Miksi ihastuit minuun vaikka pidit suhdetta siihen yllä?
Kerrotko syyn
15
278
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kohtasin jonkun hyväksyvän katseen, ja sen jälkeen tuli mahdollisuus jutella ja katsoa uudestaan syvälle silmiin. Siitä tuli aivan älyttömän hyvä olo. Toinen vielä kuuntelee, ja tuntuu olevan avoin puhumaan itsekkin. Eikä hymyilyäkään puuttunut. Se ei ollut mitenkään tarkoituksella, mutta niin vain tapahtui.
- Anonyymi00007
Mieheltä naiselle?
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mieheltä naiselle?
Toisin päin.
- Anonyymi00002
Entä sinä?
- Anonyymi00005
Loveee
- Anonyymi00003
Onko sanonta "lukea rivien välistä" tuttu? Niin, siinä on tyhjää. Mutta joka sanaa niiden tyhjien välissä tarkoitin 🙂
- Anonyymi00008
Rivien välissä on sellainen juttu, että hän tuntui siltä, että olen tullut kotiin. Pystyin katsomaan häntä, ja tiesin mitä siitä voi tulla, koska se tuntui niin oikealta.
- Anonyymi00015
Anonyymi00008 kirjoitti:
Rivien välissä on sellainen juttu, että hän tuntui siltä, että olen tullut kotiin. Pystyin katsomaan häntä, ja tiesin mitä siitä voi tulla, koska se tuntui niin oikealta.
Ihana 🫶🏻
- Anonyymi00004
Ajattelen, että jos minua mietityttäisi tuollainen oikeassa elämässä, kysyisin siitä suoraan (jos ei olisi kummia esteitä).
Mulla ei salasuhteita ole, minkäänlaisia.- Anonyymi00006
Olisiko paikalla väliä, kun puhutaan tällaisia?
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olisiko paikalla väliä, kun puhutaan tällaisia?
Ei ainakaan minun kohdalla olisi. Osaat varmasti miettiä sopivan paikan teille.
- Anonyymi00011
Kuka keneen
- Anonyymi00013
Kuka kysyy? ;-)
- Anonyymi00012
En voinut estää, sydän sanoi niin. Mulla meni "sen" kanssa välillä huonosti, mutta rakastin kuitenkin, tai niin ainakin silloin uskoin. Sitten kun "se" jätti mut, ajattelin että menköön, tartten jonkun jonka kanssa synkkaa paremmin. Olenko sellaisen löytänyt - no en.
- Anonyymi00014
En ole ihastunut sinuun. Enkä kyllä ole pitänyt mitään suhdetta yllä siihen toiseenkaan. Ihastuin siihen toiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441981Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu18999- 63865
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808