Mitä on tapahtunut

Anonyymi-ap

Viimeksi sä et katsonut mua ollenkaan ku kävin ja nyt sua ei näy enää missään somekanavillakaan (menit piiloon taas) 😢 😢 😧

22

285

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kuka kadonnut? 😢

• Anonyymi00002

Nainen kaupasta

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Nainen kaupasta

Eikö se ollu siellä enääN kun uudestaan menit markettiin? Tee

• Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Eikö se ollu siellä enääN kun uudestaan menit markettiin? Tee

Ei hän tietenkään voi aina siellä olla mutta viimes oli erilainen jotenki välinpitämättömän oloinen ku näin

• Anonyymi00016
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ei hän tietenkään voi aina siellä olla mutta viimes oli erilainen jotenki välinpitämättömän oloinen ku näin

Nuorten ongelma tällainen huolestuminen? Vanhana ei tällaisilla stressaa. Sitä ajattelee vain, että tulee jos on tullakseen ja jos on tulematta, ei siitä ongelmia kannata itselle synnyttää?

• Anonyymi00018

Närästys. Se taisi jäädä apteekkiin.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Närästys. Se taisi jäädä apteekkiin.

Jee

• Anonyymi00003

vihannesallergiia on paha, ainoa ravinto mikä käy on härän sisäfile, erikoisruokavalio, hernekeitto ei käy

hmm aamulla herätessä tuli mieleen avaruusraketit, Jeff Bezos hänelläkin on Blue Origin avaruusraketti oma Elonin raketit aika usein p0oksahraneetkin testyeissä

Jeff Bezos kävi veljensä Mark Bezosin kanssa New Shephard -aluksellaan avaruudessa, noin 107 kilometrin korkeudessa, 20. heinäkuuta 2021. Mukana olivat myös 82-vuotias Wally Funk, joka oli tuolloin vanhin avaruudessa käynyt ihminen sekä 18-vuotias Oliver Daemen, josta tuli nuorin avaruudessa käynyt ihminen.

• Anonyymi00015

Ja Panukin lätki lisää maalia tytölle. Kuulemma.

• Anonyymi00005

Olisit tehnyt jotain, etkä vain katsellut. Tuli noutaja, sillä oli viikate mukana. Kasvoin jo hometta ja hämiksen seittejä. Jätkä ei saanut aikaan mitään muuta kuin somen kyttäilyä. Tilaisuudet umpeutuu jos niitå ei hyödynnä.

• Anonyymi00006

Esitätkö aloittajaäijä näille jästeille nyt nääs sitä naista kaupasta, mikä tuossa ylempänä mainittiin? TeeTee vttuilee

• Anonyymi00017

Ei kannata päivystellä toisten someissa. Paljastuit jo ennen homettas.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Ei kannata päivystellä toisten someissa. Paljastuit jo ennen homettas.

Eli nytkö syytät jotain naista, jota tämä palstaäijä esittää siitä mitä itse teet, eli päivystämisestä ”toisten someissa” oikein tällaisten nyt jäit kiinni- lausuntojen kera. Joopa🥱

• Anonyymi00007

Milloin näit mut?

• Anonyymi00020

Taitaa siitä noin pari viikkoa olla mennyt

• Anonyymi00009

Tää kaikki päättyy tässä ihan just. Oon pahoillani. Et näe et kuule mua ikinä enää ...

• Anonyymi00010

Niin vähän ajattelinkin. Niin lujaa tuntuu menevän.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Niin vähän ajattelinkin. Niin lujaa tuntuu menevän.

Niin justiinsa, daredevil. Sivusta

• Anonyymi00019

😢 😢 😢 😢 💔

• Anonyymi00011

EN OLE SOMESSA ENKÄ TULE. PELKKÄÄ PASKAA KOKO NETTI JA KOKOAJAN JOKU KYTTÄÄ
      VIHAAN STALKKEREITA. VIHAAN SITÄ ETTÄ MEIDÄN TIETOJA LUKEE H*ROT
      JA PUHUU PASKAA.
      VIHAAN SUOMEA.
      VIHAAN KYTTÄÄJIÄ
      SIELLÄ MISTÄ TULEN SAA TURPAAN TUIJOTUKSESTA JA NÄÄ EI TAJUA NE VAAN MULKOILEE JA TUIJOTTAA

• Anonyymi00012

MUTTA TÄMÄ LOPPUU.

• Anonyymi00021

somet on jo nähty ja jätetty, ei niin hyviä kokemuksia sieltä, että palaisin...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2391
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      1987
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      25
      1866
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1663
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1478
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1022
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1009
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      865
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      850
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      808
    Aihe