Kuulemma ET on siirtänyt maapallolle ihmisen ja ET-olennon risteytyksiä. Ne elävät ihmisten joukossa, opiskelevat, tekevät töitä, seurustelevat, siis tavallista elämää, salaten vielä alkuperänsä. Julkisen ET kontaktin jälkeen ne kertoisivat tosi alkuperänsä ja tehtävänsä totuttaa ihmiset siihen mitä ET olennot ovat.
ET suunnitelmia
4
349
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuvitellaan seuraava skenaario :
maaplaneetta lähettää avaruusaluksen kohti eksoplaneettaa .sen jälkeen tekniikka kehittyy ja lähetetään toinen avaruusalus kohti eksoplaneettaa joka saapuu ennen ensimmäistä alusta .tämä jälkimmäinen alus miehistöineen perustaa sivilisaation. tämä sivilisaatio kukoistaa ja alkuperäinen miehistö unohtuu. Kun jälkimmäinen avaruusolus vihdoin saapuu niin he ovat ikään kuin esi-isiä tälle eksoplaneetan kansalle.
Ja tästä voisi vetää analogian että maaplaneetalle voi joskus saapua ufomiehiä jotka ovat meidän esi-isiä.
:-)
..
heisielu - Anonyymi00002
Minun isoisäni oli yksi ensimmäisiä ristetyksiä Suomessa. Minun geenejä on tutkittu paljon koska ne poikkeavat normiväestön geeneistä.
- Anonyymi00003
He ovat sukupuuttoon kuoleva kansa. Heillä on kiire. He tekevät röyhkeästi kaiken siviilisaation säilyttääkseen. He eivät ole ystäviämme.🤷♀️
- Anonyymi00004
Meistä tulee heidän vankeja/ palveliota/robotteja, ilman omaa tahtoa. Ei kiitos🤷♀️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011155
Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka40860- 102848
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!37824Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56688Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa44687- 32570
Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s53569Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r59534- 50495