Viimeksi sä et katsonut mua ollenkaan ku kävin ja nyt sua ei näy enää missään somekanavillakaan (menit piiloon taas) 😢 😢 😧
Mitä on tapahtunut
22
285
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuka kadonnut? 😢
- Anonyymi00002
Nainen kaupasta
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Nainen kaupasta
Eikö se ollu siellä enääN kun uudestaan menit markettiin? Tee
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Eikö se ollu siellä enääN kun uudestaan menit markettiin? Tee
Ei hän tietenkään voi aina siellä olla mutta viimes oli erilainen jotenki välinpitämättömän oloinen ku näin
- Anonyymi00016
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei hän tietenkään voi aina siellä olla mutta viimes oli erilainen jotenki välinpitämättömän oloinen ku näin
Nuorten ongelma tällainen huolestuminen? Vanhana ei tällaisilla stressaa. Sitä ajattelee vain, että tulee jos on tullakseen ja jos on tulematta, ei siitä ongelmia kannata itselle synnyttää?
- Anonyymi00018
Närästys. Se taisi jäädä apteekkiin.
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Närästys. Se taisi jäädä apteekkiin.
Jee
- Anonyymi00003
vihannesallergiia on paha, ainoa ravinto mikä käy on härän sisäfile, erikoisruokavalio, hernekeitto ei käy
hmm aamulla herätessä tuli mieleen avaruusraketit, Jeff Bezos hänelläkin on Blue Origin avaruusraketti oma Elonin raketit aika usein p0oksahraneetkin testyeissä
Jeff Bezos kävi veljensä Mark Bezosin kanssa New Shephard -aluksellaan avaruudessa, noin 107 kilometrin korkeudessa, 20. heinäkuuta 2021. Mukana olivat myös 82-vuotias Wally Funk, joka oli tuolloin vanhin avaruudessa käynyt ihminen sekä 18-vuotias Oliver Daemen, josta tuli nuorin avaruudessa käynyt ihminen.- Anonyymi00015
Ja Panukin lätki lisää maalia tytölle. Kuulemma.
- Anonyymi00005
Olisit tehnyt jotain, etkä vain katsellut. Tuli noutaja, sillä oli viikate mukana. Kasvoin jo hometta ja hämiksen seittejä. Jätkä ei saanut aikaan mitään muuta kuin somen kyttäilyä. Tilaisuudet umpeutuu jos niitå ei hyödynnä.
- Anonyymi00006
Esitätkö aloittajaäijä näille jästeille nyt nääs sitä naista kaupasta, mikä tuossa ylempänä mainittiin? TeeTee vttuilee
- Anonyymi00017
Ei kannata päivystellä toisten someissa. Paljastuit jo ennen homettas.
- Anonyymi00023
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei kannata päivystellä toisten someissa. Paljastuit jo ennen homettas.
Eli nytkö syytät jotain naista, jota tämä palstaäijä esittää siitä mitä itse teet, eli päivystämisestä ”toisten someissa” oikein tällaisten nyt jäit kiinni- lausuntojen kera. Joopa🥱
- Anonyymi00007
Milloin näit mut?
- Anonyymi00020
Taitaa siitä noin pari viikkoa olla mennyt
- Anonyymi00009
Tää kaikki päättyy tässä ihan just. Oon pahoillani. Et näe et kuule mua ikinä enää ...
- Anonyymi00010
Niin vähän ajattelinkin. Niin lujaa tuntuu menevän.
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Niin vähän ajattelinkin. Niin lujaa tuntuu menevän.
Niin justiinsa, daredevil. Sivusta
- Anonyymi00019
😢 😢 😢 😢 💔
- Anonyymi00011
EN OLE SOMESSA ENKÄ TULE. PELKKÄÄ PASKAA KOKO NETTI JA KOKOAJAN JOKU KYTTÄÄ
VIHAAN STALKKEREITA. VIHAAN SITÄ ETTÄ MEIDÄN TIETOJA LUKEE H*ROT
JA PUHUU PASKAA.
VIHAAN SUOMEA.
VIHAAN KYTTÄÄJIÄ
SIELLÄ MISTÄ TULEN SAA TURPAAN TUIJOTUKSESTA JA NÄÄ EI TAJUA NE VAAN MULKOILEE JA TUIJOTTAA- Anonyymi00012
MUTTA TÄMÄ LOPPUU.
- Anonyymi00021
somet on jo nähty ja jätetty, ei niin hyviä kokemuksia sieltä, että palaisin...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441987Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 63865
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808