Säästän sähköä. Esim kun käy vessassa, vessassa on ikkuna josta tulee jonkin verran päivän valoa joten säästän sähköä enkä käytä valoja vessassa. Näen hoitaa homman ja pestä kädet. Hanoista jos tarvitsen vettä eikä sen tarvitse olla yhtään lämmintä niin käännän hanan aivan ääriasentoon kylmälle puolen ettei lämminvesivaraaja ota yhtään kylmää vettä. Kun keitän vettä vedenkeittimellä niin keitän vain sen määrän minkä tarvitsen eli teevettä mukillisen, mittaan sen mukilla vedenkeittuimeen. Vedenkeittuimeen virran katkaisen heti kun vesi alkaa vähänkin kulpimaan. Tällaisilla pikku teoilla säästän ehkä muutaman sentin tai jopa euroja.
Sähkön säästö äärimmilleen
22
223
Vastaukset
- Anonyymi00001
Huvinsa kullakin.
- Anonyymi00005
Ei se ole minulle hupia.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei se ole minulle hupia.
Sepä on ihan sama, onko sulle hupia, vai kärsimystä. Ei se meitä kiinnosta.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sepä on ihan sama, onko sulle hupia, vai kärsimystä. Ei se meitä kiinnosta.
Kumminkin luit aloitisviestin ja kommentoit tänne eli jonkin verran kiinnosti🤣..ja sitten palatsit vielä toistamiseen tähän viestiketjuun ja kohta taas kommentoit🤣🤣
- Anonyymi00002
Vedenkeittimeen pitää laittaa riittävästi vettä ohjeen mukaan, sillä muuten se hajoaa.
- Anonyymi00003
Ei se ole meidän ongelma.
- Anonyymi00004
Kyllä vedenkeitin kestää jos sinne ison mukillisen vettä laittaa.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei se ole meidän ongelma.
Ei se oo minukaan ongelma. Minä rikkaana ostan uuden keittimen
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei se oo minukaan ongelma. Minä rikkaana ostan uuden keittimen
Minä ostan ainoastaan sulatetusta napajäätiköstä valmistettua valmiiksi keitettyä vettä.
- Anonyymi00009UUSI
Pitää olla vitunmoinen penninvenyttäjä.
- Anonyymi00010UUSI
Arvostan tämmösiä penninvenyttäjiä,että on älliä päässä ajatella.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Arvostan tämmösiä penninvenyttäjiä,että on älliä päässä ajatella.
Penninvenyttäjät ovat hölmöjä. Raha on niin vanha keksintö, että sitä pitää jo olla jokaisella riittävästi.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Penninvenyttäjät ovat hölmöjä. Raha on niin vanha keksintö, että sitä pitää jo olla jokaisella riittävästi.
Kerro missä on pennin venyttäjiä?
Pennit on poistuneet käytöstä jo 2000 luvun alkupuolella ja miten sen pennin venytys parhaiten onnistuu. Siinähän tarvitaan jonkinlainen kone tai takomalla voi myös venyttää - Anonyymi00013UUSI
Mitäpä se sulle kuuluu
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mitäpä se sulle kuuluu
Kyllä se kuuluu, kun tuollaiset typerykset joutaisivat monttuun
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kerro missä on pennin venyttäjiä?
Pennit on poistuneet käytöstä jo 2000 luvun alkupuolella ja miten sen pennin venytys parhaiten onnistuu. Siinähän tarvitaan jonkinlainen kone tai takomalla voi myös venyttääJuutalaisuus asuu vahvana teissä!
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kyllä se kuuluu, kun tuollaiset typerykset joutaisivat monttuun
Ottaako noin koville🤣
- Anonyymi00018UUSI
Esimerkiksi aamupuuron keitän niin että kattilaan vesi ja kaurahiutaleet, vesi kun alkaa hieman kuplia niin silloin virta pois liedestä. Vesi kyllä vielä sen minuutin poreilee minkä pitääkin kun on keittoaika yksi minuutti pikakaurahiutaleilla.
Tässä oli taas yksi vinkki äärimmäiseen sähkön säästöön ja joillakin menee nyt hermot🤣- Anonyymi00019UUSI
Lisäksi..kun katson TV:tä niin sammutan aina telkkarista myös herätevirran vaikka tiedän että aivan telkkarin vaikkapa tunnin tai kahden tunnin kuluttua.
En käytä sisällä valoja jos jotenkin näen tehdä sen mitä olen tekemässä. - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Lisäksi..kun katson TV:tä niin sammutan aina telkkarista myös herätevirran vaikka tiedän että aivan telkkarin vaikkapa tunnin tai kahden tunnin kuluttua.
En käytä sisällä valoja jos jotenkin näen tehdä sen mitä olen tekemässä.Oletko kenties laihialainen vai hauskaa huumoria viljelet.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Oletko kenties laihialainen vai hauskaa huumoria viljelet.
Ei ole huumoria vaan tosi tarinoita elävästä elämästä
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
En käytä sisällä valoja jos jotenkin näen tehdä sen mitä olen tekemässä.Ja kun hämärässä kompastut ja särjet jotain muuta tai itsesi, saat euron säästöllä kympin vahingon. Sillälailla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770