hyvät ihmiset kysyvät henkilökohtaisesti mikä olisi juuri sinun näköistä elämää. Minulta ei kysytty sitä ja siksi kaikki meni täysin pieleen! Tuska on ollut läsnä suuressa roolissa koko projektin ajan ja on niin kauan kunnes löydän 70v ystävän! Yhä siellä availlaan ovea ja tiedätkö ja ymmärrätkö, kuinka vastenmieliseltä ja tuskalliselta se on aina tuntunut, kaikkien niiden vuosien aikana kun sitä on tapahtunut. Yksikään terve ihminen ei koskaan toimisi noin, joko sinä olet hullu, tai muuten vajaa, kun et ymmärrä sitä kuinka turhaa se ovien availu on aina ollut! Se on vain vahvistanut sitä tunnetta, etten koskaan halua olla missään tekemisissä kauan elämääni häirinneen ihmisen kanssa. Nauran päin naamaa hänelle, jos hän vielä kerrankin yrittää lähestyä minua! Kunpa vihdoinkin ymmärtäisit sen, etten ole pitänyt sinusta siitä lähtien kun muutin tähän taloon ja huomasin että kiusaamisprojekti jatkuu yhä. Elämä on tuntunut helvetiltä, koska missään ei saanut kulkea rauhassa ja joka paikassa se saa..nan esitys sai minut melkein oksentamaan!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6013
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4782
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2823
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe