ymmärretty ja pidetty tärkeänä oli se, että minulle rakkaat työkaverit olivat myös ystäviäni joiden kanssa pystyin keskustelemaan kaikesta siitä mitä elämässäni oli tapahtunut! Lasteni isän kanssa se oli ollut mahdotonta! Olin aivan kuin uusi ihminen ja jokaista työpäivää odotin ilolla. En osannut edes kuvitella, kuinka ihanaa oli tehdä töitä ihanien työkaverien kanssa. Elämä oli todella elämisen arvoista ja juuri sellaista minun näköistäni elämää. Mutta koska en ymmärtänyt mitään siitä mitä siellä minulle yritettiin kertoa, se kaikki ihanuus otettiin minulta pois! Sen jälkeen elämä on ollut pelkkää alamäkeä!
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Olen miettinyt ihan viime aikoina yhtä ässällä alkavaa miestä minua nuorempaa miestä, joka oli joskus kauan sitten samassa työpaikassa työkaverina. Hän oli kyllä hyvä työntekijä kun yllättäen irtisanottiin. Minulta on viime kuukausina huijattu rahaa naisena ja täälläkin joku on ylpeillyt, että on saanut joltain ryöstettyä rahaa ja se on aivan oikein hänelle, mutta kun ei ole. Esim. tämän miehen irtisanomisessa minulta ei kysytty mitään, en edes tiennyt siitä. Minulla on koko työurani ajan ollut sellainen speciaali, oma tekemäni järjestelmä, jossa ei ole ollut koskaan varamiehiä, koska on ehkä pelätty suurta työtä tai älyllistä haastetta, vaikka hyvin älykkäitä työkavereita on minulla ollut. Minua ei ole noiden uniikkien järjestelmien vuoksi irtisanottu, vaikka olen ollut montakymmentä kertaa yt-neuvotteluissa. Jos tämä mies pitää irtisanomistaan minun syynä, hän on täysin väärässä. Vielä pahempaa jos hän on koko ajan ollut kostamassa sitä minulle ja luulee että se on oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid111727En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene42519- 36472
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50470Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi17419Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.92398Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33391- 43355
- 46353
Martina ja Muhis vaan ystäviä
Selityksiä tältä tyrkyltä löytyy, eikö kehtaa puuma sanoa, että seurustelemme. " Tää nyt on tämmönen alku vielä". Eiköhä130352