Ja inhottava niin sittenhän sun on hyvin helppo päästää irti ja unohtaa! Kaikkea hyvää sulle jos päätät mennä ❤️ 🤗
Jos mä oon kerran niin paha
32
503
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ootko kertonut itsestäsi mitään, niin että toinen voi tietää oikeasti minkälainen olet?
- Anonyymi00005
Mitäs niillä sanoilla, vain teot merkitsee.
- Anonyymi00008
Taisin viimeksi kertoilla vähän liikaakin 🤭 😆
- Anonyymi00018
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mitäs niillä sanoilla, vain teot merkitsee.
Totta, mutta kyllä se luonnekin olisi kiva tietää ja ehkä syyt(kin).
- Anonyymi00002
Hei hei👋 😘
- Anonyymi00003
Kiitos samoin sinulle kaikkea hyvää elämääsi! Olen unohtanut sinut jo vuosia sitten!
- Anonyymi00004
On sussa hyvääkin, muttei riittävästi. En ole aikoihin kaipaillut.
- Anonyymi00006
Tolla sä näytät selvästi ettet välitä hevonvttuakaan musta.
- Anonyymi00007
Juuri siksi ajattelin että parempi ku en roikota sua mukana tässä epäselvässä kuviossa (juuri siksi koska välitän) mene rakas ja jatka elämääsi, löydät paremman 💔 😥
- Anonyymi00015
Anonyymi00007 kirjoitti:
Juuri siksi ajattelin että parempi ku en roikota sua mukana tässä epäselvässä kuviossa (juuri siksi koska välitän) mene rakas ja jatka elämääsi, löydät paremman 💔 😥
Mihin vttuun mä menisin?
- Anonyymi00019
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miksi on epäselvä ja mikä tekee epäselväksi?
- Anonyymi00020
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mihin vttuun mä menisin?
En ole ajamassa sua pois, kunhan sanoin. Vaikka et sä mun lupaani mihinkään tarvitsekaan. Kyllä sä mun ajatuksissa olet 🫂
- Anonyymi00027
Anonyymi00020 kirjoitti:
En ole ajamassa sua pois, kunhan sanoin. Vaikka et sä mun lupaani mihinkään tarvitsekaan. Kyllä sä mun ajatuksissa olet 🫂
Mut en oo tärkee, etkä välitä mitä tapahtuu.
Jos oisin tärkee tahtoisit pitää kii. - Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Mut en oo tärkee, etkä välitä mitä tapahtuu.
Jos oisin tärkee tahtoisit pitää kii.Oot sä tärkeä usko pois ❤️
- Anonyymi00032
Anonyymi00028 kirjoitti:
Oot sä tärkeä usko pois ❤️
Jos olisi tärkeä kertoisit totuuden etkä leikkisi.
- Anonyymi00009
Hyvä, jos tää painajainen on ohi. Mun puolesta olis saanut jäädä välistä vaikka kaikki. Onnea teille, olette sitä ansainneet kaikesta hyvästä mitä elämääni toitte 🤗.
- Anonyymi00011
Yksin mä oon, luultavasti loppu elämäni 😢 😧 t. Ap
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Yksin mä oon, luultavasti loppu elämäni 😢 😧 t. Ap
Kaipaatko siis naista ja oletko itse mies? 🤔
Ja ehkäpä voitte vielä selvittää välinne. Et varmastikaan oo mikään paha susi (toivottavasti ainakaan) 😟 - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kaipaatko siis naista ja oletko itse mies? 🤔
Ja ehkäpä voitte vielä selvittää välinne. Et varmastikaan oo mikään paha susi (toivottavasti ainakaan) 😟Eiku toisinpäin, minä oon nainen
- Anonyymi00010
Mies mun on ikävä sua, kirjoitin hänelle t.nainen
- Anonyymi00012
Miten kävi ilmi, että hän ajattelee sun olevan paha ja inhottava? Mitä tapahtui teille?
- Anonyymi00017
Aiavn liikaa kaikkea sellaista mitä ei olisi koskaan saanut tapahtua!
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Aiavn liikaa kaikkea sellaista mitä ei olisi koskaan saanut tapahtua!
Haluatko kertoa jotakin tapahtuneesta? Joskus se auttaa kun juttelee ulkopuoliselle ihmiselle, joka ei arvostele vaan kuuntelee vain 😊
- Anonyymi00031
En tiedä ajatteleeko hän niin, arvelin vain
- Anonyymi00016
niin no en ehkä haluaisi kery6oa jotrwin kkk-julmia juttuja..c
vaan että tuo on hyvä tiertää että joku on suojerlemessa.. Jeesus ei ole.- Anonyymi00024
Oliskin joku suojelemassa. Tai edes pitäis kii nyt ku luisun pahasti pois.
- Anonyymi00022
Juu, en vastaa mitään kun et sinäkään.
- Anonyymi00023
En mä oo saanut mitään viestejä
- Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
En mä oo saanut mitään viestejä
Töiden lomassa yöllä, silloinko kirjoitat?
- Anonyymi00025
miten sä oot näyttänyt että oisin mitenkää tärkee?
- Anonyymi00029
Ollaanko me viestitelty IRL? 🤔. Jos ollaan, niin sitten ymmärrän miksi sanoit noin.
No, niin tai näin. En halua uskoa et pahis olisit sisimmältäsi. Mutta välillä kyllä huonoa käytöstä sinulla on ollut ja niinhän se on multakin ollut. Molemmat yhtä inhottavia siis ollaan oltu! 😔 - Anonyymi00030
Sähän se ilkimys olit olisit käyttäytyny mutta et tajunnu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse93762SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1983656Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1303382Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713352Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202220Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251778- 341555
- 321471
- 921423
- 151343