On unohtaa sua.
Ihmeen hankala
15
389
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tarvitseeko unohtaa?
- Anonyymi00002
Mikä siinä nyt muka on vaikeeta?
- Anonyymi00003
Näköjään. Pitää esiintyä naisenakin välillä. on rankkaa varmaan. alkaa kyllä vähän häiritä toi sun touhu
- Anonyymi00014UUSI
No onhan se hiton omituista, aika tavalla mahdotonta ymmärtää, varsinkin lähempänä irl.
- Anonyymi00004
Jos ei katso, ainakaan silmiin? Jos välttelee ja rajoittaa puhumistaan? Jos pitää vuorovaikutuksen minimissä ja asialinjalla? Niin ehkä se siitä?
- Anonyymi00005
Ei auta. Kokemusta. -sivusta
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei auta. Kokemusta. -sivusta
Ei autakaan
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei autakaan
Sivusta myös
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei autakaan
Pelkästään se, että tiedän hänen olevan lähistöllä, tai pieni vilkaisu häneen... -edellinen
- Anonyymi00006
Minun on ollut helppo unohtaa kaikki ne, joista olen ollut jonkin verran kiinnostunut viimeisten kymmenen vuoden aikana! Kukaan ei ole tuntunut sellaiselta jonka kanssa voisin olla vain ystävä! Ehkä kuitenkin käy niin, että 70v mies löytyy tästä ihan läheltä ja voisimme olla ystäviä toisillemme! Sitä toivon.
- Anonyymi00007
Kenen ketä mua kuulemma mahdotonta kuulemani mukaan olen niin valloittava persoona
- Anonyymi00010
Se on sun asias.
- Anonyymi00011
No myönnetään... Ihan hemmetin vaikeeta.
- Anonyymi00012
mutta niin neuvottelut helppoja aina niin mutta niin kun joku klanin negotiator...
ei helppoa joku siltikään ole joku- Anonyymi00013
en neuvottele oman lapseni ikäisen kanssa kanssa mistään, en halua nähdä häntä enää koskaan, haluan vain sen minulle korvattavan summan, josta minulle kerrottiin ja joka on oikeudenmukainen teko, kaikkien elämää suuresti pilanneen vuosien takia, jos tietäisin ketkä antoivat projektille luvan minulta mitään kysymättä, kävisin haukkumassa heidät kaikki, muista myös se ettemme koskaan edes lenkkeile toistemme kanssa.,mieti sitä miltä sinusta olisi tuntunut jos olisit joutunut kokemaan sitä samaa mitä minä jouduin kokemaan, kun menetin itselleni hyvin rakkaan vakituisen työpaikan, se oli ainoa mahdollisuus minulle saada niin ihana työ ja ihanat työkaverit
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455000Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121570Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481129- 131063
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17987Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8947Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah56751Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713