Ja kaipaan, olisitpa täällä 🥺 😥 💕 😚 😚
On kyllä taas niin yksinäinen olo
14
323
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mun täytyy myöntää, että mulla on vähän holtiton olo. Oon juonu aivan liikaa kahvia, mikä on tietysti oire jostain muusta. Saattaa olla että keitän nytkin.
Luen koivutietoa. Tuntuu, että ihmiset on jotenkin... En tiedä. Kolme kertaa voi koivista kaarnat repiä. Keväällä voi porata reijän runkiin saada kirkasta mahlaa, mitä metsämiehet ennen käyttikin janon sammuttamiseen. Tosi paljon juttuja.- Anonyymi00003
No en kyllä suosittele että poraat reikää ihan sen puun kylkeen. Riittää se oksakin ja laitat narulla pullon siihen roikkumaan. Saat elämän eliksiiriä.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
No en kyllä suosittele että poraat reikää ihan sen puun kylkeen. Riittää se oksakin ja laitat narulla pullon siihen roikkumaan. Saat elämän eliksiiriä.
Juu, siis tääkin oli kirjassa, itseasiassa siinä oli muka joku ihan ilmansuuntaakin ehdottanut, että mille puolelle. Muurahaisethan taitaa rakentaa aina puun, en muista mulle ilmansuunalle. Niistä pesistä näkee sit ilmansuunnan.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Juu, siis tääkin oli kirjassa, itseasiassa siinä oli muka joku ihan ilmansuuntaakin ehdottanut, että mille puolelle. Muurahaisethan taitaa rakentaa aina puun, en muista mulle ilmansuunalle. Niistä pesistä näkee sit ilmansuunnan.
Eteläpuolella on pesät.
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eteläpuolella on pesät.
"Valutusreikä porataan mieluiten keskellä päivää, koska lämmön vaikutuksesta nestettä kerääntyy silloin enemmän, kun neste tuolloin tavallisesti liikkuu väkevämmin. Ei riitä, että puukolla vain viilletään varovasti puuta. Sen sijaan pitää porata runkoon sille puolelle, josta tuuli käy etelään (jotkut eivät välitä siitä tuleeko reikä etelään vai pohjoiseen, länteen taikka itään, vaan tekevät sen sinne, mihin parhaiten sopii).Kun porattaessa tuohta asetellaan reikään pystyyn sillä tavalla, että se on tuuman parin syvyydessä puussa, neste juoksee sitä pitkin paremmin. "
Katos. Murrahaitsten puolelle ehdotettu. - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
"Valutusreikä porataan mieluiten keskellä päivää, koska lämmön vaikutuksesta nestettä kerääntyy silloin enemmän, kun neste tuolloin tavallisesti liikkuu väkevämmin. Ei riitä, että puukolla vain viilletään varovasti puuta. Sen sijaan pitää porata runkoon sille puolelle, josta tuuli käy etelään (jotkut eivät välitä siitä tuleeko reikä etelään vai pohjoiseen, länteen taikka itään, vaan tekevät sen sinne, mihin parhaiten sopii).Kun porattaessa tuohta asetellaan reikään pystyyn sillä tavalla, että se on tuuman parin syvyydessä puussa, neste juoksee sitä pitkin paremmin. "
Katos. Murrahaitsten puolelle ehdotettu.Kyllä meillä vaan tehtiin pieni viilto oksan reunaan ja vanha kossupullo hyvin pesty laitettiin siihen roikkumaan. Täytty siinä ihan rauhaksiin. Mutta jos haluat puus viottuvan mahla aikaan ni anna mennä
- Anonyymi00014
Ketä sinä ikävöit?
- Anonyymi00002
Samoin.
Nuorelle naiselle.- Anonyymi00008
Mä en oo enää niin kauheen nuori. 39 vuotias
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mä en oo enää niin kauheen nuori. 39 vuotias
Olrn 60v mies kohta joten olet minulle liian vanha
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Olrn 60v mies kohta joten olet minulle liian vanha
Itse olet vanha käpy.
- Anonyymi00005
kukapa huhuilee? tosin näihin ei koskaan vastailla, mutta Hän nainen kelpaisi seuraksi
- Anonyymi00007
Ihan sama miten voit. Minä olen niin kauan ilman 70v ystävää, kunnes löydän hänet juuri minulle sopivan!
- Anonyymi00012
Ikävän tunnustan, vaikkakin konkreettisesti näkymätöntä vierellä oloa. Ei pitäisi mutta kuitenkin. Hänelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1145356
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2762196- 911756
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401210Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3411197Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051120- 501119
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1531116- 1121079
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.821022